آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

قیمت دمپایی استخری مردانه

دمپایی استخری مردانه در طرح ها و سایز های متفاوتی عرضه می شود به همین دلیل قیمت های متفاوتی نیز با توجه به طرح، رنگ و سایز دارد اما به طور کلی قیمت آنها با توجه به ویژگی های بالای این محصول بسیار مناسب می باشد.

شما عزیزان خرید یا اطلاع از قیمت دمپایی استخری مردانه می توانید به قسمت فروش همین سایت مراجعه کرده و خرید خود را به راحتی انجام دهید.

قیمت دمپایی استخری مردانه

مشخصات دمپایی استخری مردانه

مشخصات دمپایی استخری مردانه یکی از تجهیزاتی که لازم است حتما در استخر ها استفاده شود دمپایی استخری می باشد. این دمپایی ها نقش مهمی را در دفع صدمات احتمالی ایفا می کنند و با سطح مناسبی که دارند مانع لیز خوردن فرد می شوند. به همین دلیل در ادامه قصد داریم چند نمونه از مشخصات دمپایی استخری مردانه را بررسی کنیم :

  • جنس : دمپایی های استخری اصولا از پلاستیک ساخته می شوند که جنس پلاستیک آن باید اعلا باشد و به این دلیل است که بسیاری از افراد بیماری های پوستی دارند هنگام تعرق پا نیز قارچ ها در بین انگشتان افزایش می یابد پس دمپایی پلاستیکی با کیفیت بالایی که دارد بسیار سازگار با پوست طراحی شده و از وجود قارچ ها جلوگیری می کند.
  • کف ضد لغزش : در اصل یکی از مهمترین ویژگی های دمپایی استخری کف ضد لغزش آن می باشد و به این گونه طراحی شده است که باعث عدم لیز خوردگی شود. این دمپایی مورد استفاده سالمندان و کودکان نیز می باشد چرا که می توان آن ها را با خیال به دور از لیز خوردگی تجربه کنند.
  • نرم و راحت : هنگام خیس شدن یا مدت زمان طولانی در آب بودن پوست نرم می شود به همین دلیل امکان آسیب دیدگی آن نیز بیشتر می شود. یکی از مشخصات بارز این دمپایی های مردانه نرم و راحت بودن آنها است که از بروز هر گونه آسیب به پا جلوگیری کرده و احساس راحتی را برای شما به ارمغان می آورد.

فروشندگان دمپایی استخری مردانه

فروشندگان دمپایی استخری مردانه امروزه با توجه به توصیه هایی که در استخر ها می شود استفاده از دمپایی استخری کاملا واجب بوده و هر کسی که به استخر ها مراجعه می کند باید از این دمپایی ها استفاده کند زیرا این دمپایی ها از آسیب های احتمالی مانند لیز خوردن جلوگیری می کنند.

به همین دلیل و با توجه به این توصیفات فروشندگان دمپایی استخری مردانه شروع عرضه این دمپایی ها با کیفیت بسیار باور نکردنی کرده اند این فروشندگان دمپایی مردانه علاوه بر کیفیت قیمت بسیار مناسبی را نیز به خریداران ارائه می دهند تا هرکسی بتواند آن ها را بدون هیچ گونه مشکلی خریداری کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.