آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

عمده فروشی بهترین دمپایی استخری زنانه

عمده فروشی بهترین دمپایی استخری زنانه در وهله اول توسط کارخانه های تولیدی این دمپایی انجام می شود که پس از تولید اقدام به عرضه و فروش کلی و عمده این محصول در بین خریداران می کنند، البته نمایندگی های فروش این محصول نیز از دیگر مراکز فعال در زمینه عرضه و فروش این دمپایی ها با بهترین قیمت و کیفیت در بازار مصرف به شمار می آیند.

عمده فروشی بهترین دمپایی استخری زنانه

درباره دمپایی استخری زنانه چه می دانید؟

درباره دمپایی استخری زنانه چه می دانید؟

دمپایی استخری زنانه در واقع پاپوش هایی می باشند که برای راه رفتن در محوطه اطراف استخر به کار می رود این پاپوش های مخصوص دارای ویژگی هایی به شرح ذیل می باشد:

  • این دمپایی ها باید از مواد اولیه ای تشکیل شده باشند که کاملا ضد آب بوده و ملکول های آب به درون بافت آن نفوذی نداشته باشد زیرا در این صورت این محصول کارایی و کیفیت خود را از دست می دهد.
  • نکته بعدی در مورد این دمپایی ها میزان استحکام قسمت زیرین آن با کف استخر می باشد زیرا به طور معمول محوطه استخر خیس می باشد بنابراین قسمت زیرین این دمپایی ها نباید لیز باشند و فرد دچار سر خوردگی شود.
  • دمپایی زنانه استخری می بایست به صورت دقیق متناسب با اندازه پا فرد مصرف کننده باشد تا فرد دچار مشکل و برهم خوردن تعادل نشود.
  • این محصول هم چنین باید از استحکام و مقاومت بسیاری بالایی برخوردار باشد و بر اثر تماس مکرر با آب دچار فرسودگی و پارگی زود رس نشود.
  • نوع متریال اولیه تشکیل دهنده دمپایی استخری زنانه می بایست هیچ گونه واکنش پذیری با آب نداشته باشد چراکه بر اثر این واکنش به پای مصرف کننده آسیب های پوستی وارد شود.
  • طراحی این محصول می بایست به گونه ای باشد که تمام گودی کف پا را پوشش بدهد و در عین حال به کمر و ستون فقرات فشاری وارد نشود.
  • قسمت پاشنه این دمپایی ها نیز متناسب با قوس پا باشد طراحی شده باشد و فشار و نیروهای نابجا به قسمت پشتی پا وارد نشود و به ستون فقرات آسیبی وارد نشود.
  • نکته بعدی در مورد دمپایی استخری نوع در رنگ و خم چنین طراحی می باشد که این امر موجب می شود که همه سلیقه ها را پوشش داده و طرفداران بسیاری را به خود اختصاص بدهد.

توزیع مستقیم دمپایی استخری زنانه

توزیع مستقیم دمپایی استخری زنانه

توزیع مستقیم دمپایی استخری زنانه در وهله اول توسط کارگاه ها و هم چنین کارخانه های تولیدی این محصول انجام می‌شود که پس از تولید اقدام به عرضه مستقیم و بدون واسطه آن در بین خریداران می کنند. البته این فروشگاه های عرضه انواع دمپایی ها نیز از دیگر مراکز فعال در زمینه توزیع مستقیم دمپایی استخری به شمار می آید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.