آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

فروش عمده دمپایی بیمارستانی

دمپایی های بیمارستانی از لطیف‌ترین و نرم ترین فوم ها و پلاستیک ها ساخته شده اند تا حساسیتی برای پای بیماران و پرسنل پزشکی ایجاد نکنند. این مدل دمپایی ها را در تمامی بخش های یک بیمارستان استفاده می کنند که هر کدام از آنها رنگ خاصی دارد.

از رایج‌ترین نوع دمپایی های که در بیمارستان استفاده می شود، شامل مدل های جلو بسته و جلو باز می باشد و اکثرا از رنگ های سفید، قهوه ای، آبی و قرمز تولید شده اند که شما می توانید آنها را به صورت عمده تهیه نمایید. برای خرید دمپایی بیمارستانی عمده، هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد.

فروش عمده دمپایی بیمارستانی

مدل های مختلف دمپایی بیمارستانی

مدل های مختلف دمپایی بیمارستانی وجود مدل های مختلف دمپایی بیمارستانی باعث شده تا خریداران انتخاب‌های بیشتری پیش رو داشته باشند و بتوانند از میان مدلهای ساده یا طرح دار یکی از بهترین ها را انتخاب و استفاده نمایند.

تمامی بخش های یک دمپایی بیمارستانی از یک جنس خاصی طراحی و تولید شده است که با پوشیدن آن احساس راحتی بیشتری خواهید داشت. از این دمپایی ها تنها در بخش بیمارستان استفاده نشده بلکه مدل های مختلف آن در هتل ها، رستوران ها، منازل و مکان‌های دیگر استفاده می شود که شما می توانید متناسب با سایز پای خود یکی از بهترین مدل ها را تهیه و استفاده کنید.

شرکت های تولیدی برای ایجاد حس بهتر، هیچگونه پاشنه ای برای این نوع دمپایی قرار نداده اند تا راه رفتن با آنها با سهولت بیشتری انجام شود. مدل های جلو بسته اغلب در فصل های سرد سال به همراه جوراب پوشیده می شود تا سرما به انگشتان پا نفوذ نکند مدل های جلو باز نیز برای فصل های گرم سال طراحی شده اند تا در هنگام پوشیدن، پاهایمان عرق نکند. نمونه های جلو باز را می توانید به همراه جوراب و یا بدون جوراب استفاده نمایید.

مرکز خرید دمپایی بیمارستانی عمده

مرکز خرید دمپایی بیمارستانی عمده قیمت دمپایی بیمارستانی به مواد اولیه آن وابسته است که شما اگر به صورت عمده آنها را تهیه کنید، می توانید از تخفیف های ویژه ای استفاده نمایید.

چگونه یک خرید موفق داشته باشم؟ خرید عمده دمپایی بیمارستانی را از کجا و به چه صورت انجام دهم؟ این سوال ها ممکن است در ذهن برخی از خریداران ایجاد شده باشد که کامل ترین پاسخ برای آنها این است که فروشگاهی که هم اکنون از آن بازدید می کنید، می تواند نیاز شما را تأمین نماید.

شما می توانید تنها با یک تماس تلفنی، سفارش عمده خود را ثبت کرده و درب محل تحویل بگیرید. شما مشتریان عزیز قادر خواهید بود تا از میان صدها مدل دمپایی، مدل مورد نیازتان را انتخاب و سپس اقدام به خرید کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.