آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

خرید دمپایی بیمارستانی عمده

جهت خرید دمپایی بیمارستانی عمده می توانید به کارخانه های تولیدی انواع دمپایی های پلاستیکی مراجعه نمایید و این محصول را به صورت عمده و انبوه از کارخانه ها به صورت مستقیم و بدون واسطه خریداری نمایید. دمپایی های بیمارستانی به صورت پلاستیکی تولید می‌شود و دارای استحکام بسیار زیادی هستند. به دلیل اینکه این محصولات را به صورت انبوه خریداری می نمایند، قیمت آن ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

خرید دمپایی بیمارستانی عمده

بارزترین ویژگی دمپایی بیمارستانی

بارزترین ویژگی دمپایی بیمارستانی

دمپایی صادراتی بیمارستان دارای ویژگی های خاص خود است. این گونه دمپایی ها از مواد پلاستیکی تولید می شود و به همین دلیل دارای کیفیت و مرغوبیت مناسب جهت صادرات هستند. دمپایی های صادراتی به کشورهای همسایه از جمله عراق و افغانستان و کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می شود. همچنین به دلیل داشتن کیفیت بسیار بالا، توان رقابت با محصولات مشابه خارجی را نیز دارند.

دمپایی های پلاستیکی را به راحتی می‌توانید بشویید و ضدعفونی نمایید. این گونه دمپایی ها به سرعت خشک می شود و دوباره قابل استفاده هستند. دمپایی های پلاستیکی که دارای رنگ روشن هستند؛ از مواد اولیه مرغوب تهیه می شود. اما دمپایی های پلاستیکی که دارای رنگ های تیره هستند؛ از مواد بازیافتی تولید شده اند که شما می توانید با توجه به این مطلب این محصول را تهیه نمایید.

دمپایی های بیمارستانی به نحوی تولید می‌شود که باعث لیز خوردن بیمار نشوند زیرا که سطح کف بیمارستان‌ها سرامیکی است. همچنین کف دمپایی های پلاستیکی نرم است و باعث اذیت شدن بیمار نمی شود. معمولا تمامی بیمارستان ها از دمپایی های پلاستیکی استفاده می نماید تا باعث انتقال آلودگی و بیماری و سایر بیماری ها از طریق کفش های آلوده نشود. به همین دلیل این محصول را به صورت انبوه تهیه می نمایند. دمپایی های پلاستیکی با کیفیت به ندرت پاره و خراب می‌شود. این گونه دمپایی ها را می توان به مدت بسیار طولانی نگهداری نمود و از آن ها استفاده کرد.

مرکز سفارش دمپایی بیمارستانی عمده

مرکز سفارش دمپایی بیمارستانی عمده

سفارش عمده دمپایی از طریق بیمارستان ها و درمانگاه ها انجام می گیرد. این گونه دمپایی ها برای بخش های مختلف به ویژه بخش هایی که بیماری‌های عفونی در آن ها بیشتر است ،کاربرد دارد. زیرا که این بخش ها باید تمیز و استرلیزه باشند.

جهت سفارش دمپایی پلاستیکی بیمارستانی به کارخانه های تولیدی انواع دمپایی پلاستیکی مراجعه کنید و آن ها را به صورت انبوه خریداری نمایید. می توانید این گونه محصولات را به صورت غیر حضوری از طریق سایت ها و فروشگاه های معتبر اینترنتی که از طریق کارخانه های معتبر طراحی شده اند، خریداری نمایید.خرید بدون واسطه از کارخانه ها در هزینه های شما صرفه جویی خواهد کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.