آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

سفارش دمپایی لاانگشتی استخری زنانه

دمپایی لاانگشتی استخری ، طرفداران خاص خود را دارد. انتخاب دمپایی مناسب و راحت، مخصوصا چون در محیط های بسیار لیز و خطرناک مورد استفاده قرار می گیرد، ضامن سلامتمان می باشد.

در مرکز تولید این محصول، به موضوع لیز نبودن، باید بسیار توجه و اهمیت داده شود. تولید کنندگان، این محصول را طوری طراحی کرده اند تا مصرف کنندگان در موقع استفاده احساس راحتی کنند. همچنین زیره ی این دمپایی ها باید عاج دار باشد، که استفاده از ان باعث سر خوردن نشود.

سفارش دمپایی لاانگشتی استخری زنانه

مشخصات یک دمپایی استخری با کیفیت

مشخصات یک دمپایی استخری با کیفیت در تهیه و تولید دمپایی استخری باید به چند نکته توجه کنیم، ضد آب بودن، ضد سر خوردن به روی کاشی و سرامیک، در هنگام خیس شدن با آب تغییر وزن پیدا نکند، در صورت امکان بند دار، محکم و مقاوم باشد.

یکی دیگر از مشخصه های جدید بعضی از این محصولات، این است که دارای سوراخ های متعددی، جهت نماندن آب درون خود می باشد. 

در استخر ها به دلایل مختلفی باید از دمپایی استخری استفاده کرد از جمله این دلایل، عدم لغزش و جلوگیری از بیماری های پوستی.

یکی دیگر از انواع این محصولات، دمپایی های ساحلی می باشند که معمولاً توصیه می کنیم از نوع طبی و لاانگشتی باشد که پا درون آنها عرق نکند که به دنبالش باعث عفونت می شود. دمپایی های استاندار نه تنها به منظور تقویت قوس کف پا طراحی شده اند بلکه با زیر سازی پاشنه می توانند به تراز شدن‌ پاها کمک کنند.

تولیدی دمپایی لاانگشتی استخری مردانه

تولیدی دمپایی لاانگشتی استخری مردانه در خرید دمپایی استخری مردانه بهترین و با کیفیت ترین نوع آن به مسئولان و مدیران استخر ارائه و عرضه می گردد. زیرا فروشنده در توزیع آن به خوبی می داند و آگاهی دارد با این کار می تواند رضایت مشتریان را تا حد بسیار زیادی به دست آورد و به فروش بیشتری دست یابد. این دو مورد از اصلی ترین اهداف فروشنده است. فروشنده با کمک رساندن به مشتریان در مرکز پخش می تواند کمک بسیار زیادی به بالا رفتن سیر صعودی فروش خود داشته باشد.

دمپایی لاانگشتی استخری را می توان به صورت چندین شکل خریداری کرد، مثل خریدن حضوری از فروشگاه های فروش کفش و دمپایی، خریدن از فروشگاه های عمده لوازم ورزشی، پلاسکو ها و… هم به صورت غیر حضوری از طریق سایت های معتبر فروش این محصولات دمپایی لاانگشتی مورد نظر و پسند خود را سفارش داد. همچنین به صورت تکی و هم به صورت تعداد زیاد اقدام به خریدن کرد.

فروشندگان می دانند با جلب اعتماد، می توانند رضایت مشتریان را به دست آورند و فروش خود را به حد بالایی برسانند و به موفقیت و درآمد زیاد در زمینه فروش دست پیدا کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.