آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

قیمت دمپایی استخری پلاستیکی

دمپایی ها در طرح ها و سایزهای متنوع تهیه می‌شوند .همچنین دمپایی ها برای کاربردهای مختلفی درست می‌شود.دمپایی استخری پلاستیکی از جمله دمپایی هایی است که در استخرها به فراوانی مورد استفاده قرار می گیرد.

برخی از دمپایی ها برای استفاده کردن در استخر درست می‌شود که اینگونه دمپایی ها معمولاً دارای سوراخ های بسیاری می باشند تا آب را به سرعت از خود رد کنند .قیمت دمپایی استخری پلاستیکی بسته به کیفیت و جنس پلاستیک آن با یکدیگر فرق دارد.

قیمت دمپایی استخری پلاستیکی

مشخصات دمپایی استخری پلاستیکی

مشخصات دمپایی استخری پلاستیکی

مشخصات دمپایی استخری به شرح زیر می باشد.این گونه دمپایی ها به صورت پلاستیکی تهیه می شوند .دمپایی های استخری با رنگ های متنوع و سایزهای مختلف تولید می شود.

دمپایی استخری قابل استفاده برای خانم ها و آقایان می باشد.پلاستیک عایق رطوبتی است ،نم و رطوبت را به خود جذب نمی‌کند و همین امر باعث می‌شود تا باکتری هایی که می توانند در رطوبت رشد کنند، امکان رشد برای آنها به وجود نیاید.

همچنین دمپایی های استخری شامل سوراخ های بسیار زیادی می باشند. این سوراخ ها باعث می شود تا آب به سرعت از دمپایی خارج شود و به سرعت دمپایی خشک شود.

استفاده از دمپایی های استخری برای اینکه فرد لیز نخورد، بسیار مفید است . زیرا در هنگامی که فرد از آب بیرون می آید ،پایش خیس می باشد و ممکن است بر روی سرامیک های استخر لیز بخورد.

اما این دمپایی ها مانع از لیز خوردن فرد می شود.همچنین به خاطر اینکه از جنس پلاستیک در دمپایی های استخری استفاده می شود به راحتی قابل شستشو هستند.

می توانید آنها را با مواد شوینده های مختلف بشویید، بدون این که ضرری به بافت دمپایی بزند.دمپایی های استخری بی‌نهایت سبک هستند و به پای فرد اجازه می دهد تا به راحتی آنها را به پا کند.

همچنین دمپایی های استخری انعطاف پذیری زیادی دارند که باعث می شود تا اشخاص به راحتی از آن استفاده کنند.

توزیع دمپایی استخری پلاستیکی

توزیع دمپایی استخری پلاستیکی

توزیع دمپایی پلاستیکی و از جمله دمپایی های استخری توسط کارخانه های تولیدی دمپایی انجام می گیرد.بزرگترین کارخانه تولید دمپایی پلاستیکی در قم می باشد.

معمولاً دمپایی های استخری را مسئولان استخر می خرند و به وفور در اختیار افرادی که به استخر می روند، قرار می دهد تا برای کسی مشکلی پیش نیاید و فردی زمین نخورد .

همچنین دمپایی های پلاستیکی را می توانید از فروشگاه های معتبر و پلاسکو فروشی ها تهیه کنید .برند های متفاوتی در تهیه دمپایی های پلاستیکی وجود دارد.

با توجه به نوع ،جنس و کیفیت دمپایی ها قیمت آنها نیز مشخص می شود.معمولاً دمپایی هایی که با کیفیت تر هستند، قیمت بالاتری نیز دارند .

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.