آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

فروشنده چکمه های بلند دخترانه شیک

چکمه ها جزء پوششی محسوب می شوند که در فصل های سرد سال بسیار مورد توجه است. چکمه دخترانه شیک یکی از ضروری ترین وسایل برای بانوان می باشد. چکمه ها انواع مختلفی دارند. چکمه های بلند و نیم چکمه دخترانه جزء پر طرفدار ترین مدل چکمه ها می باشد و در رنگ های متنوعی عرضه می شوند.

فروشنده چکنه های بلند دخترانه شیک و خاص باید نکات مهم برای یک خرید خوب‌ را به خریداران ارائه دهند.

فروشنده چکمه های بلند دخترانه شیک

انواع مدل چکمه دخترانه شیک

انواع مدل چکمه دخترانه شیک چکمه های دخترانه به چندین دسته تقسیم بندی می شوند. اولین دسته که جزء پر فروش ترین و پر طرفدار ترین آن ها می باشد، چکمه های بلند است. این چکمه ها ممکن است جنس های مختلفی داشته باشند. بیشترین جنسی که برای تولید چکمه ها استفاده می شود، چرم طبیعی می باشد چون این چرم ها دوام و کیفیت بالایی دارند. چکمه ها در چرم های مصنوعی نیز تولید می شوند، اما کیفیت و دوام بالایی نداشته و پس از استفاده در مدت کوتاه، فرسوده می شوند.

نوع دیگر چکمه ها، نیم چکمه می باشد. این مدل چکمه معمولا تا بالای قوزک پا می باشد و در انواع لژ دار و بدون لژ تولید می شوند. مدل دیگر چکمه های دخترانه، مدل خیلی بلند می باشد که در این مدل چکمه ها تا روی ران ها کشیده می شود و بسیار شیک و خاص می باشند. این گونه چرم ها به دلیل اینکه بسیار بلند هستند و باید جنسی کشسان داشته باشند، معمولا از مخمل تولید می شوند. 

در تولید این چکمه ها از انواع زیپ ها، دکمه ها، بند ها و حتی در برخی از چکمه ها هیچ وسیله ای به کار برده نمی شود و ساده می باشند.

خرید نیم چکمه بچه گانه قیمت مناسب

خرید نیم چکمه بچه گانه قیمت مناسب خرید چکمه دخترانه به صورت عمده و کلی و با خرید و مراجعه مستقیم بسیار ارزان تر و قیمت مناسبی داشته و خریداران و متقاضیان می توانند آن ها را با قیمت های کاملا استثنائی خریداری نمایند. 

قیمت چکمه بچه گانه به عوامل متعددی بستگی دارد. اولین و مهم ترین عامل جنس چکمه ها می باشد که اگر از نوع چرم طبیعی باشند از چکمه هایی که از جنس چرم مصنوعی هستند، گران تر می باشند و همچنین چکمه هایی که از جنس مخمل مرغوب و با کیفیت می باشند از چکمه هایی که جنس های پلاستیکی و نبوک دارند، گران تر هستند. عامل بعدی پاشنه داشتن یا نداشتن آن ها می باشد که در قیمت نهایی تاثیر گذار است.

به هر میزان تزئینات روی چکمه ها بیشتر باشد و از تعداد بیشتری زیپ و سگک و سایر وسایل تزئینی استفاده شده باشد، گران تر خواهند بود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.