آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

عمده فروشی دمپایی لا انگشتی استخری

تولید دمپایی لا انگشتی استخری در ایران زیاد است‌. این دمپایی در بازار فروش از استقبال بالایی برخوردار می باشد، چون دارای طرح های جذاب و شیکی است که نظر هر مشتری را به خود جلب می کند. کیفیت دمپایی صندل استخری در این عمده فروشی بسیار بالاست و تمامی محصولاتش از برند معتبری برخوردارند و قیمت آنها نسبت به قیمت بازار ارزانتر است. از این رو مشتری می تواند رضایت کامل از کیفیت و قیمت محصول داشته باشد.

عمده فروشی دمپایی لا انگشتی استخری

طرح های شیک دمپایی استخری

طرح های شیک دمپایی استخریدمپایی استخری یکی از دمپایی های پرفروش است که از آن برای استخرها و ساحل ها استفاده می شود. این دمپایی انواع مختلفی دارد که تنوع زیادی در رنگ و کیفیت آن وجود دارد.

دمپایی استخری از طرح های شیکی برخوردار است که هر کدام از آنها دارای مدل خاصی می باشند و در زمینه جنس هم تنوع زیادی در بین آنها موجود است.

از طرح های جدید دمپایی استخری نظیر:

  • دمپایی استخری لا انگشتی
  • دمپایی استخری فانتزی
  • دمپایی استخری صندل ساده
  • دمپایی استخری گلدار و برجسته
  • دمپایی استخری عروسکی

همه این دمپایی ها در سایز بندی کاملی هستند که مشتری می تواند با توجه به سایز پای خود آن را انتخاب و خریداری کند. رنگ دمپایی های استخری هم بسیار زیاد است و می توان از رنگهای روشن تا تیره آنها را تهیه کرد.

این محصول با برندهای گوناگونی تولید می شود که هر کدام در زمینه کیفیت با هم متفاوتند. اما، بیشتر دمپایی های استخری جنس درجه یکی دارند و محکم و مقاوم هستند و دارای وزنی سبک می باشند.

کف دمپایی های طرح جدید و شیک طوری ساخته شده است که باعث لیز خوردن پا نمی شود و بیشتر آنها دارای آج می باشند.

فروشنده برتر دمپایی لا انگشتی استخری زنانه

فروشنده برتر دمپایی لا انگشتی استخری زنانهیکی از بهترین دمپایی استخری زنانه، مدل لا انگشتی است که جنس آن صندل می باشد. دمپایی صندل لا انگشتی دارای مدلهای بی نظیری است.

این دمپایی ها از مدل استانداردی برخوردارند که دوام بالایی در آب دارند. دمپایی صندل استخری مقاومت زیادی در برابر ضربه دارد و خیلی زود پاره نمی شود.

فروشنده برتر انواع دمپایی استخری را در اختیار مشتری قرار می دهد و تنوع فوق العاده ای را در زمینه رنگ، کیفیت، سایز، مدل و طرح دارد.

فروش این دمپایی ها به صورت غیرحضوری انجام می شود که این امر می تواند مزایایی را برای مشتری به همراه داشته باشد. چون، خرید بدون واسطه صورت می گیرد.

لذا، شما می توانید باکیفیت ترین و جدیدترین دمپایی لا انگشتی زنانه استخری را سفارش دهید و قیمت کمتری را در قبالش بپردازید و در زمان کوتاهی آنها را تحویل بگیرید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.