آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

صادرکنندگان عمده دمپایی استخری

دمپایی استخری با طراحی های ویژه و منحصر به فرد مناسب برای پوشیدن در آب طراحی و تولید می شود، این دمپایی ها با طراحی های جدید و فناوری‌های پیشرفته به صورت کاملا استاندارد تولید شده و کیفیت و عملکردی فوق ‌العاده دارند، این دمپایی ها با طرح ها و مدل های متنوع به بازارهای مصرف داخلی و خارجی ارائه می شوند، صادر کنندگان دمپایی استخری عمده محصول را در تنوع گوناگون با کیفیت بالا و قیمت پایین عرضه می کنند.

صادرکنندگان عمده دمپایی استخری

دانستنی هایی درباره دمپایی استخری

دانستنی هایی درباره دمپایی استخری دمپایی استخری با جنس های اصل و درجه یک تولید می شود که به دلیل دارا بودن آج در قسمت پاشنه و قسمت زیرین خود امکان سر خوردن و لغزش را به صفر می رساند، این دمپایی ها به دلیل متریال خوب و با کیفیت بسیار نرم، راحت و لطیف بوده و پا در آن ها احساس راحتی می کند.

این دمپایی ها از نظر طرح و رنگ بسیار متنوع می باشند و مدل های مختلفی دارند، همچنین با سایز و اندازه های گوناگون موجود بوده و مناسب برای انواع سایزها بوده و افراد با سنین مختلف می توانند از آن ها بهره ببرند، همچنین مجهز به بند و قفل بوده و می توان آن را بست تا از پا نیفتد.

این دمپایی ها بسیار سبک و کم وزن بوده و بسیار انعطاف پذیر می باشند، همچنین کفه و پاشنه آن ها اندازه و استاندارد بوده و ارتفاع مناسبی از زمین دارند، از این دمپایی ها همچنین می توان برای مصارف مختلف در حمام و دیگر فضاها بهره برد.

در داخل دمپایی همچنین سوراخ ها و حفره هایی موجود است که امکان جمع شدن آب در دمپایی و لیز خوردن پا موجود نبوده و پا در آن ها دچار هیچ گونه آسیب نمی شود.

فروشگاه عمده دمپایی استخری

فروشگاه عمده دمپایی استخری برای انتخاب و خرید دمپایی باید سبک و نرم بودن آن و راحتی دمپایی مورد توجه قرار بگیرد، دمپایی همچنین باید با طراحی های متنوعی باشد، برای این منظور به مرکزی معتبر و مطمئن مراجعه نمایید، فروشگاه عمده دمپایی استخری به روزترین انواع آن را در طرح های متنوع با سایزهای مختلف و نرخ های پایین ارائه می دهد.

برای اکثر خریداران قیمت های محصول نیز با اهمیت است، این مرکز با در نظر گرفتن کیفیت محصول و سلامت مصرف کننده و با ارائه کالا بدون واسطه و ارسال آن به نقاط مختلف در زمینه رفاه مشتریان قدم های بسیاری برداشته است.

باید نوع نیاز و مصرف خود را در نظر گرفته و سپس با توجه به مدل های متنوع و سایز دمپایی، اقدام به خرید بهترین کالا نمایید، میزان نرمی و سفتی این دمپایی ها اندازه بوده و سایزهای متنوع و کیفیتی ممتاز و قیمت هایی به صرفه دارند.

صادرکنندگان عمده دمپایی محصول را به صورت تضمینی با درجه کیفی بالا و نرخ های ارزان و استثنایی ارائه می دهند، دمپایی بهتر است از معتبرترین برند با سابقه و شناخته شده باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.