آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

دمپایی بیمارستانی، قیمت خرید و فروش عمده از کارخانه

دمپایی بیمارستانی عمده

اگر در محیط بیمارستان ها دقت کرده باشید، اکثر بیمارانی که برای چندین روز در بخش‌ های مختلف بیمارستان بستری می‌ شوند، با دمپایی های مخصوص و مشابهی تردد می‌ کنند. در واقع دمپایی های بیمارستانی جزو یکی از ملزوماتی هستند که برای بیماران طراحی می‌ شوند. البته برخی از کارکنان بیمارستان مانند نیرو های بخش خدماتی و سایر بخش ها نیز نسبت به فراخور وظیفه ای که دارند، از یکی از انواع دمپایی های بیمارستانی در حین انجام وظیفه استفاده می کنند.

ابتدا از شما دعوت می کنیم ویدئو معرفی این محصول را مشاهده نماید:

 

همچنین توضیحات لازم درباره تولید دمپایی بیمارستانی و نحوه خرید آن را از زبان مدیر فروش شرکت کفش بلور بشنوید:

 

دمپایی یکبار مصرف بیمارستانی معمولا از جنس پلاستیکی تهیه می شوند و وزن بسیار سبکی دارند. سایزبندی دمپایی های بیمارستانی ایرانی کاملاً استاندارد در نظر گرفته شده است و این دمپایی ها در دو مدل زنانه و مردانه تولید می‌ شوند که طبیعتاً سایزهای مردانه بزرگ تر از نمونه های زنانه آن ها است. دمپایی های بیمارستانی انعطاف پذیری مطلوبی دارند و بیماران به راحتی می‌ توانند با استفاده از این دمپایی ها در فضای بیمارستان قدم بردارند.

از آن جایی که کف بیمارستان‌ ها معمولاً از جنس سرامیک یا سنگ است لذا احتمال لیز خوردن افراد در چنین فضاهایی وجود دارد؛ به همین دلیل تولیدکنندگان در قسمت زیره دمپایی های بیمارستانی از آج های مخصوصی استفاده می کنند تا از لیز خوردن مصرف کنندگان جلوگیری شود؛ در نتیجه بیماران و افراد مختلف هنگام پوشیدن دمپایی بیمارستانی می‌توانند با خیال آسوده در محیط های درمانی و سایر مکان ها تردد کنند.

انواع دمپایی پلاستیکی ارزان
دمپایی ارزان قیمت پلاستیکی

دمپایی بیمارستانی چیست؟

دمپایی بیمارستانی، همان طور که از نام آن پیداست، یک نوع پاپوش است که در بخش های مختلف بیمارستان مورد استفاده قرار می گیرد و از اقلام مهم و ضروری بیمارستان ها و دیگر مراکز درمانی محسوب می شود؛ به همین دلیل تقاضا برای استفاده از آن بالاست و تولیدکنندگان بسیاری در این عرصه فعالیت می کنند.

دمپایی های پلاستیکی بیمارستانی، معمولاً از متریال مختلفی ساخته می شوند که رایج ترین آن ها، PVC، PU و EVA است. به طور معمول دمپایی های پلاستیکی بیمارستانی زیره مقاوم و نرمی دارند و بیشتر توسط بیماران در بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع مختلفی از دمپایی بیمارستانی موجود است؛ به عنوان مثال، می توان به دمپایی یک بار مصرف بیمارستانی اشاره کرد. این نوع دمپایی ها را از جنس پارچه اسپان تولید می کنند و غالباً در بخش های رادیولوژی بیمارستان ها و کلینیک های تخصصی، از این نوع دمپایی ها استفاده می شود.

خرید دمپایی پلاستیکی مخصوص بیمار
دمپایی بیمارستانی زنانه و مردانه

کاربردها و موارد استفاده از دمپایی بیمارستانی

حتماً شما هم با شنیدن نام دمپایی بیمارستانی، فکر می کنید که از این نوع دمپایی ها تنها در بیمارستان ها استفاده می شود؛ در صورتی که این تصور تا حدود زیادی اشتباه است. دمپایی بیمارستانی به واسطه خصوصیات منحصر به فرد و ویژگی هایی که دارد، تحت این نام شناخته می شود ولی واقعیت این است که این دمپایی ها، در مکان های دیگری نیز مورد استفاده قرار می گیرند؛ از جمله این مکان ها عبارتند از:

  • کلینیک های تخصصی و درمانگاه ها
  • مراکز مختلف بهداشتی
  • کارخانه های تولید انواع دارو
  • کارخانه ها و مراکز تولید تجهیزات پزشکی
  • تولیدی های مواد بهداشتی
  • هتل ها
  • زندان ها و …

از جمله ویژگی هایی که باعث می شود این مدل دمپایی ها در مراکز مختلف مورد استفاده قرار بگیرد، مقاومت بالای آن ها در مقابل مواد ضدعفونی کننده و شیمیایی، خاصیت ضدمیکروبی آن ها، خاصیت ضدحساسیت آن ها و همین طور قابلیت شستشوی آن ها است.

ویژگی ‌های دمپایی‌ های بیمارستانی

قبل از این که بخواهیم به تفصیل، به ویژگی های انواع دمپایی بیمارستانی اشاره کنیم، بد نیست به طور اجمالی بگوییم که به طور کلی، این محصولات دارای ویژگی های زیر هستند:

  • به طور کلی، از آن جایی که دمپایی بیمارستانی برای استفاده در بیمارستان ها و کلینیک ها و مراکز درمانی و … که به امر بهداشت و سلامت مرتبط است، مربوط می شود و عمده استفاده کنندگان آن در درجه اول بیماران و سپس پزشکان و پرستاران و دیگر اعضای کادر درمان هستند؛ باید به گونه ای طراحی و تولید شوند که در استفاده طولانی مدت، فرد را دچار خستگی و کمر درد و پا درد نکند و از طرف دیگر، برای بیماران راحت باشد و استفاده از آن به آسانی انجام شود؛ از این رو معمولاً انواع دمپایی بیمارستانی، وزن سبکی دارد و رویه و کفه آن نرم و قابل انعطاف است.
دمپایی های بیمارستانی سفید
دمپایی های بیمارستانی سفید

این دمپایی ها حتی برای افرادی که از بیماری های مختلف مفاصل (مانند روماتیسم) و استخوان هم رنج می برند مناسب هستند و برای این بیماران، کمترین ناراحتی و آسیب را به وجود نمی آورد.

  • از آن جایی که در بیمارستان ها و دیگر مراکز درمانی، انواع آلودگی ها و عوامل عفونی و همین طور مواد شیمیایی و پاک کننده های سطوح به وفور مورد استفاده قرار می گیرد، بنابراین این دمپایی ها به گونه ای ساخته می شوند که از انتقال بیماری ها جلوگیری کنند و آسیبی به پا و همین طور سلامت کلی بدن مصرف کنندگان وارد نشود.
  • هم چنین در صورتی که دمپایی بیمارستانی از شرکت بلور خریدار شود حتماً از با کیفیت ترین و مرغوب ترین مواد پلیمری ساخته شده است و از هیچ گونه پلاستیک بازیافتی در آن استفاده نمی شود. این دمپایی ها به واسطه نوع طراحی که دارند، باعث می شوند که گردش هوا در آن ها به خوبی انجام شود و بنابراین حتی اگر برای ساعت های طولانی هم مورد استفاده قرار بگیرند، پاها در آن ها عرق نمی کنند و به همین دلیل، در پاها ایجاد بوی بد و حساسیت نخواهند کرد.
  • با وجود این که طراحی انواع دمپایی بیمارستانی بسیار ساده است ولی دارای رنگ بندی و سایزبندی های متنوعی است به گونه ای که می تواند علاوه بر راحتی و فراهم آوردن آسایش بیماران و دیگر استفاده کنندگان آن، شیک و زیبا به نظر برسند.
  • دمپایی های بیمارستانی معمولاً در اندازه ها و سایزهای متنوع برای سنین مختلف و همین طور در مدل های مردانه، زنانه و بچه گانه تولید می شود به گونه ای که در هیچ یک از گروه های سنی با استفاده طولانی مدت، پاها را دچار خستگی نکرده و دردی در پاها ایجاد نکند، زیرا اندازه رویه، پاشنه و کفه آن ها مناسب انتخاب می شود و همین طور این دمپایی ها با مقاومت بالایی که دارند، نه پاره می شوند و نه تغییر رنگ می دهند.
  • استفاده از الیاف مصنوعی همچون مواد پلی استر و رزین های سلولزی باعث شده است که نه تنها این نوع از دمپایی ها انعطاف پذیری بالایی داشته باشند، بلکه به راحتی قابل شستشو و ضدعفونی باشند و پس از هر بار شستشو به سرعت خشک شوند دوباره قابل استفاده باشند.
  • یکی از مهم ترین ویژگی های انواع دمپایی بیمارستانی این است که این محصولات به گونه ای طراحی و تولید می شود که با توجه به سطوح کف بیمارستان ها و مراکز درمانی و کلینیک ها که غالباً از سرامیک ساخته شده است، باعث لیز خوردن بیماران و دیگر کاربران نشوند و از آسیب های احتمالی پیشگیری کنند. به همین دلیل تقریباً در تمام بیمارستان ها شاهد استفاده از دمپایی بیمارستانی پلاستیکی برای بیماران هستیم زیرا علاوه بر ایمنی که برای بیماران ایجاد می کنند، آن ها را در مقابل انتقال میکروب های بیماری زا تاحدود زیادی ایمن می کنند و هم چنین به دلیل مقاومت و استحکام بالایی که دارند، به ندرت پاره یا خراب می‌ شوند و طول عمر زیادی دارند.

 انواع دمپایی بیمارستانی و کاربرد آن ها

لازم به یادآوری است که انواع دمپایی بیمارستانی برای قسمت های مختلف بیمارستان ها و مراکز درمانی استفاده می شود و تنها مختص به بیماران نیست؛ ولی به دلیل کاربرد استفاده دمپایی بیمارستانی، جنس و نوع دمپایی که در بخش های مختلف بیمارستان ها و توسط افراد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، متفاوت است؛ به همین دلیل به طور کلی می توان دمپایی بیمارستانی  را به چند گروه اصلی تفکیک کرد که در ادامه به شرح آن ها می پردازیم:

دمپایی های پلاستیکی بیمارستانی، از متریال های مختلفی تولید می شوند که مهم ترین آن ها، EVA، PU  و PVC است و بیشتر برای استفاده بیماران مورد استفاده قرار می گیرند و بخش زیرین آن، قابل انعطاف و دارای استحکام زیادی است.

دمپایی پلاستیکی بیمارستانی
دمپایی پلاستیکی بیمارستانی

دمپایی یکبار مصرف بیمارستانی

این نوع دمپایی را از پارچه های اسپان تولید می کنند و در بخش هایی از بیمارستان ها و کلینیک ها که به صورت موقت بیماران در آن ها تردد می کنند، مانند بخش رادیولوژی، مورد استفاده قرار می گیرند. از دمپایی های یکبار مصرف در هتلها هم استفاده می شود.

دمپایی بیمارستانی طبی

دمپایی های بیمارستانی طبی دارای زیره مناسبی هستند که همین امر باعث می شود تا در زمان ایستادن های طولانی، از بروز کمردرد و پا درد پیشگیری کنند؛ به همین دلیل از این نوع دمپایی، بیشتر پرستاران و پزشکان استفاده می کنند. هم چنین به این دمپایی ها، دمپایی پرستاری هم گفته می شود. به طور کلی، اغلب دمپایی پرستاری برای پرستاران زن و مرد از چرم ساخته می شود. در واقع، این دمپایی ها متناسب با آناتومی پا طراحی شده اند و برای استفاده طولانی مدت مناسب هستند. هم چنین ماندگاری این نوع از دمپایی ها زیاد است و نسبت به کارایی که دارند، قیمت مناسبی هم دارند.

دمپایی اتاق عمل

جنس این دمپایی ها معمولاً از پلاستیک است و به گونه ای طراحی می شوند که برای پرستاران و پزشکان مناسب هستند.

دمپایی بیمارستانی جلو بسته

این نوع از دمپایی ها، در بیمارستان ها بسیار پرمصرف هستند و غالباً توسط کادر درمان اعم از پزشکان و پرستاران و همین طور بیماران، مورد استفاده قرار می گیرند. هم چنین دمپایی های جلو بسته، دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که همین ویژگی ها، آن ها را برای استفاده در محیط های بیمارستانی، مناسب کرده است.

دمپایی جلو بسته بیمارستانی
دمپایی جلو بسته بیمارستانی

در ادامه به برخی ویژگی های دمپایی بیمارستانی جلو بسته اشاره می کنیم:

  • همان طور که از نام دمپایی های بیمارستانی جلو بسته مشخص است، این محصولات، به دلیل این که رویه و پنجه پا را می پوشانند، مانع از بروز آسیب به پاها می شوند.
  • هم چنین این نوع از دمپایی ها را با استفاده از پلاستیک فشرده می سازند بنابراین به راحتی می توان آن ها را با مواد ضدعفونی کننده شست و تمیز کرد.
  • معمولاً دمپایی های جلو بسته ای که توسط پرستاران و پزشکان مورد استفاده قرار می گیرد، از چرم ساخته می شود و علاوه بر این که زیبایی خیره کننده ای دارند، برای ایستادن های طولانی مدت، کاملاً مناسب هستند.
  • هم چنین، استفاده از دمپایی های جلو بسته، از خیس شدن پاها جلوگیری می کنند، بنابراین می توان به راحتی از آن ها در سرویس های بهداشتی بیمارستان ها استفاده کرد.

هم چنین دمپایی های بیمارستانی را می توان به دمپایی های مردانه و زنانه تقسیم بندی کرد که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

فروش دمپایی بیمارستانی مردانه

همان طور که می دانید، انواع دمپایی بیمارستانی در رنگ های مختلف و همین طور در مدل های مردانه، زنانه و بچه گانه تولید می شوند اغلب این دمپایی ها به رنگ های سفید، خاکستری، آبی، زرد، سبز، نارنجی، صورتی و … هستند.

از نظر سایز هم، دمپایی های بیمارستانی مردانه، متناسب با سایز آقایان، طراحی شده اند؛ یعنی از سایز ۴۱ تا سایز ۴۵ از این دمپایی ها موجود هستند.

از بین رنگ های دمپایی بیمارستانی، رنگ سفید رواج و محبوبیت بیشتری دارد و میزان تقاضای آن در میان بیمارستان ها بیشتر است به همین دلیل شرکت کفش بلور هم سعی کرده است که از این رنگ دمپایی در سایزهای مختلف تولید کند.

قیمت خرید دمپایی بیمارستانی زنانه

دمپایی بیمارستانی زنانه هم درست مانند دمپایی بیمارستانی مردانه، به گونه ای طراحی شده است که متناسب با جنسیت بیماران باشد؛ ولی از نظر ظاهری، معمولاً دمپایی های بیمارستانی زنانه طراحی ساده ای دارند و تقریباً شبیه به هم هستند.

سایزبندی دمپایی های بیمارستانی زنانه معمولاً از سایز ۳۰ شروع می شود و تا سایز ۴۰ موجود است؛ ولی برای بانوانی که سایزهای کوچک تر یا بزرگ تر از این محدوده را نیاز داشته باشند نیز دمپایی مناسب تولید شده است.

در میان دمپایی های بیمارستانی زنانه هم ، رنگ سفید طرفداران بیشتری دارد.

البته برخی مدل های دمپایی های زنانه محبوبیت بیشتری درد ولی می توان به جرات گفت که محبوبیت مدل های دمپایی، بیشتر به دلیل کیفیت و قیمت مناسب آن ها است.

بهترین فروشنده دمپایی بیمارستانی زنانه
دمپایی بیمارستانی زنانه

دمپایی بیمارستانی بچه گانه

دمپایی بیمارستانی بچه گانه همان طور که از نام آن پیداست، مناسب کودکان طراحی و تولید می شود و غالباً جنس آن ها، از پلاستیک است. این دمپایی ها هم معمولاً در مدل های پسرانه و دخترانه روانه بازار می شوند و رنگ بندی های متفاوتی دارند.

به طور کلی برای این که یک دمپایی بچه گانه بیمارستانی، استاندارد محسوب شود، باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

  • استفاده از آن برای کودکان راحت باشد.
  • از کفی مناسب و استاندارد در ساخت این دمپایی ها استفاده شود.
  • در رنگ های کودکانه و شاد تولید شوند.
  • جنس آن نباید در کودکان تولید حساسیت کند.

لازم به ذکر است که دمپایی های بچه گانه معمولاً از سایز ۱۸ تا ۳۰ طراحی و تولید می شوند.

دمپایی سفید بیمارستانی

استفاده از دمپایی سفید بیمارستانی همچون استفاده از انواع روپوش بیمارستانی از اهمیت بالایی برخوردار است و البته طرفداران زیادی هم دارند، دمپایی های سفید بیمارستانی معمولاً در انواع مختلفی تولید می شود که عبارتند از دمپایی سفید بیمارستانی زنانه، دمپایی سفید بیمارستانی مردانه، دمپایی سفید بیمارستانی بچه گانه، دمپایی سفید بیمارستانی جلو بسته و ….

همان طور که قبلاً هم اشاره کردیم، دمپایی های بیمارستانی معمولاً از متریالی تولید می شوند که علاوه بر این که از استحکام بالایی برخوردار هستند، کیفیت خوبی نیز داشته باشند تا بیماران و اعضای کادر درمان با استفاده از آن ها احساس راحتی کنند. در واقع، اغلب این دمپایی ها از پلاستیک های غیربازیافتی ساخته می شوند ولی نکته مهمی که در اینجا باید به آن توجه شود این است که برخلاف دمپایی هایی که دارای رنگ تیره هستند و ممکن است در تولید آن ها از پلاستیک های بازیافتی استفاده شود، برای تولید دمپایی های سفید بیمارستانی، از هیچ گونه مواد بازیافتی استفاده نمی شود و کلیه متریال به کار رفته در آن ها، دست اول و نو است؛ به همین دلیل، دمپایی های سفید بیمارستانی نسبت به سایر انواع دمپایی بیمارستانی، طرفداران بیشتری دارد.

سایزبندی دمپایی های سفید بیمارستانی هم مانند دیگر دمپایی های بیمارستانی، از سایز ۱۸ تا ۴۵ طراحی شده است که سایزهای ۱۸ تا ۳۰ معمولاً برای کودکان مورد استفاده قرار می گیرد و سایز ۳۰ تا ۴۰ نیز برای بانوان تولید و طراحی شده است و از سایز ۴۰ به  بالا، مناسب آقایان است.

هم چنین تولیدکنندگان این نوع از دمپایی ها، از جمله تولیدی کفش بلور، سعی می کنند تا  در هنگام ساخت این محصولات حتماً از مواد اولیه با کیفیت  و غیر حساسیت زا استفاده کنند و این محصولات علاوه بر برخورداری از طول عمر بالا،  برای استفاده کنندگان راحت باشد.

دمپایی سفید بیمارستانی
دمپایی سفید بیمارستانی

دمپایی جلو بسته سفید بیمارستانی

دمپایی جلو بسته سفید بیمارستانی، یکی از پرفروش ترین مدل های دمپایی است که به دلیل مدل آن، می تواند پوشش مناسبی برای پاها باشد و باعث شود که نه تنها آلودگی ها به راحتی با انگشتان پا در تماس نباشند، بلکه آسیب های احتمالی ناشی از ضربه به انگشتان پا نیز به حداقل برسد.

این دمپایی ها غالباً از مواد غیربازیافتی تولید می شوند و به گونه ای طراحی شده اند که جریان هوا در آن ها، مانع تعریق پاها شود.

پرستاران، پزشکان و بسیاری دیگر از اعضای کادر درمان از مصرف کنندگان عمده دمپایی جلوبسته سفید بیمارستانی هستند.

معرفی دمپایی مردانه بیمارستانی مدل سهند

یکی از مدل های دمپایی بیمارستانی مردانه که طرفداران زیادی هم دارد، مدلی تحت عنوان دمپایی مردانه بیمارستانی سهند است. این مدل دمپایی فقط در سایزهای قابل استفاده برای آقایان، یعنی از سایز ۴۰ تا ۴۵ تولید می ‌شود. هم چنین، قیمت مناسب این دمپایی ها موجب شده است که سفارشات زیادی از جانب بیمارستان ها، کلینیک ها، مراکز درمانی و … برای خرید این نوع دمپایی ارسال شود.

از مهم ترین ویژگی های دمپایی مردانه بیمارستانی مدل سهند، ضخامت مناسب کف این نوع دمپایی است که موجب شده همه استفاده کنندگان از آن، رضایت نسبی داشته باشند. هم چنین قیمت مناسب  این مدل دمپایی هم باعث شده که بیمارستان‌ ها و مراکز درمانی زیادی از آن تحت عنوان دمپایی بیمار استفاده کنند.

انواع دمپایی بیمارستانی با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب

شرکت تولیدی کفش بلور افتخار دارد که با استفاده از تجربه سال ها تلاش در عرصه تولید و عرضه انواع دمپایی بیمارستانی توانسته است تا به امروز پاسخگوی نیازهای بخش های مختلف از جمله بیمارستان های خصوصی و دولتی در سراسر ایران و هم چنین مراکز درمانی، زندان ها و مراکز ترک اعتیاد و دیگر مصرف کنندگان باشد. خوشبختانه ما توانسته ایم انواع دمپایی بیمارستانی را با بالاترین قیمت و بهترین کیفیت عرضه کنیم و از این جهت، در این حوزه پیشرو باشیم.

محصولات ما در انواع دمپایی بیمارستانی مردانه، زنانه و بچه گانه تولید می شود و دارای طرح و رنگ های گوناگون و هم چنین سایزبندی کامل است به گونه ای که برای هر نوع سلیقه و هر اندازه ای مناسب است.

هم چنین مفتخر هستیم اعلام داریم که ارسال سفارشات شما از طریق باربری های معتبر در سطح کشور قابل انجام است.

انواع دمپایی ارزان قیمت
انواع دمپایی ارزان قیمت

آشنایی با انواع دمپایی بیمارستانی از نظر سایز

 دمپایی بیمارستانی به منظور حفظ بهداشت بیشتر بیماران و همین طور پزشکان و پرستاران در مراکز درمانی و بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرد و انواع گوناگونی دارد که مهم ترین آن ها عبارتند از دمپایی بیمارستانی پلاستیکی، دمپایی بیمارستانی طبی، دمپایی بیمارستانی اتاق عمل، دمپایی بیمارستانی یک بار مصرف، دمپایی بیمارستانی جلو بسته و … که هر یک کاربرد خاص خود و هم چنین ویژگی های منحصر به فرد خود را داراست. هم چنین دمپایی های بیمارستانی دارای مدل های مردانه، زنانه و بچه گانه هم هستند تا تمام افرادی که در بیمارستان بستری می شوند یا به هر دلیل خاصی، به مراکز درمانی و مراکز رادیولوژی و … مراجعه می کنند، بتوانند به راحتی از دمپایی مناسب استفاده کنند و بدون کوچک ترین آسیب فیزیکی از آن بهره مند باشند.

دمپایی بیمارستانی هم چنین در رنگ بندی های متنوع نیز عرضه می شود و از این رو دارای تنوع زیادی است.

این محصولات معمولاً  از سایز ۱۸ تا ۴۵ موجود هستند. دمپایی های سایز ۱۸ تا ۳۰ برای کودکان طراحی شده اند که در دو مدل دخترانه و پسرانه تولید می شوند و دمپایی های سایز ۳۰ تا ۴۰ برای بانوان تولید می شوند؛ دمپایی های سایز ۴۰ به بالا نیز مختص به آقایان هستند.

مشخصات دمپایی بیمارستان

دمپایی های بیمارستانی از بسیاری لحاظ با سایر انواع دمپایی متفاوت هستند و مشخصات مختص به خود را دارند؛ از جمله این که دمپایی بیمارستانی همان طور که از نامشان پیداست؛ غالباً در بیمارستان ها، مراکز درمانی، کارخانجات لوازم بهداشتی و مواردی از این دست، مورد استفاده قرار می گیرند؛ بنابراین باید دارای مشخصاتی باشد تا برای استفاده بیماران و همین طور پرسنل بیمارستانی اعم از پزشکان و پرستاران راحت باشند؛ به همین دلیل معمولاً زیره انعطاف پذیری دارند و از رویه نرمی برای آن ها استفاده می شود.

هم چنین این دمپایی ها از موادی تولید می شوند که حساسیت زا نباشند و درصورتی که برای ساعاتی طولانی مورد استفاده قرار گیرند، باعث تعریق پا و هم چنین ایجاد بوی بد در پا نشوند.

از دیگر مشخصات دمپایی های بیمارستانی این است که دارای سایزبندی کاملی هستند و در رنگ ها و مدل های ساده ولی نسبتاً متنوعی تولید می شوند و در اختیار خریداران قرار می گیرند.

دمپایی های بهداشتی مخصوص بیمارستان

همان طور که می دانید در بیمارستان و دیگر مراکز درمانی از لوازم و تجهیزات بسیار زیادی استفاده می شود که مختص این گونه اماکن هستند و یکی از پرکاربردترین لوازم مورد استفاده در این قبیل مراکز نیز دمپایی پلاستیکی بیمارستانی است. انواع دمپایی های بیمارستانی، با استفاده از مواد اولیه باکیفیت در کارخانه های مجهز تولید شده و در بسته بندی های استاندارد و مناسب در بازار عرضه می شود.

نیازی به یادآوری نیست که با توجه به حساسیت های محیط های درمانی و بیمارستانی، رعایت اصول بهداشتی در این گونه محیط ها بسیار حائز اهمیت است، بخشی از این اصول بهداشتی به البسه و همین طور دمپایی هایی ارتباط دارد که در بیمارستان ها یا دیگر مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرند. این دمپایی ها باید باکیفیت باشند و از جنس مرغوبی تولید شده باشند تا استفاده طولانی مدت از آن ها توسط اعضای کادر درمان و همین طور بیماران باعث آسیب به پاها و کمر آن ها نشود؛ هم چنین باید به گونه ای طراحی شوند که میکروب و دیگر عوامل بیماری زا به سادگی به آن ها نفوذ نکند؛ بدین منظور دمپایی های بیمارستانی بیشتر در دو نوع جلو باز و بسته به بازار عرضه می شود و غالباً دارای رنگ های سفید و آبی هستند و وزن بسیار سبکی دارند.

دمپایی سفید مردانه ارزان
دمپایی سفید مردانه ارزان

دمپایی یکبار مصرف بیمارستانی

دمپایی های یکبار مصرف بیمارستانی، یک نوع از دمپایی های بسیار محبوب و رایج بیمارستانی هستند که همان طور که از نام آن ها پیداست، قابلیت مصرف چند باره را ندارند و پس از مصرف باید دور انداخته شوند؛ این دمپایی ها از جنس پارچه اسپان تهیه می شوند بنابراین نمی توان آن ها را شست و ضد عفونی کرد تا مجدداً قابل استفاده شوند. از دمپایی های یک بار مصرف بیمارستانی معمولاً در بخش رادیولوژی و سی تی اسکن بیمارستان ها، مراکز درمانی یا کلینیک ها استفاده می شود. هم چنین برخی از دمپایی های اتاق عمل هم یکبار مصرف هستند و معمولاً از مواد اولیه باکیفیت تولید می شوند تا پا در آن ها آسیب نبیند یا عرق نکند.

 تولیدی دمپایی سفید بیمارستانی

دمپایی سفید بیمارستانی همان طور که از نام آن پیداست، یک نوع پاپوش راحت و سبک است که بیشتر مورد استفاده کادر درمان اعم از پزشکان و پرستاران و همین طور بیماران در بیمارستان ها و کلینیک ها و سایر مراکز درمانی قرار می گیرد. تولید این محصولات کاربردی، با استفاده از مواد اولیه باکیفیت و دستگاه های پیشرفته در کارخانجات و کارگاه های موجود در شهرهای مختلف کشور انجام می شود و هم چنین سعی می شود تا طراحی های دمپایی های تولید شده به روز و شبیه به آخرین مدل های جهانی باشد. امروزه از میان انواع مختلف دمپایی بیمارستانی، دمپایی سفید بیمارستانی بیشترین طرفدار را دارد و به همین دلیل، معمولاً تولید آن بیشتر از سایر رنگ ها است.

تولیدی دمپایی بیمارستانی
تولیدی دمپایی بیمارستانی مردانه

به دلیل تنوع بالای محصولات از نظر مدل، سایز و جنس و همین طور کیفیت آن ها فروش این دمپایی ها از رونق زیادی برخوردار است. انواع دمپایی سفید بیمارستانی در سایزهای متنوع مردانه، زنانه و با قیمت های استثنایی ، در کلیه شهرهای کشور عرضه می شود.

آشنایی تولیدکننده دمپایی بیمارستانی

انواع دمپایی بیمارستانی، یکی از ملزومات مهم و ضروری بیمارستانی است که افراد مختلف اعم از پزشکان و پرستاران و سایر اعضای کادر درمان و همین طور بیماران از آن استفاده می کنند از این رو حتماً باید دارای کیفیت مطلوب و تنوع در طرح و مدل و سایز باشد تا مناسب گروه های سنی مختلف محسوب شود.

کارخانه تولید کفش بلور در شهر قم واقع است و با اتکا به سال ها تجربه در زمینه تولید و پخش و صادرات انواع دمپایی بیمارستانی به جرأت یکی از مطرح ترین و بزرگ ترین تولیدی های دمپایی سفید بیمارستانی به شمار می رود.

این کارخانه، هر ساله هزاران جفت دمپایی سفید بیمارستانی را تولید و به بازار عرضه می کند. هم چنین این محصول در کارخانجات کفش و دمپایی تبریز، مشهد و قم تولید می شود و از این شهرها به به دیگر نقاط کشور ارسال می شود.

دمپایی های بیمارستانی دارای وزن سبکی هستند و اغلب تولیدکننده های دمپایی بیمارستانی  آن ها را به گونه ای تولید می کنند که دارای کفه و رویه راحتی باشند و  سعی می کنند در تولید آن ها تمام نکات استاندارد را رعایت کنند و برای پیشگیری از بروز حساسیت در بیماران و جلوگیری از وارد آمدن آسیب به پاها و کمر آن ها، از مواد اولیه باکیفیت در ساخت این دمپایی ها استفاده می شود؛ هم چنین، به دلیل این که فروش این اقلام به صورت مستقیم انجام می شود، قیمت آن مقرون به صرفه است.

بهترین تولیدی دمپایی بیمارستانی

از آن جایی که دمپایی بیمارستانی یکی از اقلام ضروری و پرمصرف در بیمارستان ها و سایر مراکز درمانی هستند، تولیدکنندگان بسیار کارآزموده و با تجربه داخلی، اقدام به تولید انواع دمپایی بیمارستانی می کنند که از جمله آن ها می توان به کفش بلور اشاره کرد.

انواع دمپایی های بیمارستانی، از موادی باکیفیت ساخته می شوند و طراحی آن ها به گونه ای است که پاها را دچار مشکل نمی کنند و در صورت استفاده مداوم، مشکلی برای فرد به وجود نمی آورد.

هم چنین، این دمپایی ها در طرح ها و مدل های مختلفی عرضه می شوند و از نظر سایزبندی نیز به گونه ای طراحی شده اند که هم برای کودکان و هم بزرگسالان مناسب باشند.

خرید دمپایی بیمارستانی
دمپایی بیمارستانی زنانه

کارخانه تولید دمپایی بیمارستانی کفش بلور

به دلیل اهمیت استفاده از دمپایی های بیمارستانی با کیفیت در بیمارستان ها، کلینیک ها و دیگر مراکز درمانی، کارخانه های بسیار مجهزی در سطح کشور و همین طور شهر قم دایر شده است تا با بهره گیری از بهترین مواد اولیه و غیربازیافتی از یک سو و از سوی دیگر، با کمک مهندسان و طراحان زبده، اقدام به تولید انواع دمپایی بیمارستانی باکیفیت، راحت و ارزان قیمت کنند.

این دمپایی های بیمارستانی به گونه ای طراحی می شوند که مانع نفوذ میکروب ها به سطح پوست شوند و همین طور در صورت استفاده طولانی مدت از آن ها، کمر و پای بیماران و پزشکان و سایر اعضای کادر درمان که از این دمپایی ها استفاده می کنند، آسیب نبیند.

کارخانه های تولید دمپایی بیمارستانی، سالانه هزاران جفت از این محصولات را تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی می کنند تا از این طریق، گامی مثبت در جهت خودکفایی و صادرات بردارند.

دستگاه تولید دمپایی بیمارستانی

دمپایی بیمارستانی در واقع یک نوع پاپوش است که در بیمارستان ها، کلینیک ها، مراکز درمانی و همین طور مراکز تولید محصولات بهداشتی و حتی زندان ها و مراکز ترک اعتیاد مورد استفاده قرار می گیرد و به همین دلیل بسیار پرفروش است و بازار خوبی دارد. این محصولات به وسیله دستگاه های مخصوصی تحت عنوان دستگاه تولید دمپایی بیمارستانی تولید و عرضه می شود.

اولین نکته ای که باعث می شود عده زیادی با استفاده از دستگاه تولید دمپایی پلاستیکی، اقدام به راه اندازی خط تولید دمپایی کنند، میزان بالای فروش این محصولات است. به دلیل آنکه در مکان های مختلف می توان از دمپایی های بیمارستانی استفاده کرد، همیشه جزء محصولات پرفروش در صنعت کفش محسوب می شود.

هم چنین، اغلب کارخانه های تولیدی دمپایی پلاستیکی، اقدام به تولید انواع صندل و همین طور کفش هم می کنند و در واقع برای آن ها فرصت خوبی است که با استفاده از تبلیغات در حوزه های مختلف، میزان فروش خود را در این صنعت افزایش دهند.

از سوی دیگر، کارخانه های تولید دمپایی پلاستیکی بیمارستانی یک مزیت دیگر هم دارند و آن این است که خوشبختانه مواد اولیه تولید انواع دمپایی پلاستیکی همیشه در دسترس آن هاست؛ زیرا همان طور که می دانید، برای شروع کار یک فعالیت تولیدی، در دسترس بودن مواد اولیه از اهمیت بالایی برخوردار است و باعث می شود مواد اولیه با قیمت کمتری تهیه شود. درخصوص تولید انواع دمپایی بیمارستانی هم این موضوع صادق است و دسترسی آسان به مواد اولیه می تواند هزینه نهایی تولید را کاهش دهد و کاهش هزینه تولید لاجرم منجر به افزایش سود تولید کننده می شود.

دمپایی بیمارستانی قم
دمپایی بیمارستانی قم

شاید برایتان جالب باشد که کارخانجات موجود دراستان قم، از بزرگ ترین کارخانجات تولید انواع دمپایی پلاستیکی در سطح کشور هستند و دمپایی بیمارستانی قم، یکی از پرفروش ترین محصولات این کارخانه ها به شمار می رود.

این محصولات با بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه ساخته می شوند و از طراحی کاملاً انعطاف پذیر، نرم و مقاومی برخوردارند؛ به گونه ای که استفاده از آن ها برای بیماران و پزشکان و پرستاران و دیگر اعضای کادر درمان نه تنها آزاردهنده نخواهد بود، بلکه لذت بخش است.

دمپایی بیمارستانی قم، دارای دوام و ماندگاری بالایی است و هم چنین به دلیل این که در داخل کشور تولید می شود، صرفه اقتصادی دارد و با قیمت هایی باورنکردنی عرضه می شود به همین دلیل عمده خریداران این محصولات، بیمارستان ها و مراکز دولتی و خصوصی هستند.

دمپایی های بیمارستانی در مدل های جلو باز و جلو بسته طراحی و تولید می شوند و علاوه بر آن، انواع دمپایی طبی بیمارستانی، دمپایی مخصوص اتاق عمل، دمپایی یک بار مصرف بیمارستانی و همین طور دمپایی های مردانه، زنانه و بچه گانه بیمارستانی از محصولات دمپایی پلاستیکی قم محسوب می شود.

فروشنده دمپایی بیمارستانی قم

استان قم یکی از مهم ترین مراکز تولید و فروش انواع دمپایی بیمارستانی است. انواع دمپایی بیمارستانی در طرح ها و مدل های مختلف با سایزبندی های کامل و با استفاده از مواد اولیه باکیفیت و درجه یک در کارخانجات استان قم تولید شده و سپس توسط نمایندگان فروش این کارخانجات در سراسر ایران، توزیع می شود.

کفش بلور هم یکی از مهم ترین و اصلی ترین فروشندگان دمپایی بیمارستانی در استان قم هستند که به دلیل کیفیت بالای محصولات این برند، طرفداران و خریداران زیادی در میان بیمارستان ها و مراکز درمانی دولتی و خصوصی دارد.

قیمت خرید دمپایی بیمارستانی ارزان قم

کفش بلور به عنوان تولید کننده اصلی دمپایی بیمارستانی در استان قم، همواره در تلاش است تا بهترین دمپایی های پلاستیکی را با قیمتی مقرون به صرفه و ارزان به مشتریان عرضه کند. از آن جایی که این دمپایی ها با بهترین کیفیت و با حداقل قیمت عرضه می شوند، مشتریان بسیاری در میان مراکز درمانی و بیمارستانی دارند؛ دلیل قیمت منصفانه انواع دمپایی بیمارستانی قم، کاهش هزینه‌ های اولیه تولید، حذف واسطه ها و هم چنین دیگر اقداماتی است که در همین راستا انجام می شود.

تا امروز که در تیر ماه (۱۴۰۲/۰۴/۲۰) قرار داریم. دمپایی بیمارستانی به صورت عمده از ۱۳۰۰۰ تومان تا بالای ۲۰ هزار تومان توسط تولیدی و عمده فروشی های عالیباف قم عرضه می شود که استعلام دقیق قیمت و مدل ها و موجودی را می توانید از طریق شماره های واحد فروش کفش بلور دریافت کنید.

تولید کننده دمپایی بیمارستانی ارزان عمده

دمپایی بیمارستانی برای حفظ اصول بهداشتی و همین طور کمک به راحتی و آسایش بیماران و پرستاران و پزشکان تولید می شود و نوعی تجهیزات ضروری بیمارستانی به شمار می رود.  این محصولات به صورت کاملاً بهداشتی، توسط مراکز تولید کننده دمپایی بیمارستانی تولید و روانه بازار می شوند.

تولید کننده دمپایی بیمارستانی ارزان عمده
دمپایی بیمارستانی ارزان عمده

خوشبختانه امروزه کارخانجات معتبر در شهر صنعتی قم اقدام به تولید انبوه انواع دمپایی بیمارستانی و عرضه عمده و ارزان آن به بیمارستان ها و مراکز درمانی موجود در سراسر کشور می کنند.

هم اکنون انواع دمپایی بیمارستانی قم با کمترین قیمت موجود در بازار (از جفتی ۱۲۰۰۰ تومان به بالا)  آماده ثبت سفارش برای خرید عمده از طریق نمایندگی های فروش آنلاین دمپایی در سراسر کشور است.
جالب است بدانید که در حال حاضر شهر قم یکی از مراکز فعال در زمینه تولید انواع دمپایی بیمارستانی به شمار می رود.

خرید از بزرگ ترین مرکز پخش عمده دمپایی بیمارستانی

حتماً شما هم بارها در مراکز درمانی مختلف، شاهد استفاده پزشکان و دیگر اعضای کادر درمان از انواع دمپایی های بیمارستانی بوده اید؛ هم چنین شاید این محصولات را در پای بیماران اعم از کوچک و بزرگ در بیمارستان دیده باشید.

انواع دمپایی بیمارستانی از ضروریات مصرفی در مراکز درمانی سطح کشور است به همین دلیل مشتریان زیادی دارد و هر روزه ده ها سفارش از گوشه و کنار کشور از طریق سایت یا نمایندگی های موجود دریافت می شود.

با این حال اگر به دنبال یک خرید ایمن، کم دردسر، ارزان، سریع و مناسب هستید، خرید از بزرگ ترین مرکز پخش عمده دمپایی بیمارستانی را از دست ندهید.

دمپایی یک بار مصرف بیمارستانی و هتلی

انواع دمپایی یک بار مصرف، همان طور که از نام آن ها پیداست به گونه ای تولید می شوند که قابلیت شستشو ندارند و پس از مصرف، باید دور انداخته شوند. این دمپایی ها از پارچه اسپان تولید می شوند و دارای رویه منعطف وکفی مقاوم فوم هستند و وزن سبکی دارند.

دمپایی های یک بار مصرف معمولاً در بخش های رادیولوژی بیمارستان ها و مراکزدرمانی و همین طور هتل آپارتمان ها کاربرد دارند و عمدتاً از رنگ بندی متنوعی برخوردارند؛ با این حال رنگ سفید آن ها چه در بیمارستان ها و چه در هتل ها، طرفداران بیشتری دارد.

یکی از ویژگی های مطرح دمپای های یک بار مصرف این است که به مراکز درمانی این امکان را می ده که با رعایت کامل اصول بهداشتی، برای هر بیمار به طور اختصاصی از این نوع دمپایی ها استفاده کنند. البته امروزه دمپایی هایی با قابلیت چند بار مصرف هم تولید می شود که می توان از آن ها هم در بخش رادیولوژی بیمارستان ها استفاده کرد.

دمپایی یک بار مصرف بیمارستانی و هتلی
دمپایی یک بار مصرف بیمارستانی و هتلی

هم چنین دمپایی یک بار مصرف می توانند بهترین و مناسب ترین گزینه به عنوان دمپایی روفرشی در هتل ها به شمار بروند و امروزه این دمپایی ها در شهرهای بزرگی نظیر اصفهان، مشهد و تهران به دلیل تعدد هتل و اقامتگاه، فروش خوبی دارند.

از دیگر کارکردهای انواع دمپایی یک بار مصرف استفاده از آن ها سالن های آرایشی و اپیلاسیون است.
خوشبختانه امروزه این امکان فراهم شده است که انواع دمپایی یکبار مصرف بیمارستانی و هتلی، با قیمت ارزان و کیفیت بالا در اختیار کلیه خریداران در سراسر کشور قرار بگیرد.

لازم به یادآوری است که به منظور خرید مقرون به صرفه انواع دمپایی یکبار مصرف بیمارستانی و هتلی ، می توانید از طریق نمایندگی های معتبر فروش عمده و صادرات این دمپایی ها اقدام کنید زیرا  نمایندگی های معتبر، دمپایی های مزبور را به قیمت کارخانه ارائه می دهند.

پخش دمپایی بیمارستانی ارزان قیمت

تولید و پخش دمپایی بیمارستانی ارزان قیمت تنها به وسیله شرکت تولیدی این محصولات انجام می شود. این شرکت مدت زمان زیادی است که در عرصه تولید انواع مدل های دمپایی بیمارستانی فعالیت می کند و در این راستا از تجربیات بسیاری برخوردار است. به همین دلیل مشتریان می توانند نسبت به کیفیت بالای این محصولات اطمینان خاطر داشته باشند و آن ها را با قیمت مناسب و ارزان خریداری کنند.

دمپایی بیمارستانی ارزان قیمت همان طور که از نامش پیداست نه تنها از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است، بلکه با مواد اولیه باکیفیت و درجه ۱ ساخته شده است و از نظر راحتی و سهولت استفاده، در میان رقبا حرف اول را می زند. پخش این دمپایی های بیمارستانی در تمامی استان ها و شهرستان های کشور به صورت گسترده انجام می شود و فروش آن ها از رونق بالایی نیز برخوردار است.

از آن جایی که دمپایی بیمارستانتی یکی از ملزومات و تجهیزات ضروری بیمارستان ها و مراکز درمانی است، تولیدکننده این محصولات، آن ها را با قیمت ارزان به فروش می رساند تا خرید انواع این محصولات برای مشتریان که عمدتاً بیمارستان ها هستند، به راحتی قابل انجام باشد؛ هم چنین در صورتی که این محصولات را از مراکز پخش خریداری کنید، قیمت پرداختی شما برابر قیمت کارخانه ای آن ها خواهد بود.

پخش دمپایی های بیمارستانی و استخری
دمپایی های بیمارستانی و استخری

پخش انواع دمپایی های بیمارستانی و استخری

از پرطرفدارترین و پرفروش ترین انواع دمپایی پلاستیکی کفش بلور، می توان انواع دمپایی بیمارستانی و استخری را نام برد.

دمپایی های بیمارستانی با توجه به اهمیتی که برای بیمارستان ها و مراکز درمانی دارند، با استفاده از دستگاه های کاملاً مجهز و مواد اولیه درجه یک و باکیفیت تولید و عرضه می شوند. در صورتی که مشتریان اعم از بیمارستان ها، مراکز درمانی، کلینیک ها، مراکز تولید لوازم بهداشتی، هتل ها، سازمان زندان ها و … تمایل داشته باشند که این دمپایی ها را به قیمت ارزان خریداری کنند، می توانند آن ها را از مراکز پخش عمده که در تهران و دیگر شهرستان ها مشغول به فعالیت هستند، تهیه کنند و هم چنین این امکان فراهم شده است که خریداران این دمپایی ها را از مراکز تولیدی یا نمایندگی های آن ها به صورت حضوری یا اینترنتی تهیه کنند.

فروش عمده دمپایی بیمارستانی با شرایطی استثنایی و ویژه توسط این واحد تولیدی در اختیار مشتریان عمده قرار دارد و این فرصت طلایی را برای آن ها فراهم کرده است تا این امکان را داشته باشند که سفارشات مورد نیاز خود از این نوع دمپایی ها را به ثبت برسانند و از قیمت های باورنکردنی این شرکت برخوردار شوند.

پخش عمده دمپایی بیمارستانی با نازل ترین قیمت بازار

پخش عمده دمپایی بیمارستانی با نازل ترین قیمت بازار از طریق سایت بازار دمپایی ایران امکان پذیر است. هم چنین می توانید به منظور سفارش خرید در شهرهای تهران، قم، مشهد، اصفهان و … با ما در ارتباط باشید.

دمپایی بیمارستانی نوعی تجهیزات بیمارستانی محسوب می شود و حفظ و رعایت نکات بهداشتی در محیط های درمانی، اصلی ترین دلیل خرید عمده دمپایی بیمارستانی است. هم چنین پخش عمده دمپایی بیمارستانی از طریق مراکز فروش این محصول در شهرهای مختلف انجام می شود.

نمایندگی های معتبر فروش و فروشگاه های موجود در شهرهای مختلف آمادگی این را دارند تا با عرضه دمپایی بیمارستانی به صورت عمده، نیازهای بازارهای مختلف این محصولات را تامین کنند.

پخش عمده دمپایی بیمارستانی
پخش عمده دمپایی بیمارستانی

عرضه کننده عمده دمپایی بیمارستانی

تولیدی دمپایی بیمارستانی، به عنوان بزرگ ترین عرضه کننده عمده این محصولات، به منظور رفاه حال مشتریان، اقدام به پخش عمده دمپایی بیمارستانی در سطح شهرهای مختلف کشور می کند.

همان طور که می دانید، انواع دمپایی بیمارستانی به منظور حفظ نکات بهداشتی در بیمارستان ها و سایر مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرند. این دمپایی ها با استفاده از مواد اولیه باکیفیت و درجه یک تولید می شوند و در انواع بچه گانه، زنانه و مردانه و در رنگ ها و سایزهای متفاوت موجود هستند. مشتریان اعم از بیمارستان ها، مراکز درمانی، کلینیک های تخصصی، هتل ها و … می توانند این محصولات را به صورت مستقیم یا آنلاین از عرضه کننده عمده دمپایی بیمارستانی تهیه کنند.

نمایندگی های پخش دمپایی بیمارستانی

خوشبختانه هم اکنون متقاضیان و مشتریان خرید انواع دمپایی بیمارستانی می توانند از طریق نمایندگی های کارخانجات تولیدی انواع دمپایی بیمارستانی که در سطح کشور موجود هستند و یا به صورت آنلاین، از طریق قسمت فروش همین سایت، اقدام به خرید عمده با قیمت های مقرون به صرفه کنند.
از آن جایی که دمپایی بیمارستانی هم مانند دیگر تجهیزات ضروری بیمارستانی یک نیاز ضروری در مراکز درمانی محسوب می شود، نمایندگی های پخش زیادی در سطح کشور وجود دارد تا مشتریان بتوانند هر موقع که می خواهند، اقدام به خرید عمده و با کمترین قیمت این محصولات کنند.
لازم به یادآوری است که به طور معمول حجم زیادی از دمپایی های مصرفی در مراکز بیمارستانی، از نوع پلاستیکی و یکبار مصرف هستند و توجه به سایز و انواع مدل های مردانه،  زنانه و بچه گانه آن ها، می تواند از مهم ترین نکات در هنگام خرید این محصولات به شمار رود.

به طور کلی، دمپایی بیمارستانی پلاستیکی، دوام و ماندگاری زیادی دارد و البته قیمت آن نیز کاملاً مقرون به صرفه است و از نظر رنگ بندی نیز دارای یک مجموعه کامل از رنگ های مختلف است هر چند که رنگ سفید آن پرفروش تر است.

در همین راستا به کلیه خریداران انواع دمپایی بیمارستانی توصیه می شود تا با خرید این محصولات به شکل عمده، خریدی مقرون به صرفه از طریق نمایندگی های معتبر فروش داشته باشند.

ارزان ترین دمپایی بیمارستانی
ارزان ترین دمپایی بیمارستانی

دمپایی سفید بیمارستانی به صورت عمده

انواع دمپایی پلاستیکی از پرمصرف ترین محصولاتی است که در محیط های مختلف از جمله بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرد؛ این محصولات برای حفظ بهداشت و سلامت بیماران و همین طور کادر درمان در بیمارستان ها به کار می رود و رنگ سفید آن، نسبت به سایر رنگ ها پرفروش تر است.

از آن جایی که تقریباً تمامی بیمارستان ها و مراکز درمانی موجود در سطح کشور متقاضی خرید دمپایی پلاستیکی خصوصاً رنگ سفید آن هستند، مراکز پخش و نمایندگی های فروش این محصولات اقدام به فروش دمپایی سفید بیمارستانی به صورت عمده می کنند تا از این طریق این محصولات باکیفیت را با کمترین هزینه و قیمت های ارزان به دست مصرف کنندگان برسانند.

معرفی ارزان ترین دمپایی بیمارستانی

بدون تردید در بیشتر بازارهایی که در آن داد و ستد کالا وجود دارد، وجود واسطه ها یا همان دلال ها یکی از عوامل گرانی محصولات و اقلام مصرفی است. از طرفی بسیاری از دمپایی های موجود در بازار، به رغم قیمت بالایی که دارند، از کیفیت مطلوبی برخوردار نیستند بنابراین مشتریان و متقاضیان این محصولات حق دارند که به دنبال دمپایی باکیفیت با قیمت ارزان باشند.

خوشبختانه این موقعیت ایجاد شده تا کلیه خریداران انواع دمپایی بیمارستانی از جمله دمپایی های بیمارستانی پلاستیکی و یک بار مصرف،  این امکان را داشته باشند تا از طریق مراکز رسمی فروش کارخانجات و تولیدی های معتبر، خرید ارزان و باکیفیت را تجربه کنند.

فروش عمده دمپایی بیمارستانی
فروش عمده دمپایی بیمارستانی

خرید دمپایی بیمارستانی برای اصفهان

امروزه به جرات می توان استان اصفهان را یکی از مهم ترین مناطق ایران برای تولید انواع دمپایی بیمارستانی به شمار آورد. دمپایی های تولید شده در کارخانجات این استان، نه تنها از کیفیت بالایی برخوردار هستند بلکه به اندازه ای دارای تنوع در سایز و طرح و رنگ هستند که نه تنها می توانند تمامی نیازهای این استان را مرتفع کنند، بلکه قابلیت صادرات به خارج کشور را هم دارند.

با این وجود، بسیاری از بیمارستان ها و مراکز درمانی به دنبال خرید انواع دمپایی بیمارستانی باکیفیت و البته قیمت پایین هستند؛ توصیه ما به این دسته از مشتریان این است که با مراجعه به نمایندگی های فروش اینترنتی دمپایی ایرانی، خرید دمپایی بیمارستانی برای اصفهان را به شکل عمده و جزئی و بدون واسطه انجام دهند.

خرید دمپایی بیمارستانی

بسیاری از بیمارستان ها و مراکز درمانی و هم چنین کلینیک های تخصصی برای رفع نیاز پزشکان و پرستاران و بیماران در این قبیل مراکز، در شهرهای مختلف کشور، به دنبال خرید دمپایی بیمارستانی هستند.

همان طور که می دانید، در چنین شرایطی، یکی از بهترین راه ها، خرید انواع دمپایی بیمارستانی، بدون واسطه است تا از این طریق، بدون این که به دلیل وجود واسطه، قیمت دمپایی ها افزایش پیدا کنند، امر خرید با نازل ترین قیمت از مراکز اصلی پخش و نمایندگی ها صورت پذیرد. در این شرایط، به دلیل این که واسطه ای در میان نیست، سرعت ارسال و در نتیجه دریافت سفارشات نیز افزایش خواهد یافت.

در چنین شرایطی، خریدار این امکان را خواهد داشت تا با مراجعه به وب سایت عرضه کننده این دسته از محصولات، دمپایی مورد نظر خود را از میان مدل های مختلف انتخاب کند و پس از سفارش اینترنتی، این انتظار را داشته باشد تا سفارشاتش به سریع ترین روش ممکن به دستش برسد.

اینفوگرافی خرید دمپایی بیمارستانی
اینفوگرافی خرید دمپایی و صندل

دانلود فایل با کیفیت اینفوگرافی – PDF

خرید دمپایی بیمارستانی ارزان قیمت

به دلیل استفاده بسیار زیاد از انواع دمپایی بیمارستانی در بیمارستان ها، مراکز درمانی، کلینیک ها و … کاملاً طبیعی به نظر می رسد که مشتریان و خریداران این محصولات، به دنبال خرید دمپایی ارزان قیمت باشند؛ البته این قیمت ارزان، حتماً باید با کیفیت بالای دمپایی ها توامان باشد زیرا دمپایی بیمارستانی، یک کالای کاملاً مصرفی است که هر روزه توسط بیماران و همین طور کادر درمان و پزشکان و پرستاران، مورد استفاده قرار می گیرد.

به همین منظور خریداران می توانند با مراجعه به سایت از هر کجای کشور، سفارشات جزئی و عمده خود را به ثبت برسانند تا اقلام مورد نظر آن ها با مقرون به صرفه ترین قیمت و همین طور به سریع ترین حالت ممکن به دست آن ها برسد.

در این جا لازم به ذکر است که قیمت دمپایی های بیمارستانی به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله جنس دمپایی، مدل دمپایی، سایز آن و … بنابراین شما با مراجعه به سایت های معتبر فروش انواع دمپایی بیمارستانی می توانید از قیمت مدل های مختلف دمپایی آگاه شوید و هم چنین این قیمت ها را با برندها رقیب مقایسه کنید.

فروش عمده دمپایی بیمارستانی

فروش عمده دمپایی پلاستیکی، معمولاً از طریق سایت مراکز تولیدی یا نمایندگی و همین طور مراکز پخش عمده این دمپایی ها در تهران و شهرستان ها صورت می پذیرد .

هم چنین فروش عمده انواع مدل های دمپایی بیمارستانی با شرایطی استثنایی به وسیله این مرکز در اختیار خریداران و متقاضیان عمده این محصولات قرار گرفته و در واقع،  یک فرصت طلایی به وجود آورده است تا بتوانند به هر تعداد از این نوع دمپایی ها که نیاز دارند، سفارش خود را به ثبت برسانند و در عین حال از کیفیت بسیار بالاو قیمت های کاملا ارزان نسبت به رقبا، بهره مند شوند.

به عبارت دیگر، نمایندگی ها و فروشندگان معتبر دمپایی مخصوص بیمارستانی در سراسر کشور، با عرضه دمپایی بیمارستانی به صورت عمده، در تلاش هستند تا نیاز بازارهای مختلف فروش این محصولات را تامین کنند.

هم چنین خریداران می توانند دمپایی بیمارستانی قم و سایر دمپایی های بیمارستانی را با قیمت کارخانه خریداری کنند و مدیران فروش مراکز درمانی دولتی و خصوصی در سراسر کشور این امکان را دارند تا با خرید عمده دمپایی بیمارستانی، خریدی مقرون به صرفه را تجربه کنند.
سایت بازار دمپایی ایرانی، قیمتی متفاوت تر از آنچه را که متصور هستید، به شما عرضه می کند.

خرید دمپایی بیمارستانی ارزان
خرید دمپایی بیمارستانی ارزان

خرید عمده دمپایی بیمارستانی

مدیران خرید بیمارستان ها، مراکز درمانی و همین طور کلینیک ها، هتل ها و … می توانند با خرید عمده دمپایی بیمارستانی، تجربه یک خرید مقرون به صرفه را داشته باشند.

هم چنین این افراد می توانند با مراجعه به سایت های معتبر، پس از بازدید از طرح ها و مدل های مختلف دمپایی، طرح ها، رنگ ها و همین طور سایزهای مورد نظر خود را انتخاب کرده و اقدام به خرید عمده دمپایی بیمارستانی کنند.

دمپایی بیمارستانی، یکی از اقلام ضروری در بیمارستان ها و مراکز درمانی است و به دلیل استفاده بسیار زیاد از آن، معمولاً این گونه مراکز ترجیح می دهند تا این محصولات را به صورت عمده خریداری کنند و علاوه بر یک خرید کیفی، از قیمت های ارزان خرید عمده دمپایی بیمارستانی بهره مند شوند.

خرید دمپایی بیمارستانی ارزان قیمت

از آن جایی که انواع دمپایی بیمارستانی، یک کالای بسیار پرمصرف در بیمارستان ها و مراکز درمانی محسوب می شود؛ این قبیل مراکز ترجیح می دهند تا اقدام به خرید دمپایی بیمارستانی ارزان قیمت کنند.

خوشبختانه خرید از سایت این مرکز تولیدی و همین طور خرید مستقیم از مراکز پخش و نمایندگی های معتبر، توانسته است تا حدود زیادی، این مشکل خریداران و مشتریان این محصولات را مرتفع کند.

لازم به یادآوری است که خریداران می توانند در حالی که از یک خرید مقرون به صرفه بهره مند می شوند؛ با تنوع زیادی از انواع دمپایی های باکیفیت، نیازهای روزانه کادر درمان و بیماران را نیز برآورده کنند.

به منظور سهولت مشتریان برآن شدیم تا در ادامه این مطلب، با درج قیمت انواع دمپایی در یک جدول، امر خرید را برای شما عزیران لذتبخش کنیم:

 

صادرات دمپایی بیمارستانی
صادرات دمپایی بیمارستانی

صادرات دمپایی بیمارستانی ارزان

خوشبختانه دمپایی های بیمارستانی تولید شده توسط شرکت کفش بلور، از چنان کیفیتی برخوردار هستند که امکان صادرات آن ها به دیگر کشورها وجود دارد. این محصولات، دارای ویژگی های خاص خود هستند و از مواد پلاستیکی با کیفیت و مرغوب که برای صادرات مناسب هستند، تولید شده اند.  دمپایی های بیمارستانی صادراتی غالباً به کشورهای همسایه از جمله افغانستان، عراق و دیگر کشورهای حوزه خلیج فارس ارسال می شوند و خوشبختانه به دلیل برخورداری از کیفیت بالا، توان رقابت با محصولات مشابه خارجی را دارند.

اگفته پیداست که قیمت دمپایی بیمارستانی صادراتی به فاکتورهایی همچون برند تولیدی، کیفیت دمپایی و نوع آن، شرایط بازار و … بستگی دارد، این محصولات دمپایی با پیشرفته ترین تکنولوژی ها و مطابق با استانداردهای روز دنیا تولید می شوند، به دلیل مزایای منحصر به فرد و کیفیت بالا و هم چنین قیمت مقرو به صرفه، این محصولات در فرای مرزهای جغرافیایی ایران، مشتریان زیادی دارد.

قیمت دمپایی بیمارستانی

یکی از فاکتورهای مهمی که مشتریان و متقاضیان خرید دمپایی بیمارستانی، در هنگام خرید این محصولات در نظر می گیرند؛ قیمت آن است و مهم ترین دلیل این اتفاق هم این است که از آن جایی که انواع دمپایی پلاستیکی بسیار پرمصرف است و بازار خرید آن داغ است، مدیران خرید بیمارستان ها و مراکز درمانی، ترجیح می دهند محصولاتی را خریداری کنند که مقرون به صرفه تر باشند.

در ادامه می توانید لیست قیمت دمپایی های بیمارستانی این واحد تولیدی را ملاحظه کنید و با مقایسه آن با رقبا، خریدی مطمئن و پرسود را تجربه کنید.

دمپایی بیمارستانی عمده
دمپایی بیمارستانی عمده

قیمت خريد دمپایی بیمارستانی

اغلب خریداران و مشتریان دمپایی های پلاستیکی، بعد از این که از کیفیت محصولات مطمئن می شوند و هم چنین با بررسی محصولات پی به تنوع آن ها در طرح و رنگ و سایز آن ها می برند، نوبت به بررسی قیمت خرید دمپایی بیمارستانی می رسد.

مسلماً قیمت این محصولات دارای اهمیت زیادی است چراکه اکثر قریب به اتفاق مراکز درمانی و کلینیک ها و همین طور هتل ها و مراکز تولید لوازم بهداشتی و … به میزان زیادی از این دمپایی ها استفاده می کنند؛ بنابراین بیشتر مسئولان خرید تمایل دارند از قیمت خرید دمپایی بیمارستانی، پیش از انتخاب آن ها آگاهی داشته باشند.

قیمت دمپایی بیمارستانی عمده

همان طور که می دانید، معمولاً خرید عمده محصولات مقرون به صرفه تر است؛ به این معنی که شرکت های تولیدی، برای مشتریان عمده خود معمولاً قیمت پایین تری را در نظر می گیرند یا این که پیشنهادات ویژه و وسوسه انگیزی را برای مشتریان عمده قابل اجرا می کنند.

در خصوص دمپایی بیمارستانی هم اوضاع بر همین منوال است به این معنی که قیمت دمپایی بیمارستانی عمده از قیمت خرید آن به صورت تک، بسیار ارزان تر است و به همین دلیل، بیمارستان ها و مراکز درمانی که از این محصولات به وفور استفاده می کنند، مایل هستند که از قیمت دمپایی بیمارستانی به صورت عمده با خبر شوند.

قیمت دمپایی زنانه بیمارستانی

دمپایی بیمارستانی یکی از تجهیزات مهم در بیمارستان ها هستند. این دمپایی ها در طرح ها و مدل های مختلف و همین طور رنگ بندی و سایزبندی گوناگون تولید می شوند؛ هم چنین به منظور رفاه حال مصرف کنندگان، این دمپایی ها در مدل های بچه گانه، زنانه و مردانه تولید می شود. قیمت دمپایی زنانه بیمارستانی هم مانند دیگر انواع این محصولات با توجه به کیفیت آن تعیین می شود و غالباً در صورتی که به شکل عمده خریداری شود، از تخفیف برخوردار خواهد بود.

قیمت دمپایی زنانه بیمارستانی
دمپایی زنانه بیمارستانی
دمپایی بیمارستانی دیجی کالا

خوشبختانه امروزه سایت های معتبری هستند که اقدام به فروش انواع دمپایی های بیمارستانی می کنند که مهم ترین آن ها بعد از سایت این مرکز تولیدی، سایت دیجی کالا است.

لیست قیمت دمپایی بیمارستانی سال ۱۴۰۲

به منظور رفاه حال مشتریان، لیست قیمت انواع دمپایی بیمارستانی در ادامه می آید:

خرید دمپایی بیمارستانی به صورت عمده

مشتریان و متقاضیان می توانند به منظور خرید دمپایی بیمارستانی به صورت عمده به کارخانه های تولیدی این محصولات مراجعه کنند و انواع دمپایی مورد نظر خود را به صورت عمده و مستقیم و بدون واسطه تهیه کنند. به طور کلی اغلب انواع دمپایی های بیمارستانی از پلاستیک باکیفیت تولید می شوند و دارای استحکام زیادی هستند و در صورتی که متقاضیان، این محصولات را به صورت عمده خریداری کنند،  قیمت آن ها مقرون به صرفه تر خواهد بود.

به طور معمول، خرید دمپایی بیمارستانی به صورت عمده توسط بیمارستان ها و درمانگاه ها انجام می گیرد. این نوع محصولات برای استفاده در بخش های مختلف مراکز درمانی بخصوص بخش هایی که بیماران عفونی در آن ها بستری هستند، کاربرد دارند، زیرا رعایت نکات ایمنی در این بخش ها اهمیت بیشتری دارد.

به منظور خرید دمپایی بیمارستانی به صورت عمده می توانید به کارخانه های تولیدی این محصولات مراجعه کنید ؛ هم چنین می توانید این محصولات را به صورت غیرحضوری از طریق فروشگاه های معتبر اینترنتی و سایت های واحدهای تولیدی معتبر آن ها خریداری کنید. مسلماً خرید دمپایی بیمارستانی به صورت عمده و بدون واسطه،  در هزینه های شما صرفه جویی خواهد کرد.

دمپایی طبی بیمارستانی با قیمت عمده

یکی از انواع دمپایی های بیمارستانی، دمپایی های طبی بیمارستانی هستند که به دلیل نوع طراحی ویژه و همین طور متریال به کار رفته در آن ها، به پاها و کمر مصرف کنندگان آسیبی وارد نمی کند و در صورت استفاده طولانی در طول روز، فرد دچار خستگی و پا درد یا کمر درد نمی شود.

این دمپایی ها غالباً توسط اعضای کادر درمان، پزشکان، پرستاران و … مورد استفاده قرار می گیرد و از جمله ملزومات پرمصرف بیمارستانی تلقی می شود؛ به همین دلیل، اغلب مدیران خرید مراکز درمانی و بیمارستان ها در تلاش برای دمپایی طبی بیمارستانی با قیمت عمده هستند زیرا در این صورت، می توانند دمپایی های باکیفیت بسیار بالا و قیمت های باورنکردنی و ارزانی را تهیه کنند.

مشتریان و متقاضیان انواع دمپایی بیمارستانی می توانند به منظور خرید دمپایی طبی بیمارستانی با قیمت عمده به سایت ها و فروشگاه های آنلاین معتبر مراجعه کنند و یا به صورت حضوری، این محصولات را از نمایندگی ها خریداری کنند.

بسته بندی دمپایی بیمارستانی
بسته بندی کارتنی دمپایی بیمارستانی

نحوه بسته بندی دمپایی بیمارستانی مردانه

نحوه بسته بندی دمپایی بیمارستانی مردانه برای فروش عمده به این صورت است که این محصولات بعد از این که تولید می شوند، به صورت تک جفت در بسته بندی پلاستیکی قرار می گیرد و سپس هر پنجاه جفت دمپایی در یک بسته بندی پلاستیکی بزرگ تر بسته بندی می شود تا حمل و نقل آن به آسانی صورت گیرد و سپس توسط باربری های معتبر برای خریداران ارسال می شود.

معیار های خرید دمپایی برای بیمارستان ها

همان طور که می دانید، انواع دمپایی بیمارستانی از ملزومات بسیار ضروری و پرمصرف در بیمارستان ها، کلینیک ها، مراکز درمانی، هتل ها، زندان ها و … است و به همین دلیل، این قبیل مراکز هر ساله هزاران جفت از این محصولات را خریداری می کنند؛ ولی تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که در هنگام خرید انواع دمپایی بیمارستانی، چه معیارهایی باید در نظر گرفته شود؟

یکی از مهم ترین معیارها، جنس و کیفیت مواد مصرفی در آن هاست زیرا این محصولات به مدت زیادی در طول روز توسط بیماران و اعضای کادر درمان مورد استفاده قرار می گیرند پس باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند؛ هم چنین انعطاف پذیری این دمپایی ها و استفاده از کفی مقاوم و در عین حال راحت در آن ها بسیار حائز اهمیت است.

طراحی این مدل دمپایی ها هم باید به گونه ای باشد تا علاوه بر این که آسیبی به پاها نمی زنند، هوا در آن ها جریان داشته باشد تا پاها عرق نکنند. هم چنین استفاده از مواد اولیه ای همچون رزین های سلولزی باعث می شود تا این دمپایی ها قابل شستشو باشند و در هنگام استفاده ایجاد حساسیت نکنند.

توجه به طرح و انواع مدل ها و همین طور رنگ بندی و سایزبندی این دمپایی هم از دیگر معیارهای خرید این محصولات است.

نحوه خرید دمپایی بیمارستانی مردانه و زنانه

بیمارستان ها و مراکز درمانی هر ساله به تعداد زیادی از انواع دمپایی بیمارستانی نیاز دارند و این باعث می شود تا مدیران خرید این شرکت ها، اقدام به خرید دمپایی بیمارستانی مردانه و زنانه کنند. برای خرید این محصولات، مشتریان می توانند راه های مختلفی را امتحان کنند.

به عنوان مثال می تواند مستقیماً از سایت شرکت کفش بلور دمپایی های مورد نظر خود را خریداری کنند یا این که به دیگر سایت های معتبری که این کفش ها را به فروش می رساند مراجعه کنند. هم چنین خرید مستقیم از نمایندگی های این واحد تولیدی در سطح کشور یکی دیگر از راه های مطمئن و امن خرید این محصولات است.

بهترین جنس برای تولید دمپایی بیمارستانی

بهترین جنس برای تولید دمپایی بیمارستانی
بهترین جنس برای تولید دمپایی بیمارستانی

بهترین جنس برای تولید دمپایی بیمارستانی، از موادی تشکیل شده است که در پا ایجاد حساسیت نکند، باعث تعریق نشود، منعطف و راحت باشد، قابل شستشو باشد و … از این رو، در اغلب موارد انواع دمپایی بیمارستانی را از  مواد اولیه ای مانند EVA، PU  و PVC  و همین طور پارچه اسپان تولید می کنند.

البته برخی از دمپایی های بیمارستانی که تحت عنوان یک بار مصرف تولید می شوند، از پارچه اسپان تهیه می شوند.

عمده فروشان دمپایی بیمارستانی ارزان عمده

خوشبختانه امروزه عمده فروشان دمپایی در سطح کشور موجود هستند و خریدارانی که تمایل به خرید عمده و ارزان این محصولات دارند، می توانند به سادگی با مراجعه به فروشگاه های آنلاین یا سایت های معتبر خرید خود را انجام دهند؛

هم چنین خرید از عمده فروشان نه تنها به نفع خریداران است زیرا می توانند اقلام مورد نظر خود را به بهایی ارزان معامله کنند، بلکه منفعت فروشندگان را نیز در پی دارد زیرا این امکان را به آن ها می دهد که اجناس خود را با سرعت بیشتری به فروش برسانند.

عمده فروشان دمپایی بیمارستانی
عمده فروشان دمپایی بیمارستانی

این روزها بازار عرضه انواع دمپایی بیمارستانی پررونق است و خریداران زیادی در شهرهای مختلف کشور اقدام به تهیه آن می کنند.

نحوه ارسال از تولیدی دمپایی بیمارستانی

دمپایی های بیمارستانی پس از تکمیل ثبت سفارش در پک های ۵۰-۶۰-۸۰ جفتی برای بسته بندی کارتنی و ۱۲۰-۱۵۰-۱۷۰ جفتی در کیسه های بزرگ توسط باربری های معتبر و مطمئن برای خریداران در اسرع وقت ارسال می شود.

ارسال از تولیدی دمپایی بیمارستانی
ارسال از تولیدی دمپایی بیمارستانی

رضایت مشتریان شرکت کفش بلور

یکی از راه های اصلی این که آیا محصولات یک شرکت تولیدی دارای کیفیت و راحتی لازم است یا خیر، اطلاع از نقطه نظرات افرادی است که تجربه استفاده از آن را داشته اند؛ در خصوص انواع دمپایی های بیمارستانی نیز اوضاع بر همین قرار است؛ بدین دلیل تصمیم گرفتیم تا در ادامه با انتشار نظر مشتریان قدیمی و ثابتمان، شما را در امر انتخاب برند انواع دمپایی های بیمارستانی یاری کنیم:

سوالات متداول

دمپایی بیمارستانی مردانه به چه شکل بسته بندی می شود؟

به طور کلی هر جفت دمپایی بیمارستانی در یک کیسه نایلونی قرار می گیرد و سپس هر پنجاه جفت از این دمپایی ها، در پک های نایلونی بزرگ تر بسته بندی و آماده ارسال می شوند.

جنس دمپایی های بیمارستانی از چیست؟

دمپایی بیمارستانی به دلیل کاربردی که در مراکز درمانی دارد باید جنس و ویژگی خاصی داشته باشد تا میکروب ها را جذب نکند و باعث انتقال عوامل عفونی نشود.

جنس دمپایی های بیمارستانی معمولاً براساس نوع آن ها و همین طور محلاستفاده از آن تعیین می شود و به شرح زیر است:

  • مواد پلاستیکی
  • مواد پی وی سی
  • مواد EVA
  • پارچه اسپان باند

از کجا دمپایی جلو بسته بیمارستانی بخرم؟

خرید انواع دمپایی بیمارستانی از طروق مختلف قابل انجام است. مشتریان عمده این محصولات که اتفاقا به طور معمول بیمارستان ها، مراکز درمانی، هتل ها و … هستند می توانند با مراجعه مستقیم به مراکز و نمایندگی های معتبر پخش این محصولات، اقدام به خرید عمده ارزان قیمت کنند.

هم چنین خرید از سایت شرکت تولیدی کفش بلور وهمین طور سایت های معتبر دیگر مانند دیجی کالا نیز امکان پذیر است.

یکی از پرمصرف ترین انواع دمپایی پلاستیکی کدام است؟

تقریباً تمام انواع دمپایی های پلاستیکی در بیمارستان ها، کلینیک و دیگر مراکز درمانی، به شدت پرمصرف و پرطرفدار هستند با این حال دمپایی سفید بیمارستانی همیشه خواهان و متقاضیان بیشتر دارد؛ هم چنین دمپایی های بیمارستانی جلوبسته سفید هم که مخصوص کادر درمان هستند، از پرفروش های شرکت ها و کارخانجات تولیدی انواع دمپایی های بیمارستانی به شمار می روند.

مرکز تولید دمپایی بیمارستانی ارزان کجاست؟

خوشبختانه در کشور عزیزمان، ایران، در استان های مختلفی مانند اصفهان و مشهد و قم انواع دمپایی بیمارستانی تولید و به بازار عرضه می شود ولی استان قم در این میان، پای تخت تولید این محصولات است و کارخانجات تولیدی دمپایی پلاستیکی بیمارستانی زیادی در این منطقه وجود دارد که بهترین و باکیفیت ترین محصولات را تولید و به اقصی نقاط کشور ارسال می کنند.

پرفروش ترین دمپایی های بیمارستانی کدام اند؟

به طور کلی، انواع دمپایی های بیمارستانی از محصولات پرفروش تولیدی در داخل ایران و هم چنین خارج از ایران هستند؛ از این رو، کارخانجات تولیدی دمپایی در سطح کشور به وفور وجود دارد چراکه هم فروش داخلی و هم صادرات این محصولات بسیار پررونق است.

با این حال، در میان انواع گوناگون دمپایی های بیمارستانی هم، برخی از انواع آن، از دیگران پرفروش تر هستند؛ به عنوان مثال، دمپایی های سفید زنانه از دیگر رنگ ها فروش بیشتری دارند و اغلب بیمارستان ها و مراکز درمانی تعداد بیشتری از آن ها را خریداری می کنند.

آیا رنگ دمپایی بیمارستانی در قیمت آن تاثیر دارد؟

مسلماً رنگ دمپایی در میزان فروش آن موثر است به عنوان مثال، دمپایی های سفید رنگ در محیط بیمارستانی مطلوب تر به نظر می رسد و پرطرفدارتر است. با این حال برای اطلاع از قیمت دقیق انواع دمپایی بیمارستانی، می توانید به لیست قیمت ها مراجعه کنید.

اطلاع از قیمت عمده دمپایی
رنگ دمپایی بیمارستانی

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۴٫۱ / ۵٫ تعداد آرا: ۱۵

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید