آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

قیمت صندل راحتی مجلسی زنانه

صندل راحتی مجلسی زنانه نمونه ای از انواع صندل های تولید شده در کشور ایران می باشد که با مناسب ترین و ارزان ترین قیمت در بسیاری از مراکز خرید و فروش اینترنتی به متقاضیان عرضه می شود. قیمت صندل راحتی مجلسی زنانه پس از تمام شدن مراحل تولید آن و با توجه به پارامترهای مختلف اعم از نوسانات بازار، کیفیت و مرغوبیت، نوع متریال آن و غیره مشخص می شود. 

قیمت صندل راحتی مجلسی زنانه

ویژگی های یک صندل راحتی خوب

ویژگی های یک صندل راحتی خوب صندل نوعی پوشش برای پا محسوب می شود که با فرا رسیدن فصل گرما و تابستان استفاده از آن نسبت به سایر فصل ها افزایش می یابد و به همین علت بسیاری از افراد به دنبال خرید یک نوع صندل شیک، زیبا و در عین حال راحت هستند. یک صندل راحتی خوب مانع از فشار و صدمه به پا و عدم احساس ناراحتی در فرد می شود و همچنین سبب ایجاد احساسی خوشایند و خوب در فرد می شود. 
از مهمترین ویژگی های یک صندل راحتی خوب می توان به دارا بودن پاشنه تخت عمیق در آن اشاره کرد. زمانی که یک صندل خوب از پاشنه تخت و سطحی برخوردار باشد، از پا، مچ پا و به خصوص زانو محافظت می کند و مانع از فشار به این قسمت های ذکر شده از پا می شود. 
یک صندل راحتی، باید در تمام ابعاد و قسمت ها سبب حس راحتی در فرد شود و هیچ گون صدمه و اذیتی برای فرد در زمان راه رفتن، نشستن و غیره به همراه نداشته باشد. انعطاف پذیری بالا و عالی از دیگر ویژگی های یک نوع صندل خوب و راحت به شمار می رود. زمانی که یک صندل از انعطاف پذیری بالایی برخوردار باشد، در زمان راه رفتن و قدم زدن با آن، فرم پا به خوبی با آن شکل می گیرد و صندل در برابر تغییر نهایت منعطف بودن از خود را نشان می دهد. 
برخورداری از عملکرد عالی، قابلیت تنظیم شدن، دوام و عمر طولانی و غیره از مهمترین ویژگی های این محصول محسوب می شود. 

فروشگاه انواع صندل راحتی شیک دخترانه

فروشگاه انواع صندل راحتی شیک دخترانه خوشبختانه در کشور ایران بسیاری از فروشگاه ها در زمینه ی فروش محصولات مختلف به ویژه انواع صندل راحتی دخترانه شیک فعالیت می کنند. از جمله اصلی ترین و مهم ترین وظایف و اهداف فروشگاه صندل راحتی شیک دخترانه، عرضه ی محصولی بادوام و ماندگار، با کیفیت و مرغوبیت بالا به مشتریان و خریداران و به دست آوردن رضایت کامل آنها پس از خرید و استفاده از این محصول می باشد. 
در این فروشگاه ها انواع صندل ها در طرح و مدل های متنوع و زیبا، رنگ بندی های جذاب، ابعاد و اندازه های مختلف به فروش می رسد. 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.