آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

قیمت صندل دخترانه لژدار اسپرت

صندل دخترانه لژدار یکی از صندلهای بسیار زیبا است که خریداران زیادی دارد و از زیبایی خاصی برخوردار است. قیمت این نوع صندل دخترانه با در نظر گرفتن عوامل مختلفی تعیین می‌گردد. یکی از این عوامل به صرفه بودن برای مشتری و فروشنده می‌باشد. فروشنده این صندل ابتدا بررسی می‌کند که یا تعیین قیمت صندل دخترانه چه میزان سودی کسب خواهد کرد و سپس تمامی سعی خود را می‌کند که یک خرید به صرفه را برای مشتری رقم زند.

قیمت صندل دخترانه لژدار اسپرت

انواع مدل صندل دخترانه جدید

انواع مدل صندل دخترانه جدید امروزه خیلی از دختر خانم های جوان هستند که به آشنایی با انواع مدل جدید صندل دخترانه علاقه دارند. این عزیزان اغلب برای آشنایی با مدل های جدید از صندل های دخترانه به جست و جو می‌پردازند و از این طریق می‌توانند نمونه های جدیدی از انواع صندل شیک دخترانه را مشاهده می‌کنند. ما در این زمینه بررسی های زیادی را انجام داده‌ایم و خوشبختانه اطلاعات خوبی را هم در اختیار داریم. به همین خاطر قصد داریم که انواع مدل صندل دخترانه جدید را به شما همراهان همیشگی و علاقه مندان محترم معرفی کنیم!

انواع مدل جدید صندل های دخترانه شامل موارد زیر هستند:

  • صندل بند انگشتی دخترانه: این محصول بیشتر کاربرد روزمره دارد و آن را در محیط داخلی منزل، حیاط منزل، برای خرید رفتن و… استفاده می‌کنند. این محصول هم از تنوع طرح و رنگ بهره می‌برد و جدیدترین طرح های این صندل شامل طرح گل، طرح رنگی و غیره می‌شود.
  • صندل دخترانه مجلسی: این محصول از طرح و رنگ متنوعی برخوردار است و می‌توان آن را با انواع لباس مجلسی شیک ست کرد. جدیدترین مدل صندل مجلسی دخترانه با استفاده از نگین های ریز و درشت طراحی شده است و با درخشندگی ویژه ای که دارد جذابیت خاصی را به استایل کلی مصرف کننده می‌بخشد.
  • صندل اسپرت دخترانه: یکی از نمونه های محبوب صندل دخترانه، صندل اسپرت است. این محصول از طرح اسپرت برخوردار می‌باشد و بهترین انتخاب برای ست کردن با لباس های اسپرت است. معمولا صندل های اسپرت پاشنه ندارند و خیلی سبک، راحت و منعطف هستند. این نمونه ها انتخاب خوبی برای سفر و پیاده روی طولانی محسوب می‌شود.

مرکز خرید صندل دخترانه لژدار مجلسی

مرکز خرید صندل دخترانه لژدار مجلسی یکی از خوشایندترین اتفاقی که برای فروشنده صندل دخترانه لژدار رخ داده استقبال خریداران از مرکز خرید صندل دخترانه می‌باشد. خوشبختانه پس از اینکه این مرکز خرید شروع به فعالیت کرد خریداران بسیاری به سوی این مرکز خرید جذب شدند و صندل دخترانه لژدار را به اندازه نیاز خریداری کردند.

باید بدانید که در این مرکز خرید انواع مختلف صندل لژدار با طرح و رنگ های متنوع توزیع می‌گردد که هر مشتری طبق سلیقه خود می‌تواند نمونه دلخواه را خریداری نماید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۴٫۱ / ۵٫ تعداد آرا: ۲۶

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.