آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

فروش صندل چرم مردانه دست دوز

صندل چرم مردانه طرفداران خاص خود را دارد. انتخاب صندل مناسب، سبک و راحت، ضامن سلامت پاهایمان یا همان قلب دوم مان می باشد. در مرکز تولید این محصول، به موضوع طبی بودن، بسیار توجه و اهمیت داده شده است. تولید کنندگان، این محصول را طوری طراحی کردند تا مصرف کنندگان در طول روز احساس راحتی کنند. همچنین زیره ی این کفش ها از جنس پلیمر درست شده، که قابل انعطاف می باشند.

فروش صندل چرم مردانه دست دوز

راهنمای انتخاب بهترین مدل صندل مردانه

راهنمای انتخاب بهترین مدل صندل مردانه

توزیع و پخش صندل مردانه،بسته به تقاضای مصرف کنندگان به دو شکل تکی و عمده می باشد.همچنین در  تولید این محصول، انواع مختلفی وجود دارد مثل لژدار و بدون لژ، چرم، طبی، مجلسی و …، همچنین در رنگ های مختلف و بسیار زیبایی تولید می شود. یکی از مدل‌های این محصول، صندل مردانه طبی است که بسیار استاندارد و مناسب کسانی می باشد که مشکل کمر درد و یا زانو درد دارند.

از مزایای انتخاب صندل مناسب این است که مانع از انحراف شست پا،جلوگیری از رفتن ناخن پا به انگشت، جلوگیری از ایجاد میخچه و….بکند.

یکی دیگر از مشخصه های جدید بعضی از این محصولات، این است که قابل شست و شو می باشند. کفش ها چون از پاهایمان در برابر ضربه، آلودگی و میکروب محافظت میکند نقش مهمی دارند و کارشناسان توصیه میکنند در صورت امکان هر دو هفته یکبار کفش هایمان را بشوییم.  لازم به ذکر است که بعضی از صندل ها غیر قابل شست و شو می باشند، و باید واکس مناسب خودش را برایش استفاده کرد.

مرکز پخش انواع صندل چرم مردانه اسپرت

مرکز پخش انواع صندل چرم مردانه اسپرت

در مرکز پخش انواع صندل مردانه اسپرت، قیمت فروش طبق شرایط پیش آمده امروزی از نظر اقتصادی، در نوسان است. اما می توان قیمت تقریبی این محصول را به صورت روزانه تحقیق کرد. در خرید این محصولات می توان به دو شکل، حضوری و یا غیر حضوری و به صورت اینترنتی عمل کرد.

در خرید غیر حضوری مزایایی از جمله صرفه جویی در هزینه حمل و نقل، کاهش ترافیک، کاهش آلودگی هوا و … وجود دارد. به نوعی در خرید بی واسطه قیمت ها کمتر است. خرید به صورت عمده به صرفه تر از خرید تکی این محصول می باشد.

این محصول پر استفاده و پر طرفدار را می توان هم به صورت عمده و هم به صورت تکی خریداری کرد. که در هر دو صورت خرید، مشتری با محصولی با کیفیت رو به رو خواهد شد. زیرا فروشنده به خوبی می‌داند با این کار که از مهمترین و اساسی ترین کار های یک فروشنده می باشد، رضایت مشتریان را به دست آورد و فروش خود را به حد بالایی برساند و به موفقیت در زمینه فروش دست یابد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.