آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

عرضه مستقیم دمپایی بچه گانه

دمپایی بچه گانه با استانداردهایی تولید شده است که به پای کودکان آسیبی نمی رساند. همانطور که می دانید کودکان دائم در حال جنب و جوش هستند پس باید دمپایی آن ها به گونه‌ای باشد که به سادگی پاره نشود. امروزه دمپایی های کودکان با ضخامت مناسب تولید شده اند. به همین دلیل کیفیت بسیار بالایی دارند و همین موضوع باعث شده تا عرضه مستقیم و دمپایی بچه گانه در کشور رونق و گسترش پیدا کند.

عرضه مستقیم دمپایی بچه گانه

مدل های مختلف دمپایی بچه گانه

مدل های مختلف دمپایی بچه گانه امروزه دمپایی های کودکانه در طرح های متفاوت تولید شده است. مدل های مختلف درهای بچه گانه باعث شده است تا خریداران بتوانند انتخاب گسترده تری در خرید این گونه لوازم داشته باشند. دمپایی کودکانه در طرح های فانتزی برای کودکان دختر و پسر تولید شده است. اینگونه محصولات تولید شده‌اند که بتواند توجه ی کودکان را به خود جلب کند.

مثلاً دمپایی های کودکانه دخترانه در رنگ بندی های روشن و زیبا و در رنگ صورتی تولید شده است. دمپایی های کودکانه پسرانه در رنگ بندی های تیره تر مانند: آبی، سرمه ای، بنفش و سبز تولید شده تا توجه پسر بچه ها را به خود جلب کند. علاوه بر این دمپایی کودکان به صورت جلو بسته و جلو باز و به صورت پشت بسته و پشت باز تولید شده است.

بعضی از دمپایی ها طوری تولید شده‌اند که به گوشه‌های دمپایی کودکانه کشی وصل شده است و به همین دلیل باعث می‌شود تا دمپایی از پای کودکان در نیاید اما در بعضی مواقع از جنس سیلیکون به جایی کش استفاده شده است. دمپایی استخری عمده از جنس سیلیکون تولید شده است و سوراخ هایی بر روی این دمپایی ها تعبیه شده تا به راحتی بتواند آب را از خود عبور دهد و باعث لیز خوردن مصرف کنندگان در محیط استخر نشود.

سفارش دمپایی بچه گانه مرغوب

سفارش دمپایی بچه گانه مرغوب سفارش دمپایی بچه گانه مرغوب از طریق مرجع پخش و مراکز فروش عمده امکان پذیر می باشد. مرکز عرضه دمپایی این محصولات را هم به صورت عمده و هم به صورت جزئی در بهترین فروشگاه ها پخش می‌کنند. البته مغازه داران و فروشندگان نیز می‌توانند با مراجعه به این مراکز این محصولات را با تنوع و قیمت بسیار مناسب و تضمین شده خریداری کنند. دمپایی هایی که در ایران تولید می‌شود بسیار نرم و باکیفیت و خوش پوش است.

علاوه بر این سبک هستند و باعث آسیب دیدن به استخوان ها و عضلات مصرف کننده نمی شود. این گونه دمپایی ها کاربرد بسیار زیادی در زندگی روزمره دارند و به همین دلیل استفاده از آن بسیار زیاد است. این موضوع موجب شده تا دمپایی ها با استاندارد ویژه ای تولید شود تا باعث راحتی و آسایش فرد مصرف کننده شود. دمپایی ها در تنوع مدل و رنگ در کارخانجات تولید این محصولات تولید می‌شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.