آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

خرید و فروش دمپایی استخری ژله ای

‎خرید و فروش دمپایی استخری ژله ای به دلیل استقبال از این نوع دمپایی در مراکزی مانند استخرها، حمام سونا و مراکز ماساژ با افزایش چشمگیری رو به رو شده است. علت استفاده از این نوع دمپایی در مکان های مرطوب، طراحی و جنس ویژه آن است که باعث ایجاد اصطکاک بیشتر و پیشگیری از لیز خوردن می شود. مراکز تولید و فروش دمپایی استخری این نوع دمپایی را در کیفیتی مطلوب و قیمتی مناسب به فروش می رسانند.

خرید و فروش دمپایی استخری ژله ای

بهترین جنس دمپایی برای استخر چیست؟

بهترین جنس دمپایی برای استخر چیست؟ در استخر و مراکز مرطوب به دلیل پیشگیری از بیماری های پوستی همواره به استفاده از دمپایی تأکید شده است، ولی به دلیل رطوبت و خیسی محیط امکان لیز خوردن همیشه وجود دارد به همین دلیل استفاده از دمپایی مخصوص استخر بهترین گزینه است. جنس دمپایی مخصوص استخر از نوع پلاستیک نرم و طراحی آن ضد لغزش می باشد، در این نوع دمپایی ها سوراخ هایی تعبیه شده تا آب در کف دمپایی جمع نگردد و باعث لغزش نشود.

به طور کلی دمپایی استخری دارای ویژگی های زیر می باشد:

  • سبک، نرم و راحت است.
  • از جنس پلاستیک نرم می باشد.
  • کف آن دارای شیار و سوراخ ضد لغزش است.
  • از مواد اولیه درجه یک و بهداشتی تولید شده است.

این دمپایی ها در سایز بندی و رنگ های متنوع، در دو نوع زنانه و مردانه تولید می شود، دارای دوام و استحکام بالا و قیمت مناسب می باشد.

نکات مهم در انتخاب دمپایی استخری مردانه

نکات مهم در انتخاب دمپایی استخری مردانهدمپایی استخری مردانه در دو نوع ساده و لای انگشتی تولید می شود که نوع لای انگشتی آن از جنس ضد آب، ضد سرخوردن و مناسب برای استفاده بر روی سنگ و سرامیک مرطوب می باشد و هنگام استفاده در استخر دچار تغییر وزن نمی شود و بر اثر کلر موجود در آب تغییر رنگ و شکل نمی دهد. کفی آن آجدار است و در رنگ های متنوع تولید می گردد.

دمپایی های معمولی استخر مردانه از جنس پی وی سی تشکیل شده که با دمیدن هوا در داخل مواد اولیه پی وی سی، حالت ژله ای به خود می گیرد. به این روش تولید، ایربلویینگ می گویند. دمپایی های تولید شده با این روش دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد از جمله می توان به نرمی بیشتر، دوام بالاتر، سازگاری با هر نوع محیط، وزن کم و سبکی فوق العاده اشاره کرد.

از ویژگی های خاص این نوع دمپایی طراحی آن است که باعث می شود ضریب اصطکاک بالایی با سطوح خیس پیدا کرده و باعث پیشگیری از لیز خوردن شود، همچنین نسبت به انواع دیگر دمپایی های مردانه استخری ظاهری زیباتر، براق تر وشفافیت شیشه ای دارند، در رنگ های متنوع تولید می شوند و دارای کیفیت مطلوب و قیمت مناسب می باشند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.