آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

خرید دمپایی روفرشی حوله ای هتلی

خرید دمپایی روفرشی هتلی برای هتل داران بسیار مهم و ضروری می باشد، دمپایی حوله ای هتلی از پوشش حوله ای ساخته و تولید می گردند. این محصول از استاندارد های لازم برخوردار هستند و برای پا هیچ گونه مشکلی ایجاد نمی کنند‌. این دمپایی ها چون بیش تر حوله ای هستند و قسمت جلوی پا را می پوشانند برای محافظت از پا بسیار مفید واقع می شوند. برای کسانی که از درد پا و مشکلات آن رنج می برند یک انتخاب فوق العاده مناسب و مفید می باشند.

خرید دمپایی روفرشی حوله ای هتلی

بهترین جنس دمپایی رو فرشی چیست؟

بهترین جنس دمپایی رو فرشی چیست؟

 بهترین جنس دمپایی رو فرشی باید: کم وزن و سبک و راحت باشد، به راحتی شست و شو داده شده و عاری از میکروب گردد. به طوری که علاوه بر منازل برخی از نمونه های دمپایی حوله ای در هتل ها نیز استفاده می شوند و طرفداران بسیاری را جذب خود کرده اند.

دمپایی های حوله ای رو فرشی باید برای استفاده بر روی سرامیک مناسب باشند.

این نمونه زیبا در اندازه ها و سایز های مختلفی در شعب و نمایندگی های دارای این محصول موجود می باشند. انواع مدل آن برای استفاده زنان، مردان و بچه ها با رنگ و طرح مختلف تولید شده و در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

راهنمای تهیه بهترین دمپایی روفرشی هتلی

راهنمای تهیه بهترین دمپایی روفرشی هتلی

بهترین دمپایی روفرشی هتلی باید از تهویه هوای مناسب برخوردار باشد جنس و نوع آن ها باید به گونه ای باشد که آلرژی و حساسیت ایجاد نکند.

دمپایی های حوله ای مانند بسیاری از محصولات دیگر هتل ها تنوع قیمت بسیاری دارند. قیمت این نمونه را عوامل مختلفی تعیین می کند:

  • کیفیت و مرغوبیت و دوام
  • نحوه ی تولید دمپایی، سایز و اندازه 
  • جنس پارچه ی داخلی دمپایی
  • جنس رویه ی دمپایی
  • محل تولید دمپایی و فروش آن

از نمونه های یک بار مصرف هم برای هتل ها استفاده می کنند که این نمونه در درجه ی بعد از حوله ای قرار می گیرد.

تمام هتل داران وسایل بهداشتی را در کنار هم قرار داده و به عنوان پک به مشتریان ارائه می کنند. خرید دمپایی هتلی یکی از مهم ترین کارهای انجام شده توسط هتل داران می باشد.

این کالا از درجه یک ترین و مرغوب ترین مواد اولیه تولید می گردند. به دلیل کیفیت بالا و درجه ی یک بودن آن ها از ماندگاری خوبی برخوردار می باشد. در بسیاری از هتل ها جهت راحتی مسافران این دمپایی ها را در اندازه های متفاوت به تمامی افراد ساکن در هتل ارائه می کنند.

نظافت و تمیزی هتل ها و جاهای پر رفت و آمد بسیار حائز اهمیت است. به همین دلیل مسئولین اماکن اقامتی  یک سری لوازم را تحت عنوان پک بهداشتی به صورت رایگان در اختیار مهمانان خود قرار می دهند.

هتل ها و مسافرخانه ها و محل های شلوغ می توانند این نمونه را از طریق نمایندگی ها و به صورت کاملا سفارشی و مطابق با سلایق خود در انواع طرح ها و رنگ ها تهیه نمایند و یا از طریق سایت های معتبر به خرید آن اقدام کنند‌.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.