آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

فروشنده چکمه پلاستیکی درجه یک

حتما تا بحال گوشتان به اسم چکمه پلاستیکی درجه یکخورده و یکی از پرکاربرد ترین کفش ها در بین باغداران و کشاورزان و دامداران می باشد که در طرح و رنگ بندی های مختلف در سطح بازار می باشد. این کالا دارای سایز بندی های مختلف می باشد و برای بزرگسال و کودکان طراحی شده است. این چکمه ها از مواد اولیه بسیار خوبی تولید می شوند که جنسی پلاستیکی و آب گریز دارد. فروش مستقیم چکمه پلاستیکی مشکی یکی از پرفروش ترین ها در بین این کالا است و با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه و کیفیتی عالی و تضمینی در سراسر کشور پخش می شود.

فروشنده چکمه پلاستیکی درجه یک

مشخصات چکمه پلاستیکی درجه یک

مشخصات چکمه پلاستیکی درجه یک مشخصات چکمه پلاستیکی امروزه تحت عناوین مختلف تولید می گردند و در اختیار مشتریان قرار می ‌گیرند. معمولاً چکمه های لاکچری و درجه یک و فوق العاده زیبا را بوت نیز می ‌نامند. بوت ها مخصوص آقایان و بانوان هستند و برای هر دو جنس در حجم زیاد تولید می ‌شود.

این بوت ها از نوع ساق کوتاه و ساق بلند بهره می ‌برند تا بتوانند سلایق مختلف را به طور کامل پوشش دهند. همچنین پاشنه چکمه ها نیز در دو نوع کوتاه و بلند است. بیشتر شاهد این امر هستیم که از چکمه ها در فصول سرد سال استفاده می شود، زیرا از الیاف خیلی سنگین و با کیفیتی در تولید آنها به کار گرفته شده و گرمای خیلی زیادی را نیز ایجاد می نمایند.

همچنین استفاده از این چکمه ها برای افرادی که از ناحیه پا دچار آسیب شده اند یا کف پایشان صاف است، نیز بسیار توصیه می گردد و در واقع می ‌توان انواع چکمه ها در طبقه بندی های مختلف را در زمره کفش های طبی نیز دسته بندی کرد که با پوشیدن آنها قطعاً سلامت پای شما بیش از پیش حفظ خواهد شد.

مراکز عرضه چکمه پلاستیکی درجه یک

مراکز عرضه چکمه پلاستیکی درجه یک بسیاری از چکمه ها بر روی پوست خود طرح های مختلفی دارند. چکمه های کودکان با طرح های عروسکی طراحی شده اند. باید به این موضوع اشاره کنیم که چکمه های کودکان رنگ های شاد و روشن استفاده می شوند و فروش رنگ تیره در چکمه کودکان بسیار کم است.

چکمه پلاستیکی باغبانی یکی از اصلی ترین وسایل در افرادی که باغ و یا گلخانه دارند به شمار می آید. چکمه باغبانی معمولا سفید می باشد تا در بین گل و گیاه نمایش بهتری را داشته باشد و هر نوع حشره و یا کنه ای به راحتی قابل تشخیص باشد.

مراکز عرضه چکمه بلند معمولا در بین دامداران و کشاورزان رواج دارد که معمولا رنگ های تیره تری را دارند. از چکمه های پلاستیکی بلند از رفتن در گل و لای زمین های کشاورزی استفاده می کنند و به دلیل کثیفی زیاد رنگ های تیره را مناسب این کار می پسندند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.