آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

صادرکنندگان انواع صندل انگشتی مردانه

انواع صندل انگشتی مردانه سبک، ساده و در عین حال تازه هستند. این صندل ها به عنوان فلیپ فلاپ نیز شناخته می شوند و در واقع تاریخچه آنها به مصر باستان برمی گردد. چنین کفش های ساده ای باید خیلی مقاوم باشد که مدت طولانی کار کند. مجموعه ما از برترین صادرکنندگان انواع صندل انگشتی مردانه می باشد.

صادرکنندگان انواع صندل انگشتی مردانه

اطلاعات مفیدی درباره صندل انگشتی مردانه

اطلاعات مفیدی درباره صندل انگشتی مردانه انواع مختلفی از صندل های آویز مردانه وجود دارد. در اینجا سرگرمی، پیچیده، کلاسیک، مدرن، اصلی و عملی وجود دارد. هرکدام مفهوم متفاوتی از مد دارند، بنابراین ما برای یافتن مدل عالی خود از کاملترین موارد برای شما انتخاب کرده ایم.
به عنوان مثال، اگر می خواهید یک لباس کلاسیک واقعی بدست آورید، فقط باید یک جفت فلیپ فلاپ چرمی را در تن قهوه ای بپوشید و آنها را با شلوارهای برمودایی مانند این بژ و پیراهن آستین کوتاه سفید ترکیب کنید.

اگر به دنبال ظاهری گاه به گاه و اسپرت هستید، صندل های آویز مردانه چند رنگ را انتخاب کنید. سبزهای فسفری، آبی های برقی، قرمز و زردها گزینه خوبی برای جفت شدن با لباس شنای موج دار تا زانو و یک تی شرت چاپی برجسته هستند. زالاندو هنگام راه رفتن در ساحل متعهد به سادگی است.
رنگ های مهار شده و سبک ترین فلیپ فلاپ بهترین راه برای راه رفتن راحت و محرمانه روی شن ها است. اگر ترندها را دوست دارید نارنجی و خاکستری را انتخاب کنید.

بسیاری از پسران از این رنگ ها برای ترکیب با لباس های خیابانی شهری و یا عینک های آفتابی مانند عینک هایی که می توانید در کاتالوگ ما پیدا کنید استفاده می کنند.
یک پیراهن اصلی و شلوارک باری بهترین متحدان شما خواهند بود. اگر ظاهری ملوان می خواهید، چند صندل سرمه ای انتخاب کنید و آنها را با مجموعه راه راه های آبی و سفید ترکیب کنید.

فروشگاه بهترین صندل انگشتی مردانه

فروشگاه بهترین صندل انگشتی مردانه مجموعه ما فروشگاه بهترین صندل انگشتی مردانه می باشد. در طول روز، صندل های خود را با یک لباس راحتی، مانند شلوار کوتاه یا شلوار سرد و یک پیراهن یا پیراهن گشاد، ترکیب کنید.
لباس شما گاه به گاه اما بسیار فعلی خواهد بود و با کفش هایی پوشانده می شود که در تمام تابستان رواج خواهد داشت. در طول شب، شما می توانید آنها را حتی با کت و شلوار بپوشید، زیرا برخی از مدل های لباس وجود دارد که به عنوان یک لباس تابستانی و شیک بسیار دیدنی هستند.

در هر صورت، صندل های انگشتی عنصری است که باید هنگام تهیه کمد لباس خود برای تابستان امسال به آن توجه کنید، به شما اطمینان می دهیم که شک و تردید شما در مورد نوع کفش پوشیدن هر روز در هنگام امتحان چند صندل از بین می رود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۱ / ۵٫ تعداد آرا: ۱

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.