آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

قیمت عمده دمپایی استخری

یکی از انواع دمپایی تولید شده در کشور، دمپایی استخری نام دارد. این محصول با ویژگی هایی که دارد، هرساله به خصوص در فصل گرما، میزان انبوهی از آن تولید و فروخته می شود. انواع مختلفی از این محصول، توسط تولیدکنندگان معتبر تولید می شود.

نحوه استعلام قیمت عمده دمپایی استخری، از طریق شرکت ها و مراکز معتبر به روش اینترنتی امکان پذیر می باشد. عرضه دمپایی استخری عمده، به صورت مستقیم و با کیفیت بالا، به وسیله این مرکز انجام می شود.

قیمت عمده دمپایی استخری

دمپایی استخری چه مشخصاتی دارد؟

دمپایی استخری چه مشخصاتی دارد؟ در کارخانه های تولید دمپایی، خطوط ویژه ای جهت ساخت دمپایی استخری وجود دارد. تنوع این محصول از لحاظ طرح و رنگ بسیار زیاد است. در این مطلب مشخصات مختلف دمپایی های استخری را بیان می کنیم.

  • از مهم ترین مشخصات این محصول باید به کیفیت بالای آنها اشاره کرد. مواد استفاده شده در دمپایی استخری به گونه ای است که دوام و ماندگاری زیادی داشته باشد. اهمیت این امر به شکلی می باشد که در برابر رطوبت و آب بیشترین ماندگاری را دارد.
  • عزم لغزندگی از دیگر مشخصات این نوع از دمپایی هاست. این مسئله ویژگی خاص دمپایی های استخری است که حتی می توان از آنها در حمام و سرویس بهداشتی هم استفاده کرد و از بروز خطرات ناشی از سر خوردن روی سطوح سرامیک خیس، جلوگیری به عمل آورد.
  • این محصول در انواع زنانه، بچگانه و مردانه تولید می شود و برای همه افراد به راحتی قابل استفاده است. به طوری که سایز های خیلی کوچک و نیز سایز بزرگ پا هم در بازار وجود دارد.
  • طراحی این محصول به صورتی است که دارای سوراخ هایی در کف و رویه دمپایی می باشد و این امر سبب می شود که آب درون دمپایی جمع نشود.

توزیع عمده دمپایی استخری

توزیع عمده دمپایی استخری توزیع عمده دمپایی استخری، توسط شرکت ها و مراکز معتبر و شناخته شده انجام می شود. از ویژگی های این مرکز می توان به عرضه مستقیم و آنلاین این محصول اشاره کرد.

خریداران برای این منظور می توانند به سایت های تخصصی این مرکز توزیع کننده، مراجعه و انواع نمونه های این محصول را در آنها مشاهده کنند. سپس لازم است به صورت تلفنی سفارش خود را ثبت کرده و آن را در اسرع وقت تحویل بگیرند.

کیفیت این محصول به وسیله این مرکز، کاملا تضمین می شود. همچنین کاهش هزینه ها و حذف شدن واسطه ها باعث می شود که این محصول با قیمت نهایی بسیار مناسب تر و ارزان تر به مشتریان عرضه شود.

از دیگر مزایای خرید آنلاین از این مرکز، سهولت در خرید و صرفه جویی در زمان می باشد. علاوه بر آن می توانید از راهنمایی مشاوران سایت به شکل رایگان بهره مند شوید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.