آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

عمده فروشی دمپایی استخری ارزان قیمت

دمپایی استخری ارزان توسط تولید کنندگان بسیاری در شهر های مختلف کشور با کیفیت مناسب و در انواع مختلف تولید می شود که با توجه به جنس و زیبایی ظاهری با قیمت های متفاوت به فروش می رسد. عمده فروشی دمپایی استخری این محصول را با قیمت ارزان تری به فروش می رساند و البته خریداران با توجه به روش های مختلف عرضه این محصول می توانند آن را با بهترین قیمت خریداری نمایند

عمده فروشی دمپایی استخری ارزان قیمت

انواع مدل های دمپایی استخری

انواع مدل های دمپایی استخری

مدل های دمپایی استخری بسیار متنوع هستند که در انواع زنانه، مردانه و بچگانه در سایز های مختلف با تنوع رنگی گوناگون تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار داده می شود.

این نوع دمپایی در مدل های مختلف زنانه، مردانه و بچگانه  از جنس پلاستیک و یا پی وی سی تولید می شود که بسیار انعطاف پذیر، سبک و راحت می باشد.

مدل های مختلف این محصول دارای سایز ها و رنگ بندی متنوع هستند که دارای جنس ضد آب می باشند که مخصوص استفاده در کنار استخر طراحی شده اند و بر این اساس سُر نمی خورند.

انواع مدل های مردانه  دارای مقاومت و استحکام بالایی می باشد به طوری که به سادگی دچار پارگی و کهنگی نمی شود و البته با دارای سایز های مختلفی می باشند.

رنگ های آبی، زرد و صورتی با مدل های مختلف زنانه مردانه و بچگانه بسیار پرطرفدار هستند و این نوع دمپاییبه روشی تولید شده اند که در مقابل کلر موجود در آب دچار تغیبر رنگ نشوند.

مدل های زنانه این محصول بسیار زیبا طراحی شده اند و در واقع متنوع تر می باشند و مدل های بچگانه این محصول با توجه به حساس بودن پای آنها با انعطاف پذیری بیشتر و کیفیت بالاتری تولید می شوند که افراد با پوسیدن آنها دچار حساسیت پوستی نمی شوند.

مرکز پخش دمپایی استخری زنانه ارزان

مرکز پخش دمپایی استخری زنانه ارزان

مرکز پخش دمپایی استخری زنانه ارزان انواع متنوع این محصول را با قیمت مقرون به صرفه به صورت عمده و با کیفیت مختلف به فروش می رساند.

خرید اینترنتی این محصول با قیمت و کیفیت خوب انجام می گیرد و البته سفارش این محصول نیز به راحتی انجام می گیرد.

برند های برتر این محصول دوام بالایی دارند و با قیمت مناسبی نیز به فروش می رسند و البته دارای ظاهر زیبا، شیک و با دوام هستند که با رنگ بندی های گوناگون به فروش می رسند.

قیمت این محصول در فروش عمده آن بسیار تاثیر گذار است و محصولات ارزانتر از فروش بالاتری برخوردار هستند اما لازم است مصرف کنندگان به کیفیت این محصول توجه بیشتری داشته باشند زیرا کیفیت بالاتر این محصول علاوه بر ماندگاری بیشتر باعث محافظت از پاها و افراد در برابر لغزندگی و غیره می شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.