آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

مراکز خرید دمپایی عمده بیمارستانی

دمپایی عمده بیمارستانی یکی از محصولاتی است که توسط مریض ها در بخش های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و اگر در بخش‌های عفونی استفاده شود بعد از استفاده به صورت بهداشتی معلوم می گردد. مراکز خرید دمپایی عمده بیمارستانی این محصول را در سه نوع مردانه، زنانه و بچگانه به فروش می رسانند. در این مراکز می توانید دمپایی بیمارستانی را به صورت عمده خریداری نمایید که برای بیمارستان و یا مراکز درمانی باعث صرفه جویی در هزینه خواهد شد‌. 

مراکز خرید دمپایی عمده بیمارستانی

مشخصات دمپایی پلاستیکی بیمارستانی باکیفیت

مشخصات دمپایی پلاستیکی بیمارستانی باکیفیت دمپایی پلاستیکی بیمارستانی با کیفیت می تواند برای مدت طولانی برای بیماران کارآیی داشته باشد و به هیچ عنوان دچار پارگی و یا خراب شدن نمی‌شود. از جمله مشخصات دمپایی پلاستیکی بیمارستانی با کیفیت می توان به موارد زیر اشاره نمود: 

  • زیره مقاوم: زیره دمپایی یکی از مهمترین بخش های آن به شمار می‌رود. اگر زیره دمپایی به راحتی پاره شود، دمپایی خیلی زود کیفیت خود را از دست داده و دیگر قابل استفاده نخواهد بود. 
  • ضخامت مناسب: یکی از عوامل تاثیرگذار بر روی کیفیت دمپایی، این است که این محصول باید دارای ضخامت مناسبی باشد. دمپایی هایی که در قسمت زیره دارای ضخامت مناسبی هستند علاوه بر این که به راحتی پاره نمی شوند، می‌توانند در محیط عفونی بیمارستان ها از پای بیمار در برابر کثیفی ها و عفونتهای روی زمین به خوبی محافظت نمایند. 
  • راحتی استفاده: به دلیل شرایط خاص بیماران دمپایی های بیمارستانی باید در هنگام استفاده کاملا راحت باشند و همچنین زمانی که می‌خواهید آن را به پا کرده و یا از پا در بیاورید، کاملا راحت بتوانید این کار را انجام دهید. 
  • قیمت مناسب: دمپایی بیمارستان یکی از محصولاتی است که به صورت عمده توسط مراکز درمانی و بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرد و به همین دلیل باید دارای قیمت مناسبی باشد. دمپایی های بیمارستانی با کیفیت علاوه بر محافظت از پا در برابر موارد بیرونی باید جنسی داشته باشد که قیمت تمام شده آن برای مشتریان بسیار پایینتر در بیاید. 

فروش انواع دمپایی عمده بیمارستانی

فروش انواع دمپایی عمده بیمارستانی فروش دمپایی بیمارستانی به صورت عمده در تمامی رنگ ها و سایز ها انجام می پذیرد و بیمارستان ها می توانند این محصول را در تمامی رنگ ها و سایز های مختلف خریداری نمایند. فروش عمده دمپایی بیمارستانی به دلیل استفاده های عمده از این محصول در بیمارستان ها، با قیمتی بسیار مناسب انجام می پذیرد و خریداران این محصول می توانند با استفاده از روش های خرید عمده محصول کاملاً اقتصادی در دست داشته باشند. 

فروش انواع دمپایی عمده بیمارستانی امروزه به صورت غیر حضوری و اینترنتی نیز انجام می پذیرد و خریداران این محصول می توانند با مراجعه به سایت های اینترنتی و یا به صورت تلفنی محصول مورد نیاز خود را سفارش داده و خریداری نمایند. 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.