آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

فروش دمپایی استخری ژله ای

دمپایی استخری ژله ای محصولی زیبا است که توجه بسیاری از شیک پسندان را در سراسر دنیا به خود جلب کرده و راه رفتن با آن به دلیل انعطاف مناسب، بسیار لذت بخش و راحت می باشد. این دمپایی ها به قدری طرفدار دارد که طراحان مد بزرگ در دنیا، در کلیکسیون طراحی های تابستانی خود، نمونه هایی بسیار زیبا از آن را ارائه کرده اند.

فروشگاه ما یکی از بزرگترین مجموعه ها برای فروش دمپایی های استخری ژله ای است و ما برای رضایت بیشتر شما مشتریان گرامی این محصول را با قیمت کاملا مناسب به عرضه گذاشته ایم.

فروش دمپایی استخری ژله ای

مشخصات دمپایی استخری ژله ای

مشخصات دمپایی استخری ژله ای مشخصات دمپایی ژله ای استخری ارائه شده در فروشگاه ما عبارت است از:

انعطاف: دمپایی های استخری ژله ای عرصه شده در فروشگاه ما دارای انعطاف پذیری بالا بوده که این امر سبب شده تا طول عمر این محصول به اندازه قابل توجهی افزایش یابد.

رنگ و مدل: از آنجا که هر شخص دارای سلیقه منحصر به خود است و افراد باهم تفاوت نظر دارند ما این محصول را در رنگ ها و طرح های متنوع آماده فروش کرده ایم تا شما با توجه به سبک و سلیقه مورد علاقه ی خود به راحتی بتوانید دمپایی های استخری ژله ای دلخواه خود را از ما تهیه نمایید.

وزن سبک: تمام مدل های دمپایی استخری ژله ای ارائه شده در مجموعه ما وزن بسبار سبک داشته و هنگام راه رفتن احساس راحتی را، برایتان به ارمغان خواهد آورد.

آبگریزی: تمامی مدل های دمپایی ژله ای مخصوص استخر موجود در مجموعه فروش ما ضد آب (آبگریز) بوده و این امر بدان معناست که زمانی که آب به آن برخورد می کند نمی تواند به بافت آن نفوذ کرده و سبب پاره شدن و یا از بین رفتن آن شود.

علاوه بر موارد ذکر شده در بالا خوب است بدانید ما این محصول را در سایز های مختلف برای تمام افراد از کوچک پا گرفته تا بزرگ پا، موجود داشته و شما می توانید بنا بر سایز پاهایتان مدل مورد نظرتان را در بین رنگ های مختلف عرضه شده انتخاب و آن را از کادر فروش ما خریداری نمایید.

مرکز پخش دمپایی استخری ژله ای

مرکز پخش دمپایی استخری ژله ای وقتی صحبت از یک دمپایی مناسب برای استخر باشد که مقاومت و طول عمر بالایی داشته و قیمت آن نیز مقرون به صرفه باشه قطعا دمپایی های ژله ای یکی از بهترین گذینه ها موجود است به خصوص اگر زیبایی و خاص بودن هم از موارد مد نظر باشد. فروشگاه ما مرکز پخش دمپایی استخری ژله ای است و این محصول را در مدل های مختلف برای تمای سایز پاها، با کیفیت ممتاز به عرضه گذاشته است. اگر به دنبال بهترین دمپایی های ژله ای هستید تا با آن در استخر راحتی را در گام هایتان احساس کنید حتما سری به مجموعه ما بزنید تا بتوانید شیک ترین و با کیفیت ترین نوع آن را برای خود تهیه بفرمایید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.