آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

فروشگاه عرضه دمپایی استخری مردانه

انواع مختلف دمپایی استخری مردانه در فروشگاه اینترتی عرضه می شود برای خرید این محصول می توانید به درگاههای اینترنتی مراجعه کنید و دمپایی مورد نظر خود را انتخاب کرده و خریداری نمایید. همچنین خرید از فروشگاه اینترنتی این امکان را برقرار کرده است که در سایز ها و رنگ های مختلف محصول را به صورت عمده یا تکی خریداری نمایید . 

فروشگاه عرضه دمپایی استخری مردانه

انواع مدل های دمپایی استخری

انواع مدل های دمپایی استخری انواع مدل های دمپایی استخری : دمپایی های استخری باید به گونه ای باشند که هنگام راه رفتن کنار استخر ها لیز نخورد و همچنین آب درون آن جمع نشود. 

سوراخ های موجود در در کف دمپایی های استخری باعث می شود تا آب درون آن جمع نشود . دمپایی های استخری از جنس های  Eva ، pvc و pu ساخته می شود که از نرمی بالایی برخوردار است . و در انواع رنگ ها برای کودکان و بزرگسالان و در مدل های زنانه و مردانه تولید می شود. 

وجود سوراخ های کف دمپایی موجب می شود تا پا از بیماری های قارچی در امان بماند، زیرا وجود کلر زیاد در آب های استخر ها موجب بیماری در پا می شود. 

بهترین دمپایی استخری از جنس پلاستیک نرم ساخته شده است که بر روی کاشی های خیس کنار استخر لیز نمی خورد و سوراخ های کف آن باعث تخلیه آب درون دمپایی می شود. 

قیمت بهترین دمپایی استخری مردانه در بازار

قیمت بهترین دمپایی استخری مردانه در بازار

قیمت بهترین دمپایی استخری مردانه در بازار را می توانید از فروشندگان انواع دمپایی جویا شوید . امروزه تولید کنندگان برای اینکه محصولات خود را به قیمت پایین تری به دست مصرف‌کننده برسانند ، سعی کرده اند تا واسطه ها را حذف کنند و برای همین امر اقدام به طراحی سایت های اینترنتی برای فروش محصولات خود کرده اند . 

خریداران می توانند با مراجعه به سایت های مجاز فروش دمپایی استخری از قیمت روز آن مطلع شوند و در صورت تمایل به خرید ، سفارش خود را ثبت نمایند و بعد از آن مشاوران فروش با مشتریان تماس می گیرند و پس از راهنمایی های لازم محصول را به قیمت کارخانه درب منزل تحویل مشتری می دهند . 

استخر های خصوصی و یا دولتی نیاز دارند که دمپایی های استخری زیادی خریداری نمایند تا بتوانند برای مراجعه کنندگان خدمات ارائه دهند ، این مراکز بهتر است خرید خود را به صورت عمده انجام دهند تا هزینه ی زیادی را متقبل نشوند . همچنین برای پایین آوردن هزینه های خود برای تهیه دمپایی استخری بهتر است از طریق سایت های مجاز فروش اینترنتی خرید خود را انجام دهند . 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.