آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

قیمت صندل تابستانی پاشنه دار دخترانه

صندل از محبوب ترین انواع کفش های تابستانه است که در راحتی و آسایش پا در گرمای تابستان بسیار موثر است. امروزه صندل دارای تنوع سایز و طرح بسیار زیادی است و برای همه افراد جامعه تولید و به بازار عرضه می شود. این محصول نسبت به سایر کفش های تابستانه از قیمت ارزان تری برخوردار است و قیمت آن با توجه به جنس، سایز و طرح آن متغیر است. قیمت صندل پاشنه دار دخترانه به عنوان یکی از زیباترین انواع این کفش از اهمیت زیادی برای خریداران آن برخوردار است که باید از آن مطلع باشند.

قیمت صندل تابستانی پاشنه دار دخترانه

راهنمای انتخاب صندل دخترانه تابستانی

راهنمای انتخاب صندل دخترانه تابستانی

صندل ها از مناسب ترین انواع کفش ها برای فصل گرم تابستان هستند که امروزه بر اساس مد روز می توان انواع بسیار زیبایی از آنها به خصوص برای دختران را در بازار مشاهده نمود. 

این محصولات از تعرق پا جلوگیری کرده و به دلیل سبک بودن باعث راحتی پا هنگام راه رفتن می شوند و از خستگی پا جلوگیری می کنند.

در انتخاب صندل دخترانه تابستانی باید به یک سری از موارد دقت نمود از جمله جنس کف و رویه، سایز، طرح که همگی می توانند در کیفیت و مرغوبیت صندل موثر باشند.

بهترین انواع صندل دخترانه دارای کف نرم و قابل انعطاف بوده و به علت سختی باعث ایجاد درد در کمر و ستون فقرات نمی شوند. جنس رویه این محصول می تواند از چرم طبیعی، پارچه و حتی فوم باشد ولی بادوام ترین این محصولات از جنس چرم طبیعی هستند.

هنگام انتخاب و خرید این صندل باید متناسب با اندازه کف پا سایز مناسب را خریداری نمود زیرا پوشیدن سایزهای بزرگ باعث خروج کفش از پا می شوند و سایزهای کوچک نیز باعث فشار به انگشتان پا شده و عملا غیر قابل استفاده هستند.

این محصول در رنگ های شاد دخترانه در بازار وجود دارد که حق انتخاب بیشتری به خریداران می دهد.

این محصول در انواع تخت و پاشنه دار وجود دارد که ارتفاع پاشنه می تواند حتی به چندین سانتی متر برسد اما باید توجه داشت که صندل های با ارتفاع پاشنه بیشتر از ۴ سانتی متر ممکن است به ستون فقرات آسیب وارد کنند.

پخش عمده صندل پاشنه دار جدید دخترانه

پخش عمده صندل پاشنه دار جدید دخترانه

پخش صندل پاشنه دار بر اساس احساس نیاز بازار به این نوع صندل در حال انجام است و خریداران این صندل دخترانه جدید می توانند به صورت عمده و در سایزهای مختلف این محصول را سفارش دهند.

پخش عمده این محصول به سراسر ایران می تواند امکان دسترسی خریداران به این محصول زیبا و پر فروش تابستانه را تسهیل کند و بدون صرف هزینه های سفر و اتلاف وقت تعداد مورد نظر خود از این صندل را خریداری نمایند.

برای سفارش این محصول لازم است ابتدا استعلام قیمت آن از فروشنده انجام و بعد از اعلام آدرس طی چند روز سفارش به دست خریداران می رسد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.