آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

عرضه دمپایی بیمارستانی با کیفیت

دمپایی بیمارستانی با کیفیت از جمله پاپوش های مناسبی می باشد که با استفاده از متریال های بسیار مرغوب و بهداشتی تولید می شوند که مانع از ایجاد حساسیت و آلرژی می گردد و از انتقال بیماری های ویروسی تا حد زیادی جلوگیری می نمایند.بنابراین استفاده از این دمپایی ها در مراکز درمانی و پزشکی بسیار بالا می‌باشد و به همین جهت عرضه دمپایی بیمارستانی با کیفیت به شیوه‌های مختلفی امکان پذیر گردیده است تا این مشتریان به راحتی به خرید انواع دمپایی‌های بیمارستانی بپردازند.

عرضه دمپایی بیمارستانی با کیفیت

مشخصات دمپایی بیمارستانی با کیفیت

مشخصات دمپایی بیمارستانی با کیفیت درباره مشخصات انواع دمپایی بیمارستانی با کیفیت چه اطلاعاتی دارید؟

امروزه انواع دمپایی های بیمارستانی توسط برندهای مختلفی تولید می گردد که از جمله می توان به دمپایی بیمارستانی مخصوص بیمار، دمپایی بیمارستانی اتاق عمل، دمپایی بیمارستانی یکبار مصرف، دمپایی بیمارستانی بچه گانه و … را نام برد.

معمولا دمپایی های بیمارستانی دارای ویژگی های و خصوصیات مختلفی هستند و بیشتر در جنس پی وی سی، اسپان بند و پلاستیکی تولید می گردند.

در تولید این دمپایی ها از مواد اولیه بسیار مرغوب استفاده می گردد تا منجر به آلرژی و حساسیت نشود و از دوام و عمر بالایی برخوردار گردند.

بنابراین به طور کلی برخی از مشخصات دمپایی بیمارستانی با کیفیت به شرح زیر می باشد:

  • این دمپایی ها معمولا دارای کفی و زیره بسیار نرم و سبکی هستند تا به هنگام راه رفتن فشار زیادی به پا، عضلات در گیرد در راه رفتن مثل کمر وارد نشود و بیمار احساس راحتی داشته باشد.
  • معمولا این دمپایی ها به صورت کاملا بهداشتی و استریل تولید می گردند تا موجب انتقال ویروس ها در محیط بیمارستان نگردند.
  • دمپایی بیمارستانی دارای زیره شیار دار و ضد لغزشی هستند تا به هنگام استفاده بیمار دچار سر خوردگی و لغزش نگردد و به سلامتی آنها لطمه وارد نشود.
  • امکان شستشویی این دمپایی ها به صورت مکرر میسر گردیده است تا از انتقال بیماری ها و ویروس ها به بخش های مختلف جلوگیری نمایند و بدین ترتیب منجر به بهداشت بالایی محیط بیمارستان و مراکز درمانی گردند.

مرکز خرید دمپایی بیمارستانی با کیفیت

مرکز خرید دمپایی بیمارستانی با کیفیت امروزه انواع دمپایی بیمارستانی در تنوع رنگی بالا و طرح های مختلفی تولید می شود تا همه مشتریان امکان خرید انوتاع متنوعی این دمپایی ها را جهت بیمارستان ها و مراکز درمانی مختلف را داشته باشند.

بنابراین با توجه به استقبال بسیار زیاد از این دمپایی ها روز به روز تقاضا برای خرید آنها بالاتر خواهد رفت و به همین جهت مرکز خرید دمپایی با کیفیت به شیوه های مختلفی به توزیع این محصولات در بازار می پردازد.

از جمله روش های فروش این دمپایی ها به صورت حضوری و اینترنتی می باشد که خرید اینترنتی دمپایی بیمارستانی موجب صرفه جویی در هزینه ها و خرید ارزان و باصرفه این محصول خواهد شد.

بنابراین قیمت دمپایی با کیفیت بیمارستانی ارزان تر تمام می گردد و به همین جهت این شیوه خرید بیشتر مورد توجه مشتریان قرار گرفته است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.