آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

شرکت بهترین صندل دخترانه تابستانی

بیشتر تولیدات صندل مردانه و زنانه از نوع اسپرت و کلاسیک می باشند. جنس این نوع صندل ها پارچه ای و از جنس فوم است. شرکت بهترین صندل دخترانه تابستانی، عرضه کننده انواع و اقسام صندل در طرح ها و رنگ های متنوع می باشد.

شرکت به علت استفاده از زیره مرغوب و پارچه های با کیفیت و بادوام بالا در تولیدات و استفاده از طرح ها و رنگ های متنوع توانسته بهترین ها را تولید و روانه بازار مصرف کند.

شرکت بهترین صندل دخترانه تابستانی

چرا صندل شهرت بالایی دارد؟

چرا صندل شهرت بالایی دارد؟ علت شهرت صندل به این خاطر می باشد که :

۱- دارای حالت روباز و سبک می باشد.

۲- به علت راحتی در جریان هوا، باعث حفظ سلامت پا می شود.

۳- در فصل های گرم سال و به ویژه در مناطق گرم محبوبیت فراوانی دارد.

۴- مانع از بوی بد پا در فصول گرم سال می شود.

صندل برگرفته از یک نام یونانی می باشد که همانطور که از معنیش مشخص است به نوعی پا افراز روباز و سبک گفته می شود. این نوع کفش دارای انواع مختلف مردانه، زنانه و در سایزهای کوچکتر به دخترانه، پسرانه و بچگانه تقسیم می شود. میزان شهرت آن تنها مربوط به یک رده سنی و یا جنسیتی نمی باشد و همه افراد در فصول گرم سال برای راحتی و کاهش میزان عرق پا از این نوع کفش استفاده می کنند.

نوع ساختار صندل به این شکل می باشد که به وسیله دوبند که در پشت پا و یا بین انگشتان قرار گرفته است، طراحی و تولید می شود. علاوه بر داشتن اندازه های مختلف به صورت پاشنه کوتاه و بلند تولید و عرضه می شوند.

نوع دیگر صندل که برای حفظ سلامت پا تولید می شود مدل طبی آن می باشد. شرکت بهترین صندل انواع صندل ها در مدل ها، طرح ها، و با توجه به خواست و سلیقه مشتری و با حفظ سلامت پا را تولید می کند.

نرخ انواع صندل دخترانه تابستانی

نرخ انواع صندل دخترانه تابستانی نرخ انواع صندل دخترانه تابستانی با توجه به مدل، جنس به کار رفته در تولید آن و میزان کیفیت یراق های مورد استفاده در صندل متفاوت می باشد. نرخ صندل دخترانه بچگانه با نرخ صندل دخترانه بزرگسال متفاوت می باشد. برخی از صندل های دخترانه از نوع چرمی و دست دوز می باشند و نرخ این نوع صندل دخترانه با نوع ماشین دوز و چرم مصنوعی آن متفاوت می باشد.

شرکت بهترین صندل دخترانه با استفاده از دستگاه های پیشرفته و مطابق با صنعت روز دنیا و همین طور طراحی های جدید در تولیدات خود بهترین صندل دخترانه را تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی می کند. تولیدات مرغوب باعث شهرت شرکت می شوند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.