آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

عرضه دمپایی صندل ایرانی نیکتا

انواع شیک ترین، سبک ترین و بادوام ترین دمپایی صندل ایرانی نیکتا، به شکل مستقیم توسط فروشگاه های آنلاین دمپایی ایرانی؛ عرضه می گردند.
بدون شک نام برند دمپایی نیکتا، یکی از نام آشناترین برندهای دمپایی در بازارهای امروزی بوده که توانسته کیفیتی ماندگار را در میان ایرانیان داشته باشد و سابقه ای چندین ساله در صنعت تولید انواع دمپایی های پلاستیکی و چرم داشته است.
کارخانه نیکتا، اولین و معتبرترین کارخانه ایرانی تولید انواع دمپایی از جنس EVA ،PU و PVC می باشد که با بهره گیری از تجهیزات روز دنیا و مواد اولیه مرغوب اروپایی، انواع مدل های دمپایی بادوام، نرم و سبک، مناسب خانم ها و آقایان را روانه بازارهای فروش نموده است.

دمپایی نیکتا

دمپایی پلاستیکی نیکتا، یکی از باکیفیت ترین دمپایی های پلاستیکی موجود در بازار بوده که در نمونه های جلو باز، جلو بسته و لا انگشتی، مخصوص کودکان و سنین بالاتر، با تنوع رنگی زیاد عرضه شده است.

دمپایی نیکتا

دمپایی صندل نیکتا هم، از مدل های شیک و باکیفیت دمپایی موجود در بازار است که عمدتا مخصوص خانم ها و به عنوان دمپایی روفرشی تولید و پخش می گردد.

دمپایی نیکتا

آیا می دانید که در کدام مراکز فروش دمپایی،  بهترین دماپیی ایرانی یعنی دمپایی نیکتا را با قیمت واقعی عرضه می دارند؟

خرید اینترنتی دمپایی نیکتا

هر چقدر یک برند شناخته شده در بازار باشد؛ طبیعی است که وجود افراد واسطه و دلالان اقتصادی، امکان خرید با قیمت واقعی را برای خریداران کمی دشوارتر فراهم می کند.
در همین راستا شما خریداران انواع دمپایی صندل نیکتا می توانید با مراجعه به فروشگاه های آنلاین اینترنتی، خرید مستقیم از درب کارخانه را تجربه کرده باشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.