آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

سفارش عمده دمپایی مجلسی دخترانه

دمپایی‌ ها را معمولاً از جنس پلاستیک یا نمد یا چرم نرم درست می‌ کنند و گاه لایه‌ای از پارچه نیز بر روی آنها دوخته می‌شود. این پای‌ افزار در انواع: جلو بسته، جلوباز، لا انگشتی، خزدار، مجلسی و معمولی موجود است. و بدون جنسیت و سال همه می توانند از ان استفاده کنند.

دمپایی مجلسی یکی از پرفروش ترین دمپایی در بازار است. سفارش عمده دمپایی مجلسی دخترانه یا پسرانه هم غیر حضوری از اینترنت یا حضوری انجام می شود، شما می توانید سفارش خود را از مرکز سفارش دمپایی ثبت کنید.

سفارش عمده دمپایی مجلسی دخترانه

انواع دمپایی مجلسی باجنس های گوناگون

انواع دمپایی مجلسی باجنس های گوناگون دمپایی مجلسی یکی از اقلام ضروری برای بانوان است، که در کمد لباس هر خانم شیک پوش، حداقل یک جفت از آن وجود دارد. در مهمانی و مجالس رسمی، از دمپایی مجلسی استفاده می شود، البته این را هم باید ذکر کنیم که دمپایی ها را می توان در بیشتر جاهایی که در نظر دارید می توانید بپوشید فقط باید کاربرد انواع آن را بدانید تا جای مناسب بپوشید.

این دمپایی ها با طرح های متنوع و زیبا با هر نوع لباسی ست می شود. انواع دمپایی مجلسی دخترانه به چند مدل تقسیم می شوند: دمپایی مجلسی لژ دار، دمپایی مجلسی بدون پاشنه، دمپایی مجلسی پاشنه دار. دمپایی زیبا برای هر فرد، از اهمیت بالایی برخوردار است، این دمپایی ها، علاوه بر زیبایی، از بهترین مواد تشکیل دهنده برای تولید آن، استفاده شده است و به دلیل مواد اولیه مرغوب، مقاوم و با کیفیت می باشد.

امروزه دمپایی مجلسی بدون پاشنه، در بین خانم های شیک و به روز، پر طرف دار شده است. این مجموعه، با جمع آوری شیک ترین و مدرن ترین دمپایی های مجلسی تمام تلاش خود را برای به روز نگه داشتن فضای مد و فشن انجام می دهد. قیمت دمپایی مجلسی بسیار مناسب است و شما با ست کردن آن به آسانی، می توانید استایل بی نظیری برای خود ایجاد کنید.

کارخانه ها، با پیشرفته ترین تجهیزات و متنوع ترین رنگ ها، دمپایی های مجلسی را تولید و روانه بازار می کنند. دمپایی مجلسی زنانه دارای رنگ بندی شاد و به همراه تزئینات می باشد تا مناسب با هر سلیقه ای به بازار عرضه گردد.

پخش مستقیم دمپایی مجلسی دخترانه

پخش مستقیم دمپایی مجلسی دخترانه پخش مستقیم دمپایی مجلسی دخترانه و دمپایی مردانه در انواع لا انگشتی، نگین دار، جلو باز و طرح دار، وجود دارد و با قیمت مناسب برای مصرف کنندگان صورت می گیرد. فقط کافی است با دانستن سایز پای خود، به راحتی به اینترنت، سفارش خود را ثبت کنید .قیمت مناسب یکی از پارامترهایی است که، با خرید غیر حضوری مورد توجه خریداران قرار می گیرد. یکی از پر فروش ترین دمپایی های مجلسی زنانه، دمپایی عروس می باشد، که این دمپایی مجلسی زیبایی های خاص خود را دارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۱٫۵ / ۵٫ تعداد آرا: ۲

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.