آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

خرید دمپایی استخری عمده

خرید دمپایی استخری عمده با قیمت مناسب از عرضه کننده این دمپایی به شکل مستقیم و بدون واسطه این امکان را فراهم می سازد تا خریداران بتوانند با کمترین قیمت این محصول بسیار پرکاربرد را برای هر مکان درخواست و آن را به صورت تضمینی در آدرس خود تحویل بگیرند.

خرید دمپایی مذکور از همین سایت صورت می گیرد و خریداران به مراجعه حضوری نیاز نخواهند داشت و می توانند از بین انواع دمپایی های ارائه شده گزینه مورد نظر را انتخاب و آن را به راحتی درخواست دهند.

خرید دمپایی استخری عمده

مدل های مختلف دمپایی استخری

مدل های مختلف دمپایی استخری دمپایی استخری یکی از انواع مختلف دمپایی ها با طراحی و شکلی متفاوت از انواع دیگر این محصول است که کاربرد آن برای محیط های مرطوب از قبیل استخر یا حمام می باشد؛ این محصول دارای مدل های بسیار متنوعی است اما وجه تشابه اکثر آنها داشتن منفذ در کفی است که آب به راحتی می‌تواند از آن عبور کند و به این ترتیب از تجمع آب در سطح رویی آن جلوگیری می شود.

از مدل های مختلف دمپایی استخری می‌توان به مدل پلاستیکی ساده، ژله ای، بند انگشتی و بسیاری از انواع دیگر اشاره کرد و در سایز های مختلفی برای کودکان و بزرگسالان ارائه می شوند همچنین انواع مدل جلو بسته این محصول نیز وجود دارد و اخیرا از نوع اسفنجی این محصول نیز برای استفاده در استخر استفاده می شود.

طرح های این دمپایی ها به صورت حصیری یا ساده است و بخش رویی و کفی آنها ممکن است به صورت یک تکه یا جدا از باشد که نوع یک تکه آنها از استحکام و دوام بالاتری برخوردار است و انواع مختلف این دمپایی ممکن است در طرح ها و رنگ های اسپرت، فانتزی و کلاسیک ارائه شوند که از نظر قیمت با همدیگر متفاوت اند.

ارائه دمپایی استخری عمده

ارائه دمپایی استخری عمده ارائه بهترین ارائه دمپایی استخری عمده ارزان توسط عرضه کننده این محصول انجام می شود و با در اختیار داشتن انبوه زیادی از این دمپایی در تناژ بالا می تواند به آسانی نیاز فروشگاه های کوچک و بزرگ را تامین کند و آن را با نازلترین قیمت ممکن به دست خریداران برساند.

این عرضه کننده رابطه تنگاتنگی بین خود با خریداران عمده با استفاده از روش های مختلف برقرار کرده است به گونه ای که خریداران این محصول نیازی به مراجعه به واسطه ها و حضور فیزیکی در محل ارائه ندارند و می توانند از طریق اینترنتی و همین سایت نیاز خود را به آن اعلام نموده تا به این وسیله دمپایی برای آنها رزرو و در اسرع وقت در اختیار آنها قرار گیرد.

این عرضه کننده میزان حاشیه سود خود را به کمترین مقدار رسانده و با فروش بیشتر و سود کمتر، کمترین قیمت این محصول نسبت به بازار را به خریداران تعداد بالا به خصوص کسانی که در زمینه صادرات آن فعالیت دارند ارائه می کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.