آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

صادرکنندگان انواع چکمه مردانه کشاورزی

چکمه کشاورزی از جنس پلاستیک فشرده و لاستیک می باشد. فشردگی پلاستیک این نمونه چکمه ها مانع نفوذ آب به داخل چکمه می شوند. مواد اولیه ساخت این چکمه ها لاستیک است که سبب انعطاف بالا و استحکام چکمه می شود.

استفاده از چکمه های کشاورزی با این جنس و انعطاف سبب راحتی کشور در حین فعالیت می شود. صادرکنندگان انواع چکمه مردانه کشاورزی آن را به سایر کشور ها می فرستند این محصول در داخل کشور نیز فروش بالایی دارد.

صادرکنندگان انواع چکمه مردانه کشاورزی

اطلاعات مختصری درباره چکمه مردانه کشاورزی

اطلاعات مختصری درباره چکمه مردانه کشاورزی همانطور که می دانید چکمه های مردانه کشاورزی از جنس پلاستیک فشرده و لاستیک هستند. جنس این چکمه ها سبب انعطاف پذیری بالای آن می شود. این چکمه ها محکم و مقاوم در برابر خراش و ضربه و آب هستند.

کشاورزان در زمان کشاورزی با پوشیدن این چکمه ها راحت تر فعالیت می کنند. آب در زمان فعالیت کشاورزان به دلیل ساخت لاستیکی این محصول به داخل نفوذ نمی کند و پا از برخورد با آب در امان می ماند.

چکمه های کشاورزی در سایز بندی و رنگ بندی بسیار متنوع هستند و برای زنان و مردان کشاورز تولید می شوند. ساق این چکمه ها بلند است و پا را در برابر آب و رطوبت محافظت و مراقبت می کند.

جالب است بدانید زیره استفاده شده در این چکمه ها بسیار محکم و مرغوب می باشد. جنس زیره پی وی سی است و بسیار منعطف هستند. این انعطاف پذیری و محکم بودن چکمه باعث می شود دوام چکمه و راحتی آن بالا رود.

در اصل به چکمه های لاستیکی سیاه رنگ با زیره رنگی چکمه کشاورزی می گویند. قیمت این چکمه ها به دلیل استفاده از مواد پلاستیکی بازیافتی مناسب است و همه نوع قشری توان خرید آن را دارد.

تفاوت چکمه ای کشاورزی زنانه و مردانه در اندازه ساق آنها است. ساق چکمه های زنانه کوتاه تر از ساق چکمه های مردانه است ولی چکمه های مردانه در دو مدل ساق کوتاه و بلند ان تولید می شوند.

سایزبندی چکمه های مردانه از سایز چهل تا چهل و پنج است و سایزبندی چکمه های زنانه از سایز سی و هفت تا چهل است. علاوه بر چکمه های کشاورزی چکمه های پلاستیکی فشرده ای برای رستوران ها و ماهیگیری و ایمنی و کشتارگاه ها و دامداری ها تولید می شوند.

فروشگاه بهترین چکمه مردانه کشاورزی

فروشگاه بهترین چکمه مردانه کشاورزی این مدل چکمه ها از وزن مناسبی برخوردار هستند تا کشاورزان در زمان کار خسته نشوند. در برابر برق, ساییدگی, ضربه و فشار بسیار با دوام و محکم و مقاوم هستند. این چکمه ها از قیمت مناسبی برخوردار هستند.

فروشگاه بهترین چکمه مردانه و زنانه کشاورزی این محصول را با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه می دهد. تولید کنندگان این محصول را به سراسر کشور توزیع می کنند تا در دسترس مخاطب و مشتریانش قرار بگیرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.