آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

مراکز عرضه دمپایی استخری عمده

دمپایی استخری امروزه با استقبال زیادی رو به رو شده است و همانطور که از نامش پیداست در استخر استفاده می شود. همچنین دمپایی های استخری در طرح و مدل های مختلف برای مشتریان تولید و توزیع می شود. دمپایی های استخری از بهترین مواد اولیه تولید می شود. مراکز عرضه دمپایی استخری عمده، محصولات خود را در سایز بندی های متفاوت به فروش میرساند.شما نیز می توانید برای استفاده از دمپایی استخری از سایت منتخب ما سفارش خود را ثبت کنید.

مراکز عرضه دمپایی استخری عمده

مدل های مختلف دمپایی استخری

مدل های مختلف دمپایی استخری دمپایی های استخری از بهترین مواد اولیه تولید می شود و سپس روانه بازار می شود. دمپایی های استخری امروزه از بهترین و پر فروش ترین مدل از سایر مدل دمپایی ها می باشد.مدل های دمپایی استخری، در انواع طرح ها و رنگ ها تولید می شود ولی انتخاب مدل دمپایی های استخری، بسته به سلیقه مدیر استخر دارد. مدیران استخر و همچنین مدیران مجموعه ورزشی و ‌تفریحی ،برای قیمت مقرون به صرفه خرید عمده را نیز انتخاب می کنند.

محیط استخر همانطور که میدانید خیس است به همان علت بهتر است از دمپایی استخری که کفی آن ضد لغزش می باشد استفاده کنید. همچنین دمپایی استخری به گونه ای است که برای جلوگیری از قارچ پوستی، سوراخ های کوچی دارد که باعث می شود آب در دمپایی تجمع نکند و آب از منافذ باز دمپایی خارج شود. دمپایی های استخری در انواع مدل و طرح زنانه، مردانه،دخترانه، پسرانه و بچگانه تولید می شود و در بازار به صورت کلی و جزیی به فروش می رسد.

دمپایی استخری دارای وزن سبک و جنس نرم می باشد و همچنین حس راحتی را به شما می دهد و بهداشتی نیز می باشد.همچنین از دوام بالایی برخوردار می باشد. امروزه دمپایی های با کیفیت استخری قیمت و کیفیت خوبی را به بازار تقدیم نموده است. دمپایی های استخری از بهترین نوع پلاستیک به کار گرفته شده و حتی می توان در منزل نیز از آن استفاده نمود.

محل فروش دمپایی استخری عمده

محل فروش دمپایی استخری عمده دمپایی استخری برای مدیران استخر و یا سونا از وسایل کاربردی به شمار می رود. دمپایی استخری علاوه بر شناگر ها، برای کارکنان استخر نیز نیاز می باشد. فروشندگان دمپایی استخری توانسته آمد امروزه نظر مشتریان خارجی و داخلی را نیز به خود جلب کنند.همچنین می توانید قیمت دمپایی استخری را در محل فروش دمپایی جویا شوید. قیمت دمپایی های استخری بسته به کیفیت دمپایی دارد. شما نیز می توانید شیک ترین و جدید ترین مدل های دمپایی استخری را بدون اتلاف وقت و بدون واسطه از طریق سایت موردنظر ما ثبت سفارش کنید و از کیفیت بالا و راحتی این محصول لذت ببرید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.