آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

خرید عمده صندل تابستانی زنانه چرم

شما برای خرید  عمده صندل تابستانی زنانه که دارای جنس چرم باشد و از کیفیت بسیار خوبی نیز برخوردار باشد می توانید با نمایندگی این کالا در وب سایت ارتباط برقرار نمایید و یک خرید کاملا بهینه و اقتصادی را تجربه نمایید. تولید انبوه صندل تابستانی طبی چرم در طرح و مدل متعدد موجبات فروش بسیار خوبی را در بازار فراهم نموده است.خرید عمده صندل تابستانی زنانه چرم

راهنمای انتخاب سایز مناسب صندل زنانه

راهنمای انتخاب سایز مناسب صندل زنانه اصولا تمامی صندل ها و کفش های زنانه دارای سایز بندی متفاوتی هستند که در طراحی مختلف به بازار عرضه می شوند. قطعا همگی ما از سایز پای خود در زمانی که قصد خرید کفش و صندل داریم مطلع هستیم اما باید به این نکته توجه نمود که دو جفت کفش با یک سایز ممکن است به خاطر قالب هاشون کمی بزرگتر یا کوچکتر جلوه کنند و ما اغلب متوجه این موضوع می شویم.

امروزه جداولی طراحی شده بر حسب اندازه گیری طول کف پا و مقیاس های بعدی به سایز اصلی پا می توان پی برد. صندلی که انتخاب می نمایید باید کاملا پا در آن فیکس شود و تکان نخورد تا در زمان راه رفتن پای شما دچار لغزیدن نشود. معمولا برای سایزهای گوناگون قالب های متفاوتی نیز تهیه می شود و بر حسب آن سایز کفش و دمپایی مشخص می شود. سایز کفش و صندل باید طوری باشد که پا در آن حس خوبی داشته باشد نه اینکه به لحاظ تنگ و گشاد بودن قسمت جلویی صندل و کفش پای کاربر آزار ببیند.

فروشنده انواع صندل تابستانی زنانه طبی

فروشنده انواع صندل تابستانی زنانه طبی فروشنده انواع صندل تابستانی زنانه طبی را با کیفیت بسیار مرغوب و در طراحی و مدل های گوناگون با قیمتی بسیار خوب در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. 

 فروشنده صندل زنانه محصول خود را با ارائه سایز بندی گوناگون و رنگبندی متعدد به صورت مستقیم و عمده به خریداران و مشتریان عرضه می کند. صندل طبی دارای تعدد مدل و رنگ و جنس بسیار خوب و انعطاف پذیر در فروشگاه های غیر حضوری با قیمتی خوب و مناسب به فروش می رسد. 

صندل تابستانی طبی به لحاظ راحتی که پا در آن دارد و همچنین اصول استانداردی که در تولید آن به کار رفته است توجه بسیاری از مشتریان خانم را در مشاغل مختلف به خود معطوف نموده است. فروش صندل تابستانی طبی رونق خوبی دارد و مشتریان بسیاری از این نوع صندل استقبال می کنند چون کیفیت مطلوب و قیمت متناسب با کیفیت آن برای افراد حائز اهمیت است.

فروشندگان اصلی که همان تولید کنندگان باشند تلاش می کنند محصول خود را با کیفیتی برتر در بازار عرضه نموده و در دسترس مشتریان قرار دهند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.