آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

فروش عمده دمپایی پلاستیکی ارزان

دمپایی پلاستیکی از پرکاربردترین پاپوش هایی است که موارد مصرف گوناگونی دارد و در تمام خانه ها دیده می شود. این محصول از بهترین مواد تولید شده است که دارای ابعاد، طرح، مدل و رنگ های بسیار متنوع می باشد. فروش کلی و عمده انواع دمپایی پلاستیکی ارزان به صورت غیر حضوری ممکن می باشد و خریداران و مشتریان از نقاط مختلف کشور می توانند به صورت آنلاین آن را سفارش دهند.

فروش عمده دمپایی پلاستیکی ارزان

روش های تولید دمپایی های پلاستیکی

روش های تولید دمپایی های پلاستیکی در تولید دمپایی های پلاستیکی از مواد مرغوبی همچون گرانول پی وی سی استفاده می شود که از دوام بالایی برخوردار هستند. جهت تولید مدل های مختلف این محصول از سه روش زیر می توان استفاده نمود:

روش اول: در این روش که به تولید دمپایی های ساده پرداخته می شود از گرانول هایی به نام روان کننده با ضخامت مشخص استفاده می شود. صفحات مسطح با ضخامت های تعیین شده با استفاده از چسب و یا دوخت به یکدیگر متصل می شوند.

روش دوم: به جای استفاده از صفحات مسطح، گرانول ها در قالب های فلزی ریخته می شوند که با این وجود طرح کلی محصول به دست می آید و نیازی به دوخت و چسب نمی باشد. 

روش سوم: ترکیبی از روش های اول و دوم است. در این روش شکل دهی و رنگ آمیزی نهایی دمپایی متفاوت بوده و پلاستیک ها با ماشین آلات مخصوص به یکدیگر متصل می شوند.

خرید عمده دمپایی پلاستیکی ارزان از تولیدی

خرید عمده دمپایی پلاستیکی ارزان از تولیدی خرید عمده دمپایی پلاستیکی ارزان از تولیدی یکی از بهترین روش ‌هایی است که همه مشتریان می‌توانند به واسطه آن هزینه‌ های بسیار کمی بابت سفارش آن پرداخت کنند. این محصول از بهترین شرکت های سازنده ایرانی و خارجی انتخاب شده است که از کیفیت بسیار بالایی در تولیدات خود برخوردار هستند و محصولات را به صورت کاملا اصل و اورجینال در دسترس خریداران قرار می دهند.

شما می توانید جهت تهیه و سفارش انواع دمپایی دخترانه و پسرانه با استفاده از شماره هایی که در ادامه درج شده است با کارشناسان فروش این مجموعه ارتباط برقرار نموده و نسبت به سفارش محصول اقدام نمایید. سفارشات عمده برای همه افراد امکان ‌پذیر است و می ‌توان به هر میزانی که به آن احتیاج داشته باشید به سفارش این نوع کالا بپردازید.

بسته بندی ها و مدل های این محصول بسیار متنوع هستند و هر کس می تواند بنا بر سلیقه و میزان درآمد خود به انتخاب آن دست بزند. این کالا به تمامی استان‌ های کشور در مدت زمان بسیار اندک ارسال می ‌شود تا مشتریان و مصرف کنندگان با خیال راحت محصول را در سلامت کامل در اختیار داشته باشند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.