آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

محل فروش دمپایی پلاستیکی بیمارستانی

فروش دمپایی پلاستیکی بیمارستانی از طریق مراکز تولید دمپایی ها انجام می شود، با توجه به اینکه دمپایی یکی از اقلام ضروری و مورد نیاز در همه بیمارستان ها می باشد، مشتری اصلی این دمپایی ها بیمارستانها هستند، همچنین لازم به ذکر است که از قبل اقدام به سفارش می کنند تا دمپایی تولید شده با برند و آرم خود بیمارستان تولید شود. این دمپایی ها در مدل های مردانه و زنانه در رنگ های مختلف ساخته می شوند.

محل فروش دمپایی پلاستیکی بیمارستانی

مدل های دمپایی پلاستیکی بیمارستانی

مدل های دمپایی پلاستیکی بیمارستانی این دمپایی های پلاستیکی به صورت اختصاصی جهت استفاده در بیمارستان ها تولید می شوند، و برای حفظ بهداشت در محیط و جلوگیری از گسترش آلودگی در هر بیمارستانی دمپایی های پلاستیکی جهت استفاده بیماران و پرسنل وجود دارد که افراد موظفند از آنها استفاده کنند. این مدل های دمپایی پلاستیکی بیمارستانی در ۳ دسته مختلف قرار می گیرند.

  1. دمپایی پلاستیکی بیمارستانی: در تولید این دمپایی ها از مواد اولیه مناسبی استفاده می شود تا علاوه بر اینکه نرم و راحت هستند از قیمت مناسب تری هم برخوردار هستند و مصرف اصلی آنها در اتاق های بیماران است. کفی مورد استفاده در این مدل از جنس PU، EVA و PVC می باشد.
  2. دمپایی یکبار مصرف بیمارستانی: این مدل از دمپایی ها از جنس پارچه ای با وزن کم تولید می شوند و علاوه بر بیمارستان ها مناسب برای استفاده در رادیولوژی و سالن های لیزر و اپیلاسیون می باشند.
  3. دمپایی طبی بیمارستانی: این مدل برای استفاده پرستارها و پزشکان طراحی و تولید می شوند که به خاطر طراحی طبی آن خیلی راحت و قابل استفاده برای ساعات کاری طولانی می باشد و از خسته شدن پا جلوگیری می کند.

توزیع دمپایی پلاستیکی بیمارستانی

توزیع دمپایی پلاستیکی بیمارستانی توزیع دمپایی پلاستیکی بیمارستانی از طریق مجموعه های زیادی در سطح کشور انجام می شود، اما باید توجه داشت که جایی را برای خرید انتخاب کرد که اجناس با کیفیت و مرغوب را با قیمت مناسب ارائه می دهد، با توجه به اینکه خرید دمپایی پلاستیکی به صورت عمده انجام می شود، قیمت تمام شده در خرید از اهمیت زیادی برخوردار است. توزیع دمپایی بیمارستانی در مدل های مختلف مردانه و زنانه به صورت سفارشی و در رنگ های متنوع با بهترین کیفیت و قیمت موجود دربازار می باشد.
برای اطلاع از قیمت می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا علاوه بر راهنمایی و مشاوره رایگان لیست انواع محصولات را دریافت کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را در خرید خود داشته باشید. توزیع دمپایی بیمارستانی هم به صورت کلی جهت بیمارستان ها و هم به صورت جزئی و با قیمت مناسب جهت استفاده در سالن های مراقبت و زیبایی پوست و مو می باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.