آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

صادرکنندگان صندل دخترانه تابستانی

دمپایی صندل دخترانه تابستانی با طرح های جدید و شیک دخترانه و هم چنین مردانه ، زنانه و پسرانه، آماده عرضه مستقیم با قیمت عمده به تمامی بازارهای شهرهایی چون خوزستان، اهواز، زابل، زاهدان، مشهد، اصفهان، بوشهر، تهران و … می باشد. با آمدن فصل گرم تابستان، با تغییر لباس افراد، پاپوش آنها نیز دستخوش تغییراتی می گردد. هم چنین بازار خرید و فروش دمپایی و صندل تابستانه، بیش از پیش داغ و داغ تر می گردد.

صادرکنندگان صندل دخترانه تابستانی

با صندل تابستانی بیشتر آشنا شوید

با صندل تابستانی بیشتر آشنا شوید

در روزهای بهاری و تابستانی، مهم ترین تجهیزات افراد در این فصول گرم سال انواع صندل تابستانی می باشند. همه ساله کارخانجات تولیدی دمپایی، مدل های جدیدتری از انواع مدل های دمپایی تابستانه دخترانه، زنانه و مردانه را روانه بازارهای فروش می کنند. نرمی، سبکی، قابل انعطاف بودن و ایجاد محیطی خنک و راحت برای پای افراد، از قابل توجه ترین شاخص های دمپایی های تابستانه محسوب می شوند . در مناطق جنوبی کشور، بازار دمپایی صندل تابستانه ، از بازار داغ تری برخوردار بوده است. اما هم چنان دغدغه ی خرید انواع دمپایی تابستانه خریدی با قیمت و با کفیت متناسب است.

از راه های ایجاد تنوع و طرحی نو برای تزیین دمپایی، تزیین دمپایی با مروارید است ، که صندل را از حالت سادگی خارج می کند. سلیقه ها همیشه متفاوت هستند اما دختران نسبت به خرید حساس ترند پس باید با تنوع در مدل دمپایی صندل دخترانه زیاد باشد. امروزه صادرکنندگان صندل سعی برآن دارند که بهترین و با کیفیت ترین نوع صندل را در اختیار فروشندگان قراردهند.

فروشگاه صندل دخترانه تابستانی

فروشگاه صندل دخترانه تابستانی

فروش انواع دمپایی و صندل تابستانی برای دختران و زنان به شکل عمده، از طریق نمایندگی های اصلی فروش و انواع فروشگاه صندل به انجام می رسد. خریداران پس از خرید، از کیفیت خرید خود خوشنود و تابستانی لذت بخش خواهند داشت. در خرید دمپایی صندل کیفیت برای مشتری مهم است و کسی برای محصولی بی کیفیت پولی نمی دهد پس تولیدی های که امتحان پس داده اند و نامی پررنگ دارند طبیعتاً فروش بیشتری هم دارند البته قیمت هم در کنار کیفیت اهمیت دارد چون اگر کالایی با همان کیفیت قیمتی پایین تر داشته باشد صد درصد ترجیح داده می شود.

امروزه هر محصولی تقریبا صادر می شود ،دمپایی صندل دخترانه هم قابلیت صادراتی بودن را دارد. صندل های تابستانی دخترانه و زنانه از صندل های صادرشونده یا همان صادراتی می باشد .از صادرکنندگان دیگر دمپایی صندل دخترانه، م یتوان به تولیدیهای مختلف انواع کفش اشاره کرد. تولید صندل چرمی و فابریانو و هم چنین نیکتا نیز در انواع مدل ها صندل تولید کرده و سپس صادر می کند. که از این رو برای کشور سودآوری بسیار زیادی داشته است .

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.