آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

شرکت تولید چکمه بچه گانه دخترانه

چکمه بچه گانه دخترانه یکی از پرفروش ترین نوع این ملزومات است که دارای سایز و مدل های متنوعی می باشد. با توجه به زیاد شدن میزان خرید این اجناس در کشورمان شرکت تولید کننده این وسیله ها درصدد می باشد تا این نوع از محصول ها را با استفاده از متریال هایی مرغوب و به صورت استاندارد تولید کرده و به صورت مستقیم با نرخی ایده آل به فروش برساند. این شرکت تولیدی هر ساله حجم زیادی از بهترین نوع این وسایل را به خارج از ایران صادر می نماید.

شرکت تولید چکمه بچه گانه دخترانه

مشخصات چکمه بچه گانه دخترانه

مشخصات چکمه بچه گانه دخترانه چکمه یکی از پا افزارهایی است که در فصل های سرد سال کارایی بیشتری دارد. این محصول دارای مدل های بسیار جذاب و خاصی می باشد که هر فردی بسته به سلیقه خود می تواند هر یک از آنها را انتخاب کند. چکمه های بچگانه دخترانه از پرفروش ترین نوع این ملزومات در سالهای اخیر به شمار می رود که دارای سایزبندی بسیار مختلفی است. امروزه شرکت های تولیدی در کشور راه اندازی شده اند که انواع این نمونه ها را با استفاده از متریال هایی مختلف تولید کرده و به بازار فروش ارائه می نمایند. در ادامه به مشخصات چکمه بچه گانه می پردازیم تا شما عزیزان بتوانید به راحتی محصول مورد نظر خود را تهیه کنید.

  • زیره این نوع از چکمه ها بسیار نرم است تا کودک بتواند به راحتی قدم بردارد و هیچگونه صدمه ای به پاهای بچه ها زده نشود.
  • این نوع از محصول ها دارای طرح هایی منحصر به فرد و جذابی هستند که باعث خواهد شد تا نظر کودک به این کالاها جلب شود.
  • کفی این دسته از کفش ها با استفاده از موادی درجه یک و مقاوم ساخته می شود که باعث خواهد شد تا طول عمر این دسته از محصولات با افزایش چشمگیری مواجه شود.
  • داشتن رنگ بندی هایی بسیار گوناگون از دیگر مشخصه های این اقلام به شمار می رود که می توان از آن نام برد.

پخش کننده چکمه بچه گانه دخترانه

پخش کننده چکمه بچه گانه دخترانه پخش چکمه دخترانه بچه گانه در بازار داخلی ایران به روش های متعددی انجام می شود که هر کدام از این راه های توزیع دارای مزیت های خاص خود هستند. با توجه به زیاد شدن تقاضا برای این نوع از وسیله ها این شرکت پخش کننده سعی می کند برای بردن گوی سبقت از رقبای خود تمامی این نمونه ها را در طرح هایی بسیار خاص و جذاب با درجه کیفی بالا با نرخی ایده آل به فروش برساند.

این مرکز پخش که دارای سابقه زیادی در این زمینه می باشد بهترین نوع از این وسیله ها را از برترین برندهای ایرانی خریداری کرده و به دست مشتری های خود در خارج از کشور می رساند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۱ / ۵٫ تعداد آرا: ۲

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.