آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

مراکز عرضه دمپایی جلو بسته ژله ای

پا قلب دوم انسان است پس سلامت پا بسیار مهم اسن روش های زیادی برای مراقبت از سلامت پا وجود دارد که مهمترین آن استفاده از کفش با کیفیت و مناسب پا است تا هم پا در آن راحت باشد و هم از آسیب های احتمالی جلوگیری کند. دمپایی از انواع کفش ها است که و استفاده از آن بین آقایان و بانوان متداول است پا در دمپایی راحت ترین حالت ممکن را دارد چون هم فشار روی پا نیست و هم با هوای باز در تماس است دمپایی ها دو نوع جلو باز و جلو بسته دارند. دمپایی جلو بسته ژله ای که یک نوع کفش است ویژگی های خاص خود را دارد.

مراکز عرضه دمپایی جلو بسته ژله ای

سایزبندی دمپایی جلو بسته ژله ای

سایزبندی دمپایی جلو بسته ژله ای دمپایی های جلو بسته ابتدا برای زنان و بیرون از خانه طراحی شده اند اما امروزه این دمپایی ها به عنوام دمپایی های رو فرشی مرسوم اند.

دمپایی جلو بسته از گذشته تا امروز تفاوت هایی کرده اولین تفاوت در طرح آن است که در گذشته این دمپایی ساده و معمولا به رنگ سبز بوده است اما امروزه این دمپایی در طرح و رنگ های مختلف تولید می شود که برای هر سلیقه و ذائقه های مختلف مناسب است.

در گذشته دمپایی جلو بسته هیچ تزیینی نداشت اما امروز این کفش به ویژه نوع مجلسی آن پر زرق و برق است کاربرد این کفش از گذشته تا امروز نیز تفاوت کرده است امروزه دمپایی جلو بسته طبی برای کسانی که مشکلات ستون فقرات دارند، بیمارستانی مخصوص کارکنان بیمارستان از جمله پرستاران و تکنسین ها است و ساده نیز برای استفاده روزمره و روی فرش کارد دارد وجود دارد که هر کدام کاربرد متناسب با خود را دارد.

سایزبندی دمپایی جلو بسته متنوع است و تقریبا همه افراد در رده های سنی مختلف می توانند سایز و طرح مورد نظر خود از دمپایی جلو بسته را تهیه و استفاده کنند.

دمپایی های جلو بسته سه دسته اند اولی نوع چرمی آن که قیمت آن بالا تر و خواص آن برای پا بیش تر است، دوم نوع پلاستیکی آن که قیمت آن از همه پایین تر و تنوع در طرح و رنگ آن از همه بیش تر است و سوم نوع حوله ای آن که برای خشک کردن پا استفاده می شود.

دمپایی جلو بسته عروسکی نیز یکی از مدل های دمپایی است که بیش تر مخاطبان و طرفداران آن زنان و دختران می باشند.

شرکت پخش دمپایی جلو بسته ژله ای

شرکت پخش دمپایی جلو بسته ژله ای شرکت پخش دمپایی انواع مختلف دمپایی را دارد از جلو و بسته و جلو باز گرفته تا چرم پ پلاستیک و جنس های مختلف و رنگ های متنوع باب سلیقه ذائقه های مختلف. برای خرید دمپایی ارزان باید به دنبال مراکز حراج دمپایی بود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.