آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

فروش چکمه شیک دخترانه با قیمت روز

چکمه دخترانه در انواع سایزها، طرح ها و مدل های متنوع نظیر پاشنه دار، ساق کوتاه، ساق بلند و … در بازار به فروش می رسد. از جمله پارامترهای دیگر که در انتخاب چکمه شیک دخترانه موثر است جنس آن می باشد که از نوع چرم، نبوک و یا فوم است. همانطور که می دانید هر سه این جنس کیفیت مطلوب و خوبی دارد و انتخاب آن بستگی به استایل و سلیقه شخص دارد. برای اطلاع از فروش چکمه شیک دخترانه با قیمت روز می توان به نمایندگی ها مراجعه کرد.فروش چکمه شیک دخترانه با قیمت روز

مشخصات بهترین چکمه دخترانه در دنیا

مشخصات بهترین چکمه دخترانه در دنیا

چکمه همانند کفش از پا محافظت می کند و بیشتر در فصل سرد سال از آن استفاده می شود که پا را گرم نگه دارد و مانع نفوذ آب شود. گفتنی است بانوان بیشتر از آقایان از چکمه استفاده می کنند و به همین دلیل، تنوع چکمه بانوان بسیار بیشتر است. از مدل های چکمه خانم ها می توان به مدل چکمه مجلسی، چکمه کلاسیک، اسپرت و … اشاره نمود که در مدل ها و جنس های مختلفی عرضه می شود. در ادامه نگاهی به مشخصات بهترین چکمه دخترانه در دنیا می پردازیم که شامل موارد زیر می باشد: 

  • پنجه گرد و مناسب
  • کفی نرم 
  • زیره انعطاف پذیر و آج دار 
  • پاشنه استاندارد
  • استفاده از چرم

پنجه گرد باعث راحتی پا در چکمه و مانع از تحت فشار قرارگرفتن پا می شود. همچنین نرم بودن کف چکمه شیک دخترانه از آسیب های احتمالی به پا می کاهد. در کنار این موارد زیره چکمه نیز می بایست دارای آج باشد که از لیز خوردن جلوگیری نماید. همانطور که می دانید دختران علاقه مند به کفش های پاشنه دار هستند اما باید خاطر نشان کنیم برای جلوگیری از عوارضی نظیر کمردرد و پا درد خوب است از پاشنه های نیم الی ۲ سانتی استفاده کنند که قدم برداشتن نیز برای آنها آسان تر باشد. در آخر می بایست گفت استفاده از چرم در چکمه موجب دوام و مقاومت بیشتر می شود.

خرید چکمه شیک دخترانه از تولید کننده

خرید چکمه شیک دخترانه از تولید کننده

تولید کنندگان کفش، انواع چکمه زنانه مجلسی، مردانه و دخترانه را با رنگ ها، سایزها و مدل های مختلف به بازار تزریق می کنند که افراد با سلایق متفاوت نیز بتوانند خرید نمایند. این تولیدکنندگان موجب کارآفرینی در کشور و حتی اشتغال زایی برای جوانان شده اند. همچنین با استفاده از بهترین متریال و جنس و نیروی کار ماهر سهم بالایی از فروش را به خود اختصاص داده اند و بازار را از واردات انواع کفش و چکمه بی نیاز کرده اند. گفتنی است خرید چکمه شیک دخترانه از تولید کننده با قیمت مناسب امکان پذیر است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.