آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

شرکت عرضه صندل دخترانه لژدار

شرکت عرضه صندل دخترانه لژدار را با کیفیتی بالا و جنسی مرغوب به بازاریان و خریداران عرضه می کند تا آن ها نیز بهتر بتوانند این صندل ها را به صورت کیفیتی به مصرف کنندگان بفروشند، شرکت عرضه صندل را با سایز های مختلف و اندازه لژ های آن را به صورت کوتاه و بلند عرضه می کنند و دارای قیمتی مناسب می باشند و برای هر نوع سلیقه ای در طرح و رنگ متفاوت موجود می باشند و بسیار پر فروش می باشند.

شرکت عرضه صندل دخترانه لژدار

مشخصات صندل دخترانه لژدار

مشخصات صندل دخترانه لژدار مشخصات صندل لژدار این است که متناسب با هر نوع سلیقه ای موجود می باشد و امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری در طرح و رنگ های متفاوت وجود دارند و مورد مصرف قرار می گیرند، که انتخاب را برای خریداران راحت تر کرده است به دلیل اینکه فراوانی تنوع بسیاری در صندل های مغازه کفش فروشی وجود دارند و نیز دارای زیبایی چشم گیری هستند که مشتریان زیادی را به خود جلب می کنند.

این صندل ها دارای طرحی بسیار زیبا و شیک می باشند و مناسب فصل تابستان طراحی شده اند و بسیار خنک و آزاد هستند و امروزه دختران به صورت بسیار فراوانی از آن ها استفاده می کنند و آن را متناسب با تیپ و لباس خود خریداری می کنند و به شکل چسبی و غیر چسبی و کشی موجود می باشند که مصرف کنندگان با توجه به سلیقه خود آن را انتخاب می کنند .

از لژهای محکم و مقاوم و یکدست تشکیل شده اند که هیچ نگرانی برای جدا شدن لژهای پاشنه نمی باشد و کف بسیار نرمی دارند و با اطمینان خاطر می توان از آن ها استفاده کرد و حتی در سایز های گوناگون می باشند و از پاشنه های بلند تا کوتاه یکدست برخوردارند و برخی از آن ها برای افراد کوتاه قد بسیار مناسب است چون که قد را بلند تر می کند و این نگرانی در فرد را برطرف می کند.

استعلام قیمت صندل دخترانه لژدار

استعلام قیمت صندل دخترانه لژدار استعلام قیمت صندل دخترانه لژدار را می توان در هر زمان و مکان توسط گوشی همراه خود گرفت، و نیز امروزه بیشتر خرید ها در قاب استعلام قیمت صورت می گیرند، که استعلام قیمت را نیز می توان توسط افرادی که برای این کار انتخاب شده اند انجام گیرد.

و حتی در فرم استعلام قیمت، بهای استعلام خاصی وجود ندارد و قیمت ها نیز می تواند بر اساس نیاز هر سازمان متغیر باشد، چون که هر روزه قیمت ها تغییر می یابند و آن نیز به خاطر مواد اولیه به کار رفته است که در داخل ایران وجود ندارد و به دلیل تورمات تغییر می یابد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.