آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

قیمت فروش دمپایی استخری مردانه

دمپایی در انواع مختلف تولید و عرضه می گردد. دمپایی محصولی ساده ولی بسیار کاربردی می باشد و در انواع مختلف جهت کاربردهای مختلف تولید و مورد استفاده قرار می گیرد. دمپایی استخری نیز یکی از دمپایی های پرکاربرد برای استخرها و موارد مشابه آن می‌باشد. این دمپایی رو باز بوده و دارای سوراخ ها و منافذ متعددی جهت عبور آب می باشد و مخصوص استخر، حمام و … می باشد. مجموعه ما در زمینه عرضه این نوع محصول فعالیت دارد و متقاضیان محترم جهت دریافت قیمت فروش دمپایی استخری مردانه می توانند به مجموعه ما مراجعه نمایند.

قیمت فروش دمپایی استخری مردانه

اطلاعات مفید درباره دمپایی استخری مردانه

اطلاعات مفید درباره دمپایی استخری مردانه همانطور که اشاره شد دمپایی ها انواع مختلفی دارند و جهت خرید آن بایستی به نوع کار و مکانی که قرار است دمپایی در آن مکان استفاده گردد توجه داشته باشیم. مهمترین ویژگی دمپایی استخری آن است که به هیچ وجه جذب کننده آب نباشد چرا که در صورت جذب آب سنگین شده و وزن آن بیشتر می‌شود. پس بنابراین دمپایی استخری باید ضد آب باشد. در ساخت مرغوب ترین دمپایی‌های استخری، از مواد پی وی سی جهت تولید دمپایی استفاده می گردد که باعث عدم جذب آب می‌‌گردد.

نکته بعدی ضد سرخوردن دمپایی استخری می باشد چراکه برخی دمپایی ها دارای زیره صاف و بدون آج می باشند که باعث سر خوردن این دمپایی ها بر روی سطوح سرامیکی و مرطوب استخری می شوند که می تواند خطرات جبران ناپذیری را در پی داشته باشد. نرم و راحت بودن دمپایی استخری و انعطاف بالای آن نیز نکته دیگر می باشد. داشتن کفی طبی و استاندارد نیز نشانه دیگری از دمپایی مرغوب استخری می باشد.

دوام دمپایی استخری نیز مهم است و هر چقدر دمپایی از مواد اولیه مرغوب و دست اول تهیه گردد، باعث طول عمر بیشتر محصول می گردد. شما مشتریان عزیز جهت خرید عمده دمپایی زنانه و مردانه استخری با قیمت مناسب میتوانید از محصولات مجموعه ما دیدن فرمایید. محصولات عرضه شده در مجموعه ما صرفاً به صورت عمده عرضه می گردد و به دلیل داشتن قیمت مناسب و کیفیت بالا، توانسته‌ایم رضایت مشتریان عزیز را حاصل نماییم.

صادرکننده دمپایی استخری مردانه

صادرکننده دمپایی استخری مردانه مجموعه ما مرکز پخش دمپایی استخری مردانه می باشد و همچنین عرضه کننده دمپایی زنانه و دمپایی صندل و چکمه نیز می باشد. کیفیت بالای محصولات ما باعث شده است تا بتوانیم علاوه بر تأمین بازار داخلی، در بازارهای جهانی حضور یابیم و در زمینه صادرات این محصول به کشورهای دیگر نیز فعالیت داشته باشیم. مشتریان عزیز جهت دریافت اطلاعات لازم و خرید از محصولات ما می‌توانند به صورت حضوری به این مجموعه مراجعه نمایند و یا با مراجعه به وب سایت مجموعه با ما در ارتباط باشند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.