آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

خرید دمپایی استخری ارزان

یکی از ضروری ترین و پرکاربردترین وسایل برای رفتن به استخر استفاده از دمپایی مناسب می باشد که از سر لیز خوردن و همچنین بیماری های پا از جمله قارچ جلوگیری می کند.

با توجه به شرایط و اوضاع اقتصادی امروزه افراد زیادی به دنبال خرید دمپایی استخری ارزان و مناسب می باشند که علاوه بر قیمت مناسب کیفیت خوبی نیز داشته باشد و همچنین طراحی ظاهری آن مطلوب باشد.

خرید دمپایی استخری ارزان

درباره دمپایی استخری چه می دانید؟

درباره دمپایی استخری چه می دانید؟ خرید دمپایی استخری یکی از ضروری ترین کارهایی است که باید قبل از رفتن به استخر باید انجام دهیم که در ادامه مطلب می خواهیم به خصوصیات و ویژگی‌های یک دمپایی استخری با کیفیت و مناسب بپردازیم؛

  • از آن جایی که کف استخر همیشه خیس و مرطوب می باشد و سطحی لغزنده دارد و امکان سرخوردن در آن زیاد است برای خرید یک دمپایی مناسب برای استخر اولین مورد باید به طراحی کفی آن دقت نمایید طراحی آن باید به گونه‌ای باشد که از لغزندگی و همچنان چسبندگی بین پا و کف استخر جلوگیری نماید.
  • همانطور که می‌دانید استخر همیشه پر از آب می باشد باید منافذی در آن طراحی و تعبیه شده باشد که به سرعت آب دمپایی را خالی کند اجازه ندهد هیچ گونه آبی در پا تجمع پیدا کند.
  • از آنجایی که دمپایی استخر همیشه خیس می باشد باید مواد اولیه آن بسیار با کیفیت و مرغوب باشد تا عمری بسیار طولانی داشته باشد و دیرتر دچار پارگی شود.
  • این کالا باید به گونه ای طراحی و تولید شود که هنگام مصرف از سر احساس سنگینی و خستگی نکنیم و در پا بسیار راحت و سبک باشد.
  • یکی دیگر از مواردی که در تهیه یک محصول حائز اهمیت است قیمت مناسب آن می باشد.
  • دمپایی استخری از بیماری های پا، مانند بیماری های قارچی و باکتری جلوگیری و محافظت شود.

فروش دمپایی استخری ارزان

فروش دمپایی استخری ارزان یکی از مواردی که در خرید دمپایی استخری باید به آن توجه نمایید کیفیت خوب و زیبایی ظاهری می باشد شما می توانید به راحتی در منزل یا محل کارتان کالای مورد نیاز خود را انتخاب نمایید و با حذف واسطه ها با قیمتی مناسب از طریق سایت اینترنتی معتبر تهیه نمایید .

ما به عنوان یکی از بزرگترین مراکز فروش دمپایی استخری اقدام به فروش اینترنتی محصولات خود نموده ایم،شما می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید و با کارشناسان فروش و همچنین پشتیبانی ما در ارتباط باشید و کالای مورد نیاز خود را در محلی که خودتان از قبل مشخص نموده اید تحویل بگیرید بدون شک در هنگام دریافت کالا از کیفیت آن رضایت کامل را خواهید داشت و جزء مشتریان همیشگی و دائمی ما خواهید شد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.