آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

قیمت دمپایی پلاستیکی جدید

قیمت دمپایی پلاستیکی جدید با توجه به اندازه و جنس آن متفاوت می باشد، دمپایی پلاستیکی جدید در مدل های ساده و متنوع در انواع مردانه، زنانه، دخترانه، پسرانه و بچه گانه در رنگ بندی های متنوع به صورت تک رنگ و یا چند رنگی و زیبایی برای استفاده های مختلفی تولید می شود. خرید و فروش انواع دمپایی پلاستیکی جدید با بهترین قیمت ها به صورت عمده و از طریق مراکز اصلی و نمایندگی های آن انجام می شود.

قیمت دمپایی پلاستیکی جدید

سایزبندی مختلف دمپایی پلاستیکی

سایزبندی مختلف دمپایی پلاستیکی سایزبندی دمپایی پلاستیکی با توجه به نوع آن متفاوت می باشد، با توجه به اینکه این دمپایی ها در انواع مدل های مردانه، زنانه، دخترانه، پسرانه و بچه گانه تولید می شوند، سایز بندی های متفاوتی دارند تا بتوانند نیاز مشتریان با اندازه پای متفاوت را به راحتی برآورده کنند، انتخاب سایز مناسب دمپایی برای پا از اهمیت بالایی برخوردار است و باید به گونه ای باشد که سلامت پا را به خوبی تامین کند. علاوه بر سایز دمپایی باید به جنس و نرمی آن هم توجه کرد و همچنین کیفیت ساخت مواد به کار رفته در آن هم خیلی مهم می باشد.
از مواردی که برای سایزبندی دمپایی پلاستیکی استفاده می شود طول پا و عرض آن می باشد، که با توجه به آن سایز نهایی دمپایی مشخص می شود. برای انتخاب سایز مناسب دمپایی کودکان می توان به راحتی بر اساس سن آنها تصمیم گرفت. سایز دمپایی های مردانه معمولا بزرگتر از انواع زنانه می باشد، دمپایی های پسرانه و دخترانه هم در سایز های مشابه برای هر دو جنسیت در طرح های متنوع تولید می شوند.

عرضه دمپایی پلاستیکی جدید

عرضه دمپایی پلاستیکی جدید عرضه دمپایی جدید با توجه به بازار رو به رشد این محصولات در حال گسترش می باشد، با توجه به اینکه دمپایی پلاستیکی یکی از اقلام مورد نیاز در هر خانه ای و برای تمام افراد خانواده می باشد، فروش این محصولات هم در بازارهای داخلی و علاوه بر این در بازارهای صادراتی و خارجی انجام می شود. برای اطلاع از قیمت این محصولات و تهیه لیست انواع مختلف آن می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان آنها بهره مند شوید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.
تولید و عرضه دمپایی جدید در مدل های مختلف مردانه، زنانه، دخترانه، پسرانه در رنگ بندی های متنوع تک رنگی و چند رنگی و با سایزبندی های مختلف جهت تمام سنین با کیفیت بالا و از بهترین مواد اولیه انجام می شود. باید توجه داشت که دمپایی علاوه بر استفاده در خانه در بیرون هم استفاده می شود که جنس دمپایی هایی که برای محیط بیرون از خانه استفاده می شود باید مقاوم تر باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.