آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

فروش آنلاین دمپایی تابستانه پسرانه

فروش آنلاین دمپایی تابستانه پسرانه در جدیدترین کالکشن های سری سال جدید؛ به قیمت روز بازار و بدون هیچ واسطه ای صورت می گیرد.
دمپایی تابستانه در روزهای داغ تابستان، از مدل های پرفروش دمپایی مردانه، زنانه و بچه گانه است که توسط کارخانجات با برندهای گوناگون تولید می گردد. اما آیا می دانید که یک دمپایی تابستانه خوب، چه مشخصاتی باید داشته باشد؟ کدام مراکز فروش، بهترین کیفیت دمپایی تابستانه را به فروش می رسانند؟
شایان ذکر است که در درجه اول، طراحی دمپایی با علم روز دنیا و متناسب با آناتومی کف پای افراد، از اهمیت بسیار مهمی در تولید دمپایی برخوردار بوده است. خوشبختانه تولید کنندگان دمپایی ایرانی نیز توانسته با بهره گیری از مواد اولیه مرغوب و کادری مجرب، به این مهم دست پیدا کنند.
دمپایی تابستانه خوب، سبک، نرم، راحت و بهداشتی است و هیچگونه آسیب و تعریق زیاد را هنگام راه رفتن های طولانی ایجاد نمی کند. از جمله پرفروش ترین مدل های دمپایی تابستانه پسرانه، می توان به مدل های ذیل اشاره کرد:

  • دمپایی پلاستیکی
فروش دمپایی تابستانه

  • دمپایی صندل چرم
فروش دمپایی تابستانه

  • دمپایی ابری
فروش دمپایی تابستانه

دمپایی پلاستیکی در مدل های جلو باز و انگشتی، از تنوع رنگی بالایی برخوردار بوده و قابلیت استفاده های روزمره را با دوام بالا داشته است.
دمپایی صندل چرم، دارای طرح های شیک و باکیفیت است که عمدتا با کفی طبی و از جنس چرم طبیعی یا مصنوعی تولید می گردد.
دمپایی ابری هم در نمونه های شیک و بادوام ابری، مناسب استفاده جوانان بوده است.

فروش ارزان دمپایی تابستانه

دمپایی تابستانه پسرانه نرخ قیمت بسیار خوبی را در نمایندگی های فروش آنلاین دمپایی داشته و آماده شفارش خرید عمده و جزئی و یا ارسال به تمامی نقاط کشور می باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.