آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

خرید دمپایی مخصوص بیمارستانی

انواع دمپایی مخصوص بیمارستانی با کیفیت ۱۰۰ درصد بهداشتی و مناسب تمامی بخش های بیمارستان ها، با قیمت روز بازار به خریداران عرضه می گردد.
دمپایی بیمارستانی در کنار سایر منسوجات بیمارستانی همچون لباس بیمارستانی، از اهمیت ویژه ای برای این مراکز برخوردار تا توانسته باشند به بهترین شکل ممکن خدمات خود را به بیماران و حتی پرسنل بیمارستان ها ارائه داده باشند.
در این میان، استفاده از دمپایی های ۱۰۰ در بهداشتی و مخصوص محیط های بیمارستان، اهمیتی دو چندان تر به واسطه حفظ رعایت بهداشت داشته و مدیران بیمارستانی به دنبال این امر بوده تا با مقرون به صرفه ترین حالت، بهترین دمپایی بیمارستانی را خریداری کرده باشند.

خرید دمپایی بیمارستانی

بنظر می رسد که این مدیران می توانند با شناخت نمایندگی های معتبر فروشی که با کارخانجات تولیدی معتبر در ارتباط بوده، خریدی مقرون به صرفه و تضمینی از کیفیت را صورت دهند. اما آیا این مراکز را می شناسید؟

مرکز خرید دمپایی بیمارستانی

در حال حاضر نمایندگی های کارخانجات تولیدی دمپایی بیمارستانی توانسته از طریق سایت های فروش اینترنتی خود، انواع دمپایی بیمارستانی ذیل را به شکل عمده و جزئی؛ به تمامی مراکز بیمارستان ها در سراسر کشور، ارسال نمایند:

  • دمپایی یکبار مصرف بیمارستانی
خرید دمپایی بیمارستانی

  • دمپایی پلاستیکی بیمارستانی
خرید دمپایی بیمارستانی

  • دمپایی طبی بیمارستانی
خرید دمپایی بیمارستانی

تمامی این دمپایی ها می توانند در بخش های بیماران زن و مرد، بخش پرستاران و پرسنل بیمارستان، اتاق عمل و … مورد استفاده ویژه قرار بگیرند.
پیشنهاد مشاورین فروش نمایندگی های فروش اینترنتی دمپایی بیمارستانی، خرید عمده این دمپایی ها با سایزهای عمومی تر می باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.