آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

سفارش صندل پاشنه بلند

صندل یکی از کفش هایی است که بیشترین سفارشات تولید را در فصول گرم انجام می پذیرد. صندل پاشنه بلند یکی از این نوع محصولات است که خانم ها علاقه خاصی به آن دارند. برای سفاش جزئی و کلی این محصول می توان به گالری های کفش در تمام نقاط کشور مراجعه کرد و در انواع مدل های زنانه، مردانه و بچگانه، و در رنگ ها و طرح ها آن را با قیمت مناسب و کیفیت عالی خریداری نمود.

سفارش صندل پاشنه بلند

انواع مدل های صندل پاشنه بلند

انواع مدل های صندل پاشنه بلند

امروزه در فروشگاه های بزرگ کفش مدل های صندل پاشنه بلند براساس سلیقه تمام خانم وجود دارد. صندلی که برای خانم ها هم زیبایی خاصی را به ارمغان بیاورد و هم در آن احساس راحتی کنند و به مدت طولانی به پا باشد باید از مدل هایی باشد که بندهای آن دور ساق پا بپیچد تا پشتیبان و تکیه گاهی را برای پای فراهم کند. در انتخاب این نوع، باید کفش حتما سایز پا باشد و براساس وزن فرد انتخاب شود که در زمان راه رفتن تحمل وزن فرد را داشته باشد و از کمردرد یا پیچ خوردگی پا جلوگیری کند.

در حال حاضر صندل پاشنه بلند در مدل ها و جنس های متنوع در بازار وجود دارد و هر کدام مشتری خاص خود را دارد که خنکی و زیبایی را به پاها هدیه می کند. صندل های پاشنه بلند در مدل های خاص و براساس تیپ و استایل افراد ساخته می شوند. این نوع کفش بیشتر در مجالس غیر رسمی پوشیده می شود و استفاده محدودی از آن می شود. این نوع صندل در مدل پاشنه و سایز باهم متفاوت اند. ساده ترین و پر کاربرد ترین نوع صندل، دارای یک بند عمودی در طول پا است که از روی انگشتان تا مچ کشیده می‌شود و بندهای افقی پهن یا نازک بسته به طراحی و مدل صندل آن را قطع می‌کند که در کفش های خانم ها این بند ظریفتر از نوع مردانه آن است.

لازم به یاد آوری است که مدل های صندل های پاشنه بلندمتنوع است که پرکاربرد ترین آن را نام می بریم از جمله ، کفش‌های پاشنه بلند با بند دور مچ، کفش پاشنه یکسره، کفش پاشنه مخروطی، کفش پشت بندی، کفش لژ دار،کفش‌های پاشنه بلند جلوباز، پاشنه‌های چوب پنبه‌ای، بوت پاشنه بلند، نیم‌بوت پاشنه بلند، کفش پاشنه قرقره‌ای،که هر کدام براساس موقعیت و البته استایل فرد استفاده می شود.

فروشگاه عرضه صندل پاشنه بلند

فروشگاه عرضه صندل پاشنه بلند

صندل از مدل کفش هایی است که در آن از جنس کمتری استفاده می شود و قیمت آن به نسبت بقیه کفش ها ارزان تر است و مشتریان خاصی دارد. خرید کلی صندل پاشنه بلند به روش مستقیم و عمده و نیز با حذف واسطه در سر تا سر کشور صورت می پذیرد زیرا خرید به این روش بسیار ارزان و به صرفه تر می باشد. بهتر است که این محصول را از فروشگاه عرضه صندل که این محصول را به صورت کلی و با قیمت مناسب ارائه می کنند خریداری نمود تا از تنوع محصولات هم استفاده کنیم.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.