آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

خرید دمپایی بیمارستانی زنانه

دمپایی های بیمارستانی انواع مختلفی در سایز, رنگ و مدل دارند و در بازار فروش مدل های زنانه و مردانه آن دیده می شود. تولیدی این محصول با توجه به سفارش بیمارستان و آرم آن در تناژ هایی که بیمارستان اطلاع می دهد تولید و عرضه به مراکز می شوند.

به صورت عمده تولید و به بیمارستان ها توزیع می شوند. خرید دمپایی بیمارستانی زنانه به صورت اینترنتی نیز سفارش داده می شوند و به مشتریان که معمولا درمانگاه ها و بیمارستان ها هستند عرضه می شوند.

خرید دمپایی بیمارستانی زنانه

بارزترین ویژگی دمپایی بیمارستانی

بارزترین ویژگی دمپایی بیمارستانی دمپایی های بیمارستانی باید از جنس نرم پلاستیکی باشند و بیمار بتواند به راحتی آن را بپوشد و پای بیمار عرق نکند و بو نگیرد به همین دلیل معمولا این دمپایی ها دارای منافذ هستند و معمولا مدل جلوبسته برای راحتی بیمار تولید می شوند.

بارزترین ویژگی دمپایی بیمارستانی این است که جلو بسته هستند که جلو بسته بودن آن به دلیل راحت پوشیدن بیمار است. منافذ و سوراخ هایی که دارد سبب ورود و خروج هوا می شود تا پا نه عرق بکند و نه بو بگیرد.

دمپایی های بیمارستانی که جلوی آنها بسته هستند طوری تولید شده اند که میکروب و آلودگی و باکتری هایی که در سطح زمین بیمارستان ها هستند به داخل و به پا منتقل نشود و یک گزینه مناسب برای بیمار در بیمارستان ها می باشد.

جنس دمپایی بیمارستانی باید پلاستیکی و نرم و مرغوب باشد تا به راحتی بتوان آن را شست و شو کرد. جنس پی وی سی این نوع دمپایی ها هم نرم و هم قابل شست و شو است.

فروش این دمپایی ها از طریق سایت های معتبر نیز امکان پذیر است. زیره این دمپایی ها بسیار مقاوم است و به راحتی پاره یا خراب نمی شود. از نر ضخامت نیز باید درجه عالی را داشته باشد.

ضخامت زیره دمپایی بیمارستانی به دلیل بالا ودن آن راحت پاره نمی شود و در محیط آلوده بیمارستان پای بیمار را در برابر آلودگی و میکروب ها و عفونت ها و کثیفی های سطوح زمین بیمارستان محافظت می کند.

راحتی دمپایی بیمارستانی شرط است تا به راحتی پوشیده و خارج شود. خرید عمده توسط مراکز درمانی و بیمارستان ها صورت می گیرد و قیمت آن باید مناسب باشد و قیمت پایانی عمده آن باید کم و مناسب باشد.

فروش دمپایی بیمارستانی زنانه

فروش دمپایی بیمارستانی زنانه این مدل دمپایی ها جنس ژله ای مانند دارند و انعطاف پذیر هستند و سبک و بادوام هستند. رنگ و سایز این دمپایی ها تنوع بسیاری دارند. دمپایی بیمارستانی در انواع زنانه و مردانه و بچه گانه وجود دارند.

فروش دمپایی بیمارستانی زنانه و مردانه با قیمت مناسب توسط عمده فروشی ها و تولیدی ها صورت می گیرد. این دمپایی ها به سراسر کشور و مراکز درمانی توزیع می شوند. قیمت این مدل مناسب هستند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.