آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

فروش کفش تابستانی زنانه طبی

طرح های متنوعی از کفش های تابستانی طبی تولید شده است و  فروش کفش تابستانی زنانه طبی با مدل های متنوع و رنگ های عالی همراه است و دارای بهترین کیفیت و قیمت هستند که مشتریان جذب آن می شوند. فروش از طریق فضای مجازی به صورت عمده صورت می پذیرد و مشتریان می توانند از این فروش ویژه نهایت استفاده را ببرند.فروش کفش تابستانی زنانه طبی

راهنمای انتخاب کفش تابستانی

راهنمای انتخاب کفش تابستانی انتخاب کفش برای هر کدام از ماه های سال به خصوص تابستان نیاز به یک راهنمای جامع دارد. در این بخش از متن به مجموعه ای از نکات اشاره می کنیم که در انتخاب یک کفش نقش اساسی ایفا می کنند.

  • اولین چیزی که در انتخاب کفش تابستانی مهم است گردش هوا درون آن است و باید به گونه ای باشد که پا عرق نکند تا دچار سوزش یا تاول و ایجاد بوی بد نکند.
  • کفش خنک باید استانداردهای نیز داشته باشد و طبی بودن آن بسیار مهم است به طور مثال وقتی کفش را می پوشید نباید به پنجه یا پاشنه پا فشار وارد شود چون در این صورت ممکن است دچار بیماری های پا نظیر قارچ یا میخک شوید که  ممکن است نیاز به درمان طولانی مدت داشته باشد.
  • کفش زنانه چرم یکی از نمونه های خوب این کار است اما باید به طوری طراحی شده باشد که سر پنجه آن باز باشد تا پا خنک شود.
  • استحکام و محکم بودن کفش اهمیت زیادی دارد و نباید با هر ضربه ای سوراخ یا پاره شود و دوخت آن نباید پا را اذیت کند در موقع خرید به این نکته توجه کنید و حتما آن را بپوشید تا وقتی اطمینان داشتید پا درون آن آزاد است آن را خریداری نکنید.
  • کفش تابستانی مدل های مختلفی مانند زیپی یا بند دار دارد خرید هر کدام از آنها بستگی به سلیقه شخصی افراد دارد. کسانی که به پاشنه بلند علاقه دارند می توانند مدل های لژدار را بخرند تا به کمر و ستون فقراتشان آسیبی وارد نگردد.
  • زیبایی و رنگ کفش نیز مهمترین ملاک انتخاب کفش می باشد.

پخش عمده کفش تابستانی زنانه چرم

پخش عمده کفش تابستانی زنانه چرم تولید و پخش عمده کفش تابستانی زنانه چرمی به سراسر کشور انجام می شود و پخش آن از خود تولیدی انجام می گیرد و با حذف واسطه ها و فروش مستقیم آن قیمت این کالا به شدت کاهش یافته و به سود مشتریان می باشد. 

افرادی که جزئی فروش هستند می توانند از این طریق کفش را به صورت عمده خریداری کنند تا قیمت خرید برای آنها کاهش یابد و با هزینه ای کمتر و صرفه جویی از زمان آن را خریداری کنند. از طریق پخش کفش تابستانی محصول مورد نظر به دست مشتری می رسد فقط کافی است از طریق سایت محصول خود را سفارش دهد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.