آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

مراکز عرضه کفش راحتی زنانه

کفش راحتی زنانه کفش مناسبی برای فعالیت های روزانه مثل پیاده روی و دویدن است. در اصل هم زیباست و هم آسیبی به پاها و ستون فقرات وارد نمی‌کند.پس انتخاب کفش راحتی علاوه بر خوش پوشی در راحتی و سلامت خانم ها بسیار تاثیر گذار است. خانم های شاغل و کسانی که زمان زیادی را بیرون از منزل می گذرانند نیاز به کفش راحتی دارن که خستگی آنها راکاهش دهد. کفش های راحتی زنانه انواع مختلفی داردکه مناسب بافصل های مختف تولیدمی شوند. به طور مثال کفش های تابستانه خنک تر هستند ولی کفش های زمستانی پاها را گرم نگه می دارد. مراکز عرضه کفش راحتی زنانه در تلاش هستند که محصولات با کیفیت و مقاومی را برای بانوان سرزمینشان تولید و باطرح و رنگ های مختلف و مناسب با همه سلیقه ها عرضه کنند.

مراکز عرضه کفش راحتی زنانه

خصوصیات کفش راحتی زنانه

خصوصیات کفش راحتی زنانه پا دارای استخوان‌ بندی ظریف و زیادی می‌باشد که در برابر اشیاء محیط اطرف خود مثل سنگ‌های تیز ،اجسام ریز و زمین داغ و غیره بسیار آسیب‌پذیر است .کفش پا را از این آسیب‌ها محافظت می‌کند.یکی ازخصوصیات کفش راحتی علاوه بر زیبایی، حفظ شکل پا و انگشتان آن است.همچنین باید به خوبی دوخته شده باشند. .خرید کفش زنانه را باید در بعدازظهر انجام داد چرا که در این زمان پا در بزرگترین سایز خودش قرار دارد و در نتیجه کفش انتخاب شده مناسب سایز اصلی پاخواهد بود. انعطاف پذیری بالای کفش از دیگر ویژگی های کفش راحتی است که برای تشخیص آن هنگام خرید کافی است کفش را از دو طرف به سمت بالا و پایین خم کنیم. وزن کفش راحتی نیز باید سبکتر از بقیه کفش های زنانه باشد. تکیه گاه پا در این کفش ها باید نرم تر باشند تا پا رابهتر نگه داشته و از دررفتن مچ پاجلوگیری کند.در ضمن پاشنه این کفش ها باید کمتر از ۵سانتیمتر باشد.




داشته تا بادوام باشد و پا را اذیت نکند.

خرید کفش راحتی زنانه

خرید کفش راحتی زنانه پا به عنوان قلب دوم و یکی از مهمترین اعضای بدن انسان شناخته می شود و سلامت ان در واقع سلامت جسم است.انتخاب و خرید کفش مناسب برای بانوان از اهمیت بالایی برخوردار است و یک کفش زنانه مناسب باید به زنان علاوه بر زیبایی حس راحتی بیشتری بدهد. جنس و برند کفش از مهم ترین ویزگی هایی است که در تعیین قیمت کفش موثر است. خریداران عمده انواع کفش می توانند با خرید حضوری و همچنین اینترنتی کفش های زیبا و بادوام را با بهترین جنس تهیه کنند. همچنین با خرید اینترنتی و حذف واسطه ها خرید سریع و اسانی با قیمت های باورنکردنی داشته باشند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.