آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

فروشنده دمپایی عمده بیمارستانی

منظور از دمپایی این است که این پای افزار در کفش کن قرار ندارد در درون خانه قرار دارد دمپایی را عمدتا از جنس پلاستیک نرم درست می کنند دمپایی های پلاستیکی بیشتر در حمام و مکان های بهداشتی مانند بیمارستان کاربرد بسیار زیادی دارند دمپایی عمده بیمارستانی معمولا به دلیل بهداشتی بودن مکان بیمارستان ها به صورت عمده خریداری می شود.

فروشنده دمپایی عمده بیمارستانی

بهترین مدل دمپایی بیمارستانی

بهترین مدل دمپایی بیمارستانی دمپایی بیمارستانی از پرمصرف ترین انواع دمپایی به شمار می روند و متقاضیان زیادی خواستار خرید این محصول قیمتی مناسب و کیفیتی درجه یک می باشند.

با انواع دمپایی بیمارستانی مواجه هستیم که هر یک دارای ویژگی خاص خود می باشد برای مثال دمپایی برای اتاق عمل و یا دمپایی برای استفاده در راهرو و …

دمپایی بیمارستانی متناسب با محیط آنجا در کارخانه های تولیدی با استفاده از بهترین مواد اولیه مرغوب تولید می شود و پس از تولید به مراکز فروش سراسر کشور ارسال می شود تا به دست مصرف کنندگان برسد بیمارستان محیطی کاملا بهداشتی می باشد و تمام وسایل استریل می شوند و دمپایی های بیمارستان نیز باید بهترین مدل دمپایی بیمارستانی باشد زیرا در مکان بیمارستان که باید همیشه ضدعفونی باشد نباید دمپایی ای مورد استفاده قرار بگیر که برای سلامت افراد مضر باشد.

بهترین مدل دمپایی بیمارستانی دمپایی ای است که بتواند از انتقال بیماری ها و ویروس هایی که در سطوح بیمارستان وجود دارد جلوگیری کند زیرا دمپایی به دلیل برخورد مستقیم با پوست می تواند بیماری ها و ویروس ها را به فرد منتقل کند و به همین دلیل در بیمارستان که محیطی کاملا حیاتی است باید از بهترین مدل دمپایی پلاستیکی استفاده شود.

یکی دیگر از ویژگی های خارق العاده ای که بهترین مدل دمپایی بیمارستانی باید دارا باشد این است که راحت باشد و افراد بتوانند سریع از آن دمپایی استفاده کنند معمولا پرستاران عزیز و کادر زحمت کش بیمارستان به دلیل مشغله زیاد و اینکه بیشتر تایم خود را ایستاده اند باید از دمپایی ای استفاده کنند که بسیار راحت باشد و موجب آزردگی خاطر آنها نشود.

قیمت عمده دمپایی بیمارستانی

قیمت عمده دمپایی بیمارستانی قیمت دمپایی بیمارستانی معمولا به دلیل اینکه به صورت عمده خریداری می شود با قیمت مناسب خریداری میگردد،معمولا قیمت دمپایی به صورت تک و عمده اختلاف قیمت زیادی دارد و مکان هایی نظیر بیمارستان چون استفاده زیادی از دمپایی دارند به صورت عمده خریداری می کنند به همین دلیل با قیمت معقول خریداری می کنند.

قیمت دمپایی به عواملی دیگر نیز بستگی دارد نظیر مدل،رنگ و…در بیمارستان نیز معمولا با توجه به حساسیت بعضی از کارهایی که در بیمارستان نظیر عمل جراحی انجام می شود از انواع دمپایی هایی متناسب با آن قسمت استفاده می شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.