آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

فروشنده بهترین دمپایی پلاستیکی اصفهان

دمپایی‌ پلاستیکی انواع و مدل های بسیار گوناگونی دارا می باشد اما تمام آن ها دمپایی مرغوب و با کیفیتی نیستند.دمپایی پلاستیکی اصفهان، یکی از مرغوب ترین و بهترین نوع دمپایی می باشد و ما می خواهیم‌ فروشنده بهترین دمپایی پلاستیکی اصفهان را به شما معرفی کنیم که این فروشنده دمپایی های بی‌نظیری را عرضه می‌کند و توانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند.

فروشنده بهترین دمپایی پلاستیکی اصفهان

بهترین نوع دمپایی پلاستیکی در بازار

بهترین نوع دمپایی پلاستیکی در بازار

بهترین نوع دمپایی پلاستیکی دارای ویژگی ها و مزایای بسیاری است.

دمپایی پلاستیکی خوب است که از پلاستیک مرغوب و نانو تولید شده باشد، پلاستیک استفاده شده بو دار نباشد و به هیچ عنوان بویی به خود نگیرد، بر روی کفی آن، برآمدگی و تو رفتگی هایی باشد که باعث ماساژ و آرامش پا شود، به هیچ عنوان سفت نباشد و نرمی معقولی داشته باشد، وزن آن سبک باشد زیرا در صورت سنگین بوده به زانو و کمر فشار بدی وارد می کند.

دمپایی پلاستیکی خوب، دارای کفی استاندارد و متناسب است، یعنی پاشنه آن بلند تر از دیگر قسمت های آن است، در این صورت است که باعث آرامش در راه رفتن و سهولت آن می شود.

دمپایی با کیفیت به طوری طراحی شده است است که باعث عرق کردن و چسبیدن پا به آن نمی شود و همچنین از پلاستیکی تولید شده است که به هیچ عنوان در زمان استفاده زیاد ساییده و خم نمی شود.

قسمت رویه دمپایی با کیفیت، سایز و اندازه  متناسبی دارد، به صورتی که پا در هنگام راه رفتن بیرون نمی آید و آنقدر نیز بلند نیست که باعث خط افتادن و اذیت کردن روی پا شود.

رنگ این دمپایی ها به وسیله رنگ های مخصوص و با کیفیتی انجام می شوتد که به هیچ عنوان تغییر رنگ نمی دهند و رنگشان در اثر شستشو و استفاده از بین‌ نمی رود.

دمپایی خوب و مرغوب، دارای سایز بندی استاندارد و درستی است و تنوع سایزی، بسیار زیادی دارد تا همگان بتوانند به راحتی آن را تهیه کنند.

قیمت روز دمپایی پلاستیکی اصفهان در تهران

قیمت روز دمپایی پلاستیکی اصفهان در تهران

اگر به دنبال خرید دمپایی پلاستیکی با کیفیت و خاص اصفهان هستید، باید به عرضتان برسانیم که می توانید از دو روش آنلاین و حضوری استفاده کنید، یعنی به وب سایت درج شده مراجعه کنید و از نحوه تولید، فروش و قیمت روز دمپایی اصفهان مطلع شوید و یا در صورت تمایل به دفاتر فروش مراجعه کنید و از کیفیت و سلامت محصول آگاه شوید و دمپایی زیبا، با کیفیت را با مناسب ترین قیمت بازار خریداری کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه فروش محصولات می توانید با شماره تلفن های مربوط به فروشگاه تماس حاصل فرمایید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.